abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61991509
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Stiemie het volgende:
Mysterygirl jammer zeg. Waarom ga je als het deze keer ook niet lukt 2 maanden stoppen? Of heb ik dat gemist?

En ik heb een pm gehad van Ienieniemie

Edit: Ienie ik lees nu pas van je streepjes. Gefeliciteerd
Omdat als ik dan zwanger word ik uitgeteld ben op dezelfde dag als nu mijn kleine man jarig is. En dat willen we liever niet. En dat maandje erachteraan is gewoon voor geval dat
pi_61991582
Ah zo
pi_61991646
Maar Mysterygirl, vindt je dat zelf niet een beeeetje bizar?? Je wilt neem ik aan zo graag zwanger worden, dan ga je toch geen rekening houden met deze gekke dingen, en bovendien: hoe groot is die kans nou dat je dan ook daadwerkelijk bevalt?
Dat soort dingen zou me nou werkelijk geen reet kunnen schelen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61991753
Dat wat Poppejans zegt daar ben ik het helemaal mee eens.

Ieniemienie, van harte. Hopelijk plas je met een paar daagjes een dikke streep.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_61991875
Jaaaa! Gefeliciteerd Ienie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61991966
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Maar Mysterygirl, vindt je dat zelf niet een beeeetje bizar?? Je wilt neem ik aan zo graag zwanger worden, dan ga je toch geen rekening houden met deze gekke dingen, en bovendien: hoe groot is die kans nou dat je dan ook daadwerkelijk bevalt?
Dat soort dingen zou me nou werkelijk geen reet kunnen schelen.
Nou we zitten nu nog in de periode van als het komt is het goed als het nog niet komt ook. Tis niet dat we echt moeten zeg maar. En ik vind dit dus wel iets om rekening mee te houden. Die keus is voor iedereen anders!!

En hoe groot was de kans dat ik van de eerste op de uitgetelde datum zou bevallen
  maandag 29 september 2008 @ 11:51:56 #207
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61992459
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

En hoe groot was de kans dat ik van de eerste op de uitgetelde datum zou bevallen
Aha, zo lang ben ik hier nog niet...

Maar goed, tis iedereens eigen keuze. Ik zou zelf ook gewoon de gok nemen, maar goed.

Vrienden van me hebben het juist andersom gedaan, zodat alle verjaardagen bijna samenvielen (waren zelf van 3 februari en 17 februari, kids nu 13 februari en 15 februari). Vonden ze gemakkelijk, kan ook. Ben je wel voor de rest van het jaar overal vanaf, hahah!!!

Technisch gezien zouden mijn vriend en ik dat ook kunnen, want we zijn allebei op 4 januari jarig.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_61993343
Ienie!
En doe mij ook es even gauw pm-en!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61993441
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:34 schreef Webkim het volgende:
Ienie!
En doe mij ook es even gauw pm-en!
Ik dacht eerst dat jij Ienie was Maar nu weet ik het ondertussen al
pi_61993564
Was het maar waar.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61994026
Ienie, van harte hoor! Ik had het dus toch goed wie ik dacht dat je bent...

Mysterygirl, jammer .
Fake it till you make it...
  maandag 29 september 2008 @ 13:14:04 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61994150
Gefeliciteerd Ienie!

En ik heb inderdaad dan ook wel een vermoeden van wie jij een kloon bent.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61995093
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat jij Ienie was Maar nu weet ik het ondertussen al
Dat dacht ik ook maar dat is dus niet goed Wie is het dan wel ....

iig wel van harte hoor!!!!!!! lenie dus .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_61996650
ik heb een hekel aan klonen waarvan iedereen al weet wie het is behalve ik

gefeliciteerd iig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 29 september 2008 @ 15:02:10 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61997039
Gefeliciteer ienie!
Blijf je onder je kloon, of kom je uit de kast?

Webkim, gaan jullie proberen voor een tweede?
Of lees ik het verkeerd?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61997182
Webkim ook al voor een 2e??

Even geheel offtopic -> Als jullie voor een 2e gaan, gaan jullie dan eerst zelf proberen of is dat sowieso uitgesloten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 september 2008 @ 15:09:36 #217
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61997221
Ienieniemie, van harte dan maar, toch?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61999748
Ik heb van Ienie vernomen dat de naam in gebruik zal zijn tot kind is gearriveerd
  maandag 29 september 2008 @ 16:41:18 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61999876
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef Nijna het volgende:
Ik heb van Ienie vernomen dat de naam in gebruik zal zijn tot kind is gearriveerd
Echt?
Dat zou ik nou dan weer een beetje raar vinden. De vorige keer kon ik me er nog iets bij voorstellen, nu zou ik het echt niet snappen. Vooral niet omdat IEDEREEN inmiddels weet wie het is.
Maar hey... Zwangere vrouwen doen wel eens gekkere dingen.
pi_62000402
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt?
Dat zou ik nou dan weer een beetje raar vinden. De vorige keer kon ik me er nog iets bij voorstellen, nu zou ik het echt niet snappen. Vooral niet omdat IEDEREEN inmiddels weet wie het is.
Maar hey... Zwangere vrouwen doen wel eens gekkere dingen.

Het gaat dan ook niet om dat men hier niet weet wie ik ben, maar meer omdat ik geen zin heb in meelezende familieleden en vanwege mijn werk
  maandag 29 september 2008 @ 17:01:43 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62000465
Maar... maar... die mogen dan weer wel meelezen over ****** en straks als dit kind geboren is ook?
Ik zie daar het verschil eigenlijk niet aan.
Tuurlijk, totdat je het verteld hebt kan ik me er iets bij voorstellen maar verder vind ik het maar een hoop moeilijk gedoe.
pi_62000577
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar... die mogen dan weer wel meelezen over ****** en straks als dit kind geboren is ook?
Ik zie daar het verschil eigenlijk niet aan.
Tuurlijk, totdat je het verteld hebt kan ik me er iets bij voorstellen maar verder vind ik het maar een hoop moeilijk gedoe.

Geloof me, als je mijn familie zou kennen Ik heb een paar weken geleden nog geroepen dat ik het mijn schoonzusje wel zou vertellen als nummer 2 uit huis ging. Maar zolang blijf ik niet posten onder een kloon hoor

En in dit geval vind ik familie nog wat ondergeschikt aan werk hoor Zit tenslotte niet met een vast contract en ik heb errug weinig zin om nogmaals een vast contract door mijn neus geboord te krijgen. Hier dus vanaf vandaag streng regime om zelf zo min mogelijk last te hebben en ook niet meteen weer te horen te krijgen dat ik rust moet houden.
  maandag 29 september 2008 @ 17:15:11 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62000818
Ieniemienie... Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je gewoon hartstikke blij bent???
pi_62001251
Ieniemienie, gefeliciteerd!
Poppejans, heb je de moed echt helemaal opgegeven? Het zag er zo goed uit...
Hier net even naar de huisarts geweest. Had na de curretage nog steeds last van mijn rug/bekken, maar moest het een aantal weken aankijken ivm hormonen enz. Nu dus fysio, gelukkig want zo word ik telkens herinnert aan een zwangerschap die er toch niet meer is.
Enne, oktober = herst = regen = streepjeshoosbui, goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62002418
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef mikoxx het volgende:
Ieniemienie... Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je gewoon hartstikke blij bent???
Ja, alhoewel nu ook de eerste "als alles maar goed gaat" de revue ook gepasseerd is
pi_62002491
Nouja, proberen, proberen... Dat het hier vanzelf lukt is vrijwel uitgesloten. Als dat wel gebeurt juichen wij echt het hardst. Maar als er nog een kindje mag komen wordt het weer de mmm. En daar word ik niet leuker op, dus daar wil ik iig mee wachten tot na Thomas' 1e verjaardag. En wil er sowieso nog even goed over nadenken.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 september 2008 @ 18:47:20 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62002998
Als jullie er blij mee zijn is dat het enige dat telt toch?

[ Bericht 76% gewijzigd door BE op 29-09-2008 19:39:31 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2008 @ 18:52:33 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62003117
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Van jezelf? Of van anderen?
Ik ben zo een van die anderen die idd wel even dacht 'jeumig'.
Gezien de vorige zwangerschap en daar dan een hummeltje dat voorlopig nog niet zelf loopt bij opgeteld. Pittig hoor! Maar goed, als jullie er blij mee zijn is dat het enige dat telt toch?
kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?
als je een tweeling krijgt is t ook aanpoten, en als er twee kort op elkaar komen, ook dat valt te redden. kijk maar naar de mooie meiden van Suzanne
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 29 september 2008 @ 19:04:12 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62003423
Mag ik me ook aanmelden hier? Mijn NOD mag op 26 oktober. Sorry, ik ben niet bijgelezen.
Na Tobias zijn we niet meer aan de anticonceptie gegaan en toen hij anderhalf jaar oud was zijn we serieus geworden met een brusje maken. We zijn nu bijna anderhalf jaar verder en vanmorgen werd ik weer ongesteld helaas Sinds een paar maanden is de menstruatiepijn niet meer te harden en vanmorgen ben ik daarmee naar de ha geweest, ik heb andere medicijnen nu. Donderdag mag ik terugkomen voor een verwijzing naar de gyn. Ik heb altijd 3 kinderen gewild en omdat ik 'al' 31 ben gaat de tijd voor me dringen zei de vervangend ha heel subtiel (not dus ). Afspraak gyn staat al voor 15 oktober en dat is exact 3 jaar nadat ik ben opgenomen met premature weeen met Tobias, kan geen toeval zijn toch?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62003672
Saffier welkom! En laten we hopen dat die ene afspraak bij de gyn ook meteen de laatste is, gewoon omdat het daarna niet meer nodig is.
Enne, ik weet niet wie Ieniemienie is, maar als zij er graag twee kort op elkaar wil (zo begrijp ik nu) is dat haar keuze. Ik ken genoeg voorbeelden uit mijn omgeving waarbij dat goed ging, al was het wel hard aanpoten. Maar goed, dan ben je ook snel uit de luiers (aldus mijn nichtje die in december beviel van nummer 2 en nu in januari nummer 3 verwacht, terwijl de oudste ook pas net 3 is).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 29 september 2008 @ 19:19:53 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62003927
Saffier! Wat balen joh!
  maandag 29 september 2008 @ 19:24:20 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62004082
Niet nodig.

[ Bericht 35% gewijzigd door BE op 29-09-2008 19:39:00 ]
pi_62004154
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?
als je een tweeling krijgt is t ook aanpoten, en als er twee kort op elkaar komen, ook dat valt te redden. kijk maar naar de mooie meiden van Suzanne
En ik denk zelfs dat 2 kort op elkaar meer aanpoten is dan een tweeling. Als je van 0 kinderen in 1x naar 2 gaat..ja das ff wennen/aanpassen/creatief zijn/extra ogen bestellen/flexibel zijn, maar je weet niet anders.
Van 1 naar 3 kinderen of 1 kind van 1 jaar en dan een baby (Marit bijv), dat lijkt mij heftiger dan een tweeling krijgen.
  maandag 29 september 2008 @ 19:44:42 #234
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62004707
Mag ik nog even inbreken in dit topic
Ik heb afgelopen zaterdag toch maar een testje gedaan en er was al een dun streepje te zien
Wel erg snel

Ik hoop dat er zaterdag een duidelijk kruis te zien is, dan durf ik pas blij te zijn ook al blijven de eerste drie maanden sowieso spannend
  maandag 29 september 2008 @ 19:54:46 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62005080
Toch goed nieuws dus! Leuk! Gefeliciteerd dan maar he!
pi_62005157
Saffier Hopelijk kan je dit topic snel verlaten. En dan wel voor zwangerschap en geboorte, niet voor het lastig zwanger worden topic
pi_62005322
Saffier, welkom hier. Hopelijk voor jou gauw 2 streepjes!

Poohy, een voorzichtige felicitatie dan toch maar?!
pi_62005585
Ienie, gefeliciteeeeeeeerd
Poohy, zal ik voor jou dan ook vast voorzichtig juichen?

Mysterygirl, jammer joh.
Enne, 2 kinderen die op dezelfde dag jarig zijn kan ook heel leuk zijn, vraag maar aan Sugar

Saffier, da's vast een goed voorteken! Maar wat een lompe opmerking van die ha zeg
Vooral dat "al" 31 slaat helemaal nergens op.
Wat voor medicijnen heb je nu gekregen dan trouwens? Ik heb sinds ik pilloos die menstruatie door moet ook zo'n vreselijke buikpijn, da's echt niet leuk meer... Je zou er bijna liever weeen voor willen hebben, daar hou je tenminste nog wat leuks aan over

Vandaag 1e klusdag en M. is ziek
Hoge koorts, veel snot en zo slap als een vaatdoek. En ik heb een ontstoken schouder waardoor ik nogal moeilijk beweeg, deze ronde gaat het niet worden denk ik
.... met gevoel voor drama....
pi_62005590
Saffier, welkom en hopelijk snel weer tot ziens.
Poohy, ik doe ook een voorzichtige felicitatie hoor!
En ieniemienie heb ik ook nog niet gefeliciteerd!
  maandag 29 september 2008 @ 20:22:59 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62006024
Och.. kersjes....
  maandag 29 september 2008 @ 20:28:01 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62006199
Ieniemienie van harte en Poohy ook al streepjes! Wat leuk!
Thanks Owlet, lief! Van allemaal trouwens
Kersjes voorheen deed de Naproxen zijn werk en nu dicloflenacnatrium zetpillen gekregen, straks de eerste, had al paracetamol op nl. En mijn weeen deden serieus minder zeer dan de menstruatiepijn, tussen de weeen door kon ik nog ademhalen Wat balen dat jullie nu samen in de lappenmand zitten! Beterschap.
Ylana
  Jubileum moderator maandag 29 september 2008 @ 20:32:15 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62006340
Ienie gefeliciteerd!!

Saffier wat zijn jullie al lang aan het proberen joh Ik hoop gewoon dat je snel het topic weer uit bent
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62006391
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Saffier het volgende:
Ieniemienie van harte en Poohy ook al streepjes! Wat leuk!
Thanks Owlet, lief! Van allemaal trouwens
Kersjes voorheen deed de Naproxen zijn werk en nu dicloflenacnatrium zetpillen gekregen, straks de eerste, had al paracetamol op nl. En mijn weeen deden serieus minder zeer dan de menstruatiepijn, tussen de weeen door kon ik nog ademhalen Wat balen dat jullie nu samen in de lappenmand zitten! Beterschap.
Ben je wel eens onderzocht op endometriose?
pi_62007057
wow, gefeliciteerd, ieniemienie! (ben je familie van .... ? )

poppejans, jammer! en mysterygirl ook! en dat van die 2 maanden snap ik ook niet zo goed, als je kans al niet zo groot is?

[edit]ah, ik zie nu pas dat ik een hele pagina gemist heb. inmiddels je uitleg gelezen dus, mysterygirl.
en saffier, balen dat 't nog steeds niet raak is!!! en dat zou inderdaad best kunnen, endometriose..? ik hoop gewoon dat 't snel raak is voor jullie. maar wel goed dat je een afspraak gemaakt hebt!
en kersjes, misschien voelt ie zich morgen al een stuk beter!
poohy, gefeliciteerd! [/edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door bixister op 29-09-2008 21:04:44 ]
pi_62007445
Ooh Poohy! ook gefeliciteerd zeg, wat goeeeed!

Welkom Saffier, jeetje 1,5 jaar is al wel een poos, ik hoop dat je gauw een topic verder kan gaan hoor!

Nog steeds geen duivels hier Verdorie ik wil gewoon verder kunnen gaan proberen!
pff ik lijk eigenlijk ook wel een beetje op een stampvoetend klein kind, het kan me gewoon allemaal niet snel genoeg gaan nu dan eindelijk we allebei wel een kindje zouden willen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62007834
Ah Saffier, ik zit nu ook aan de Diclofenac. Wat word je daar een partij duf van zeg...
Enne, die ademoefeneingen om de weeen weg te puffen werken ook goed tegen menstruatiekramp idd! Vroeger, nog voordat ik aan de pil was, had ik dat ook al door. Ik zat toen vaak zachtjes te neurien als ik zo'n buikpijn had
Hopelijk krijg je 15 oktober gelijk duidelijkheid bij de gyn en zul je snel verlost worden van die vervelende
Omdat je zwanger bent geraakt natuurlijk!

Poppejans
.... met gevoel voor drama....
  maandag 29 september 2008 @ 21:48:33 #247
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62008777
Ik heb gewoon op zich heel veel geduld, maar die is nu wel een eindje op hoor! Vandaar nu dus een afspraak.
Ik zit helemaal niet te wachten op duf-zijn en ik ben niet zo zwaar (lees ik ben heel licht) én ik reageer heel sterk op medicijnen... eens zien of ik 'm nu nog wel durf in te nemen
Ik heb ook zitten verzinnen wat het zou kunnen zijn, Bix, dat de menstruaties hier vrij plots veel heftiger en veel pijnlijker zijn, ik ben nog nergens op onderzocht Jore, heb nu dus de eerste afspraak gemaakt dus ik hoor het nog wel. Tobias was trouwens in 1 keer 'raak'.Wel ben ik in december een stuk later ongesteld geworden dan normaal maar tót december was het ook ronduit een zooitje dus dat was niet echt iets nieuws. Wat ik me nu wel afvraag is of ik misschien niet toch ergens (in december) een keertje zwanger ben geweest en dat dat niet allemaal 'weg' is zeg maar. Sinds december ben ik wel weer regelmatig. Ik zal het gewoon melden over 2 weken en dan zie ik wel wat de gyn ermee doet.
Poppejans lucht stampvoeten lekker op
Ylana
pi_62010337
Phoohy ik doe alvast een voorzichtige felicitatie je kant uitkomen, een streepje is een streepje hé

Saffier tjee wat een opmerking van je ha... 31 is toch nog jong! Veel succes de 15de ik hoop dat de gyn je wat duidelijkheid kan geven.

Poppejans

En kersjes wat vervelend dat M. zo snotterig is... zeker in deze dagen.
Mama van Isa en Ties
pi_62010695
Kersjes

Poppejans ook een
pi_62017527
Er is nog geen nieuws? Poohy alvast een voorzichtig van harte gefeliciteerd!
Hier dus nog niets. Ik voel nog helemaal niks nada noppes.

[ Bericht 26% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 30-09-2008 10:02:18 ]
De 2e keer doet vast niet zeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')