Omdat als ik dan zwanger word ik uitgeteld ben op dezelfde dag als nu mijn kleine man jarig is. En dat willen we liever niet. En dat maandje erachteraan is gewoon voor geval datquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Stiemie het volgende:
Mysterygirl jammer zeg. Waarom ga je als het deze keer ook niet lukt 2 maanden stoppen? Of heb ik dat gemist?
En ik heb een pm gehad van Ienieniemie![]()
Edit: Ienie ik lees nu pas van je streepjes. Gefeliciteerd![]()
![]()
Nou we zitten nu nog in de periode van als het komt is het goed als het nog niet komt ook. Tis niet dat we echt moeten zeg maar. En ik vind dit dus wel iets om rekening mee te houden. Die keus is voor iedereen anders!!quote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Maar Mysterygirl, vindt je dat zelf niet een beeeetje bizar?? Je wilt neem ik aan zo graag zwanger worden, dan ga je toch geen rekening houden met deze gekke dingen, en bovendien: hoe groot is die kans nou dat je dan ook daadwerkelijk bevalt?
Dat soort dingen zou me nou werkelijk geen reet kunnen schelen.
Aha, zo lang ben ik hier nog niet...quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
En hoe groot was de kans dat ik van de eerste op de uitgetelde datum zou bevallen![]()
![]()
Ik dacht eerst dat jij Ienie wasquote:Op maandag 29 september 2008 12:34 schreef Webkim het volgende:
Ienie!![]()
En doe mij ook es even gauw pm-en!![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij Ienie wasMaar nu weet ik het ondertussen al
Echt?quote:Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef Nijna het volgende:
Ik heb van Ienie vernomen dat de naam in gebruik zal zijn tot kind is gearriveerd
quote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Dat zou ik nou dan weer een beetje raar vinden. De vorige keer kon ik me er nog iets bij voorstellen, nu zou ik het echt niet snappen. Vooral niet omdat IEDEREEN inmiddels weet wie het is.
Maar hey... Zwangere vrouwen doen wel eens gekkere dingen.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar... die mogen dan weer wel meelezen over ****** en straks als dit kind geboren is ook?
Ik zie daar het verschil eigenlijk niet aan.
Tuurlijk, totdat je het verteld hebt kan ik me er iets bij voorstellen maar verder vind ik het maar een hoop moeilijk gedoe.
Ja, alhoewel nu ook de eerste "als alles maar goed gaat" de revue ook gepasseerd isquote:Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef mikoxx het volgende:
Ieniemienie...Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je gewoon hartstikke blij bent???
kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?quote:Op maandag 29 september 2008 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van jezelf? Of van anderen?
Ik ben zo een van die anderen die idd wel even dacht 'jeumig'.
Gezien de vorige zwangerschap en daar dan een hummeltje dat voorlopig nog niet zelf loopt bij opgeteld. Pittig hoor! Maar goed, als jullie er blij mee zijn is dat het enige dat telt toch?
En ik denk zelfs dat 2 kort op elkaar meer aanpoten is dan een tweeling. Als je van 0 kinderen in 1x naar 2 gaat..ja das ff wennen/aanpassen/creatief zijn/extra ogen bestellen/flexibel zijn, maar je weet niet anders.quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?
als je een tweeling krijgt is t ook aanpoten, en als er twee kort op elkaar komen, ook dat valt te redden. kijk maar naar de mooie meiden van Suzanne
Ben je wel eens onderzocht op endometriose?quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Saffier het volgende:
Ieniemienie van harte en Poohy ook al streepjes! Wat leuk!
Thanks Owlet, lief! Van allemaal trouwens![]()
Kersjes voorheen deed de Naproxen zijn werk en nu dicloflenacnatrium zetpillen gekregen, straks de eerste, had al paracetamol op nl. En mijn weeen deden serieus minder zeer dan de menstruatiepijn, tussen de weeen door kon ik nog ademhalen![]()
Wat balen dat jullie nu samen in de lappenmand zitten! Beterschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |