rot crazy-m! ik wil ook zo'n GOGO crazy pak!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Had jouw post nog eens niet gelezen
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Debbieen ik ben kinda nieuw hier
Ik kan em hier weer niet bekijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]Debbie! En welkom in dit hoekje van Fok!
Ik ben BX en ik ben moderator vanGC
![]()
@ de rest: heerlijke tijd gehad, veel beleefd, spannende dingen gedaan, geleefd op bbq's en bier () en verder gewoon heerlijk. Daarna nog 4 dagen wenen en 6 dagen praag gedaan. Was super!!!!!
ff foto'tje van praag by night, gewoon omdat ik trots op de foto ben![]()
[ afbeelding ]
Tnxs! Had er meerdere genomen, maar deze was de enige die volledig scherp wasquote:Op donderdag 18 september 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
da's ook wel een hele mooie foto!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daaagmijn favoriete muziekfan
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
Ik ben sinds kort de koffie-juf van GRTDOJW-topic.. Ik werk namelijk thuis en niet veel... dus hang ik hier af en toe rond
Foto om trots op te zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]Debbie! En welkom in dit hoekje van Fok!
Ik ben BX en ik ben moderator vanGC
![]()
@ de rest: heerlijke tijd gehad, veel beleefd, spannende dingen gedaan, geleefd op bbq's en bier () en verder gewoon heerlijk. Daarna nog 4 dagen wenen en 6 dagen praag gedaan. Was super!!!!!
ff foto'tje van praag by night, gewoon omdat ik trots op de foto ben![]()
[ afbeelding ]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef renedis het volgende:
MAAAAAAAAAAAR Crazy:
[..]
rot crazy-m! ik wil ook zo'n GOGO crazy pak!
je hebt mail!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan em hier weer niet bekijkenmaar ik kijk vanaaf dan wel ff
En zo is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgen
Ha het betere werk! Je eigen lekkere koffie, en je kan de muziek opzetten die je zelf wil en zo hard je zelf wilquote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
Ik ben sinds kort de koffie-juf van GRTDOJW-topic.. Ik werk namelijk thuis en niet veel... dus hang ik hier af en toe rond
heb al die tijd niet zitten opletten maar nou weet ik weer een klein beetje meer wat je nu voor werk doet ha haquote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgen
Lekker hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fulltime mamaen daarnaast nog een oppaskindje voor zo'n +/- 24 uur id week
Hard? I wish....quote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef BrandX het volgende:
Ha het betere werk! Je eigen lekkere koffie, en je kan de muziek opzetten die je zelf wil en zo hard je zelf wil
geeft niets... ennuh tis meer zelfbediening voor die koffie en thee hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
heb al die tijd niet zitten opletten maar nou weet ik weer een klein beetje meer wat je nu voor werk doet ha ha
ik zit nog steeds hier in mijn 1tje tot 12 uur..quote:Op donderdag 18 september 2008 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hard? I wish....
maar wel mijn eigen muziek... das al heel wat
vast welquote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
En zo is het![]()
BTW kan ik ergens een boek lezen ofzo op inet...
Echt waar? Nou dan ga ik maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb naar 2 adressen gestuurd die in je profiel staan
jaa doe datquote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Nou dan ga ik maar eens kijken dan.
Ik had geslotenquote:
denk jijquote:
Mja doe maarquote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady troost smokez.... koekje bij je koffie ???
THE HORRORquote:Op donderdag 18 september 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
GADVERPIELEKES
Ik waor vanmorge nogal vergietachtig
mene fles vergete, mene qkskes vergeten.
Hallemiena zeg
* LovelyLady laat ondertussen de strijkplank in een hoekje staan, en gaat op zoek naar koekjes....quote:
Te Erg gewoonquote:
mompelt iets over koekjes.....quote:Op donderdag 18 september 2008 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
Te Erg gewoon
nu moet ik van 10:00 tot 12:00 honger lije
= goed voor je lijnquote:Op donderdag 18 september 2008 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Te Erg gewoon
nu moet ik van 10:00 tot 12:00 honger lije
dat kloptquote:
ALTIJD !!!!quote:
EHVquote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalalalala,
Wat een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK weertje is het hier trouwens in EHV
quote:
Ik ook alquote:Op donderdag 18 september 2008 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ALTIJD !!!!
LEKKER FRIS EN FRUITIG AAN HET WERK![]()
waar zit jij in EHV dan ???quote:Op donderdag 18 september 2008 09:39 schreef pulletje het volgende:
[..]
EHV![]()
tis inderdaad heerlijk weertje hier... maar dan moet ik binnen zitten tot half 6
Daar zit ik ook al aanquote:Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga nog maar koppie thee pakken
ok, ik op het werk in centrumquote:Op donderdag 18 september 2008 09:43 schreef pulletje het volgende:
op het moment op mn werk aan de rondweg
aha, ik wel.. lekker dichtbij wat het werk betreftquote:Op donderdag 18 september 2008 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik op het werk in centrum
woon zelf niet in EHV
Jah ik sterf nog steeds van de kou hier..lekker isolatie NOTquote:
welk bedrijf is dat dan aan de rondweg?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:46 schreef pulletje het volgende:
[..]
aha, ik wel.. lekker dichtbij wat het werk betreftnog fftjes iig
ach jah, ik heb het gewoon warmquote:Op donderdag 18 september 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah ik sterf nog steeds van de kou hier..lekker isolatie NOT
Grote mensen?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady laat ondertussen de strijkplank in een hoekje staan, en gaat op zoek naar koekjes....
Uh....
nijntje koekjes
winnie the pooh koekjes
ernst bobbie en de rest koekjes
liga melk koekjes...
* LovelyLady 's voorraadkast is niet berekend op "grote" mensen koekjes.....
Nog niet eens...09.50quote:Op donderdag 18 september 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, ik heb het gewoon warm
pas 10:00
Jezus en ik dacht dat mijn vriend lang wasquote:Op donderdag 18 september 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Grote mensen?
Nou zeg, ik ben maar 2.03m bij 94kg hoor
Pas jij wel door de deur?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Grote mensen?
* LovelyLady had dezelfde gedachtequote:Op donderdag 18 september 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus en ik dacht dat mijn vriend lang was
ukkiequote:Op donderdag 18 september 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Grote mensen?
ok, ik brandweer eindhoven, in het centrumquote:Op donderdag 18 september 2008 09:49 schreef pulletje het volgende:
noop, adviesbureau in Tongelre.. andere kant van de ring dus
Dat is ie dan waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 18 september 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jezus en ik dacht dat mijn vriend lang was
o is dat hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog niet eens...09.50
En jij bent hyper daarom heb je het warm
Ik voel me altijd zo klein naast me vriendquote:Op donderdag 18 september 2008 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady had dezelfde gedachte
De meeste wel, maar uit voorzorg buk ik meestal maar ffies...quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, dat hoor ik altijd te zeggen
Ik heb ook kleine voetjes hoor, maar maatje 48.5quote:Op donderdag 18 september 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo klein naast me vrienden zo abnormaal klein ben ik NIET..heb wel kleine voeten.
Kom ik aan met maat 37quote:Op donderdag 18 september 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ook kleine voetjes hoor, maar maatje 48.5
whaaat!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb ook kleine voetjes hoor, maar maatje 48.5
ah, de edenstraat..quote:Op donderdag 18 september 2008 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik brandweer eindhoven, in het centrum
Die van mij doet het prima hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
pffft, mn krabbelveld op hyves doet het weer is niet
Whehe, dat scheelt wel een stukkie jaquote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaat!kom ik aan met mijn 37
weet ik veelquote:
Zeg je weer hetzelfde als ikquote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaat!kom ik aan met mijn 37
kleine voetjesquote:
Nou ja het zou ook wel een beetje lullig zijn als ik met mijn 165 cm maat 42 zou hebbenquote:
Pardon had niet gezien dat jij al had gezegt dat zeg ik daarom zei ik het alweerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg ik
hahaha
ga me niet vertellen dat je ook 1 meter 68 bent
I second thatquote:
jah vorige topic zeiden we ook hetzelfdequote:Op donderdag 18 september 2008 09:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeg je weer hetzelfde als ik
Ja maar jij bent niet een echt vriendjequote:
wtf !!!quote:
doet me denken aa nde filmquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
ben ik weeeeeeeeeer!
debbie.. had jij die mail nog ontvangen?
Nou zeg, ik zal nog eens aardig tegen je doenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet een echt vriendje
Heb wel vaker fok-vriendjes toegevoegd maar die doen dat alleen maar omdat je hyves hebt... niet om de persoon
Ja helemaal mooiquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
ben ik weeeeeeeeeer!
debbie.. had jij die mail nog ontvangen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aa nde film
YOUVE GOT MAIL
Wel leuke film vond ik dat destijdsquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aa nde film
YOUVE GOT MAIL
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou zeg, ik zal nog eens aardig tegen je doen
* Dr.Droxz zegt: Ej, zijn we samen hyper!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kalm? Kalm?
WTF is dat nu weer
Dat kan niet !!!!!!!
* Crazy-M springt eventjes vrolijk rond
alst uuuu..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja helemaal mooidank je wel.
Ik kan niet eens op hyves hierquote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....
hoe kan ik je btw toevoegen als ik niet weet hoe wat waar wie?
Ja klopt helemaal mister D.......quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef renedis het volgende:
[..]
alst uuuu..
hahaa je ziet zeker mijn achternaam er bij staan? het is ook echt mijn werkmail adres
jeuj !!!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Ej, zijn we samen hyper!!!!!!!!!!!!!!
* Dr.Droxz geeft Crazy een paar externe blikjes red-bull...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj !!!
* Crazy-M geeft Droxz een stuiter konijn
* debbie Begint aan haar evergreen crunchy appelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj !!!
* Crazy-M geeft Droxz een stuiter konijn
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal mister D.......
jaaah lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie Begint aan haar evergreen crunchy appel
Ook een hapje Crazy?
haha, je weet niet waar je werkt?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik veel
bij het psv stadion, volgens mij deken van somerenstraat
* debbie geeft Crazy-M een happiequote:
Gepikeerd?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....
hoe kan ik je btw toevoegen als ik niet weet hoe wat waar wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stukje rijden naar de psv?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef pulletje het volgende:
[..]
haha, je weet niet waar je werkt?![]()
deken van somerenstraat is de tussendoorweg waar de parkeerplaats aanligt.. de edenstraat is de weg waar de brandweerwagens uitrijden. dat is ook de weg richting PSV stadion maar dat is nog wel een stukje rijden dan hoor..
Waar woon je zelf dan?
Pfff wat gaan jullie snel..
Hier was het eerst ook geblokkeerd... Totdat iemand meende Hyves nodig te hebben voor z'n werkzaamhedenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op hyves hier
JEUJquote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie geeft Crazy-M een happie
Meen je dat nou? Hyves voor werkzaamheden?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier was het eerst ook geblokkeerd... Totdat iemand meende Hyves nodig te hebben voor z'n werkzaamheden
Nu staat ie weer open en mag iedereen erbij
Zal wel iets met recruitment te maken hebben denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hyves voor werkzaamheden?
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JEUJ![]()
![]()
![]()
* Crazy-M stuitert vrolijk verder in het rond
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier was het eerst ook geblokkeerd... Totdat iemand meende Hyves nodig te hebben voor z'n werkzaamheden
hier kan ik wel op hyves, maar zo gauw als ik in wil loggen is het wel geblokt..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:16 schreef renedis het volgende:
[..]
wat een smoes. vind het wel grappig.. ik ben admin op em werk dus ik kan overal bij
mja, dan kan ik wel snappen dat je niet zo op straatnamen let.. Zijn wel 2 kruisingen, maar wel behoorlijk stukje weg ertussen.. Vind ik tenminste..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stukje rijden naar de psv?
2 kruisingen
Ik let nooit op straatnamen
woon in Tilburg
poesjesquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge poesjes van me
hahaa.. is daar iets mis mee danquote:
Bij mij is msn ook geblocked...zelfs webmessenger..maar dat betekent niet gelijk dat ze alles onder controle hebbenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:19 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa.. is daar iets mis mee dan
op mijn werk is geblokkeerd:
- hyves
- msn
- fok.nl (ja echt!)
- dumpert.nl
- nog meer van zulk soort sites
hotmail doet het wel
maargoed.. ik ben admin dus ik me zelf overal toegang voor gegeven samen met mijn mede admin collega's
haha, als je ee ngrijze twingo ziet, muziek goed hard, kras van voor tot achter dan ben ik datquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
mja, dan kan ik wel snappen dat je niet zo op straatnamen let.. Zijn wel 2 kruisingen, maar wel behoorlijk stukje weg ertussen.. Vind ik tenminste..
Ik kom iedere dag langs de edenstraat op de fiets naar/vanuit het werk.
Halloquote:Op donderdag 18 september 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet alleen smiley's posten!
![]()
heel makkelijk om alsnog op msn te komen..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij is msn ook geblocked...zelfs webmessenger..maar dat betekent niet gelijk dat ze alles onder controle hebben
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:20 schreef renedis het volgende:
[..]
hoi hoi!
* renedis geeft een maoam aan BarraCupraCuda
LYNDAAAAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!quote:
quote:
Hoe doe je dat dan? Ik ben geen computer genie, weet wel wat maar niet abnormaal veelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
heel makkelijk om alsnog op msn te komen..
ik deed voorheen altijd remote control naar huis toe, en dan vanaf thuis op msn
quote:
lifes a bitchquote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is echt mijn dag niet, tering druk enzo..
Net klaar met een laptop en installeren safegaurd, gaat die laptop op zijn bek... mag ik weer opnieuw beginnen.
nee ik mis mijn koffie!quote:
jah, hier ook problemen met de laptopquote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is echt mijn dag niet, tering druk enzo..
Net klaar met een laptop en installeren safegaurd, gaat die laptop op zijn bek... mag ik weer opnieuw beginnen.
En brak!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet alleen smiley's posten!
![]()
Crazyyyyyytjeequote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LYNDAAAAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!
Waar is je secretaresse dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik mis mijn koffie!
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef renedis het volgende:
[..]
weet ik![]()
elke keer als ik jou op fok! nu zie denk ik aan
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar is je secretaresse dan?
via www.logmein.comquote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik ben geen computer genie, weet wel wat maar niet abnormaal veel
OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef renedis het volgende:
[..]
weet ik![]()
elke keer als ik jou op fok! nu zie denk ik aan maoam
Over welke poort loopt dat? Hier zijn alle uitgaande RDP, PCAnywhere, etc. verbindingen geblocktquote:Op donderdag 18 september 2008 10:31 schreef renedis het volgende:
[..]
via www.logmein.com
daar moet je je registreren en software thuis installeren.
daarna kan je overal ter wereld (zolang je maar internet hebt) op je pc thuis komen.
hahaa niet te serieus nemen debbiequote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGgeef jij hem nou een zoen?
hoe maakt gij het op deze wonderschone dagquote:Op donderdag 18 september 2008 10:27 schreef lynda het volgende:
[..]
En brak!![]()
* lynda geeft Droxz de schuld!
[..]
bemoei je er niet mee
[..]
Crazyyyyyytjee
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa niet te serieus nemen debbie
vind hij lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGgeef jij hem nou een zoen?
poort 80... dus gewoon via internet.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Over welke poort loopt dat? Hier zijn alle uitgaande RDP, PCAnywhere, etc. verbindingen geblockt
Echt i'm totally lost, waar the fuck hebben jullie het over? Die msn truc van je? Snapt er niks van.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef renedis het volgende:
[..]
poort 80... dus gewoon via internet.
het kan zijn dat www.logmein.com is geblokkeerd door de server (tags block: "remote" enz)
dan moet je deze link gebruiken:
https://secure.logmein.com/home.asp?lang=en
in die link komt het hele woordje remote niet in voor
uuuuuuhm het regent hi......... WTF?! de zon schijnt?!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt gij het op deze wonderschone dag
quote:
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bangquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bang
GO GO GADGET UMBRELLAquote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bang
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GO GO GADGET UMBRELLA
[ afbeelding ]
fail
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt i'm totally lost, waar the fuck hebben jullie het over? Die msn truc van je? Snapt er niks van.
Het is koud buiten!! Maar zonnig!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt gij het op deze wonderschone dag
Maar ik ben aan het werkquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..
dan kan je als je thuis bent (of was je dat al?) daar je eigen pc toevoegen (zie foto)
daarna komt hij in het lijstje te staan. PS zorg dat je logmein.com FREE hebt.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel:P
[ afbeelding ]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installerenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..
dan kan je als je thuis bent (of was je dat al?) daar je eigen pc toevoegen (zie foto)
daarna komt hij in het lijstje te staan. PS zorg dat je logmein.com FREE hebt.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel:P
[ afbeelding ]
jup..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installeren
Heb je nou trouwens speciaal een account op Fok aangemaakt voor GRTDOJW?
jah, inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
eindelijk..er wordt iemand bang van me
das echt voor het eerst
![]()
Maar wat wil je..ik heb natuurlijk ook een superlieve uitstraling
vette shizzel!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installeren
Heb je nou trouwens speciaal een account op Fok aangemaakt voor GRTDOJW?
Praat ie niet meer met je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Crazy-M wanneer ga je weer met me praten ???
volgens mij is zijn GOGO crazy batterij op?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Praat ie niet meer met je dan?
Ja...JA! Dat werkt vast..doe eens?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Negeert me volkomen!
misschien moet ik een gedichtje gaan schrijven
hahaa dat wil je wel erg graag!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...JA! Dat werkt vast..doe eens?
kalm aan he.. dat heeft tijd nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...JA! Dat werkt vast..doe eens?
Oke maar misschien kan ik je helpen..was de eerste zin?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kalm aan he.. dat heeft tijd nodig
jah, zonning weer hequote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is koud buiten!! Maar zonnig!
Nu ik nogStraks weer werken
en met u?
Hou het lekker BUITEN het topicquote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Negeert me volkomen!
misschien moet ik een gedichtje gaan schrijven
Ik doe met je meequote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga maar eens ff mijn longen vullen met nicotine en teer en al die troepjes.
Tosso
en ik had net zo'n mooi gedichtje geschreven...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
Hou het lekker BUITEN het topicMocht hij niet (willen) reageren zal er een reden voor zijn.
Houd het topic nou eens gezellig.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou het lekker BUITEN het topicMocht hij niet (willen) reageren zal er een reden voor zijn.
ikke al 2 jaar!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
stelletje verslaafden! ik ben onlangs gestopt.. zo'n 1,5 tot 2 maanden geleden
Nee, het woord van vandaag is vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
het woord voor vandaag is tact
Waarom is er geen klappende handjes icoonquote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
[..]
U riep?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, het woord van vandaag is vrouwen
* renedis vangt de laptop!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waarom is er geen klappende handjes icoon
grmbl, er vliegt hier dadelijk in EHV een NIEUWE laptop door de ramen heen.
Degende die hem vangt mag hem hebben !!
calm down.. dont do anything crazy, Mquote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Crazy-M staat bekend als zijnde positief en een vrolijk persoon, vol optimisme en spontaniteit...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij koffie voor me halenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..
da ligt eraan waar ik het heen moet brengen.. Als je toevallig verderop in de gang zit, doe ik het voor je..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij koffie voor me halen
das jouw probleemquote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..
Zit je toevallig ook in Amsterdam Westpoort vlakbij Sloterdijk?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef pulletje het volgende:
[..]
da ligt eraan waar ik het heen moet brengen.. Als je toevallig verderop in de gang zit, doe ik het voor je..
* Crazy-M rommelt tussen zijn spullen...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef pulletje het volgende:
[..]
als je er dan gewoon een pakje paracetamol achteraan gooit...
die wil ik wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rommelt tussen zijn spullen...
hmm kan er wel een dockingstation achterna gooien
ook een oplader aubquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig ook in Amsterdam Westpoort vlakbij Sloterdijk?
heb zo het idee dat dat niet zal helpen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oplossing:quote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..
Zonde, dat gaat hem dan niet worden denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..
mwa, denk dat ie toch beter iemand van daar uit de buurt kan sturen om koffie te halen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:23 schreef renedis het volgende:
[..]
oplossing:
thermoskan
[ afbeelding ]
geef anders even het adres? dan stop ik wel wat koffie in een envelop voor jequote:Op donderdag 18 september 2008 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonde, dat gaat hem dan niet worden denk ik
Hm, lastigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef pulletje het volgende:
[..]
mwa, denk dat ie toch beter iemand van daar uit de buurt kan sturen om koffie te halen..
heb je nu weinig aan, maar dan heb je morgen wel meteen koffie als je begint!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef renedis het volgende:
[..]
geef anders even het adres? dan stop ik wel wat koffie in een envelop voor je
heb je gelijk in..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef pulletje het volgende:
[..]
heb je nu weinig aan, maar dan heb je morgen wel meteen koffie als je begint!
per postduif.. moet je alleen uitkijken dat het arme beestje zijn pootjes niet verbrand..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef renedis het volgende:
[..]
heb je gelijk in..
lucht post anders?
kan ook gewoonquote:
kleine poesjes / katjesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
OmG zit hier gewoon een heel klein katje in de werkplaats...heb er ff mee lopen slepen
Je hebt er mee lopen slepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
OmG zit hier gewoon een heel klein katje in de werkplaats...heb er ff mee lopen slepen
je geeft je toch niet gewonnen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
grmblcollega gaat dadelijk even met die laptop aan de gang
Kijken of hij eruit komt
Ja zielug hebben we het asiel gebeld..ja er rijden geen ambulances kan hij nog wat langer blijven logeren bij jullie?quote:
aaah schattigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
indeedquote:
ik zou m zo in huis nemen, maar daar is mn meisje het niet zo mee eens.. Die vind 2 katten al genoeg..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zielug hebben we het asiel gebeld..ja er rijden geen ambulances kan hij nog wat langer blijven logeren bij jullie?
Uuuh NEE er rijden hier vrachtwagens, betonwagens, walsen en weet ik het allemaal rond! Dat beest gaat dood! En op kantoor mag hij niet blijven ivm allergieen van mensen
aawww das zielig jah.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zielug hebben we het asiel gebeld..ja er rijden geen ambulances kan hij nog wat langer blijven logeren bij jullie?
Uuuh NEE er rijden hier vrachtwagens, betonwagens, walsen en weet ik het allemaal rond! Dat beest gaat dood! En op kantoor mag hij niet blijven ivm allergieen van mensen
8100 - 8099 - 8098 - 8097 - 8096 - 8095 - 8094...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Olep het volgende:
We kunnen vast gaan aftellen voor de pauze
pffff lijkt de politie bij mij in de buurt wel..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef pulletje het volgende:
[..]
8100 - 8099 - 8098 - 8097 - 8096 - 8095 - 8094...
neu, denk dak wat later begin met aftellen..
haha, de mijne lag gisteren op tafel naast mn telefoon toen die ineens afging.. Vond ie ook niet grappigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:54 schreef lynda het volgende:vanaf de laptop kan ik printen op de printer die aangesloten is op de gewone printer..
Doe dat niet als je kat op de bureaustoel ligt want die springt dan een meter omhoog met dikke staart
jah gister zat ik met de strijkijzer ook achter de hond aanquote:Op donderdag 18 september 2008 11:54 schreef lynda het volgende:vanaf de laptop kan ik printen op de printer die aangesloten is op de gewone printer..
Doe dat niet als je kat op de bureaustoel ligt want die springt dan een meter omhoog met dikke staart
geen apart kamertje waar hij zolang iig veilig zit?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* renedis is lekker een broodje van LL aan het etenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet broodjes, beschuitjes, crackers, melk, koffie, frisdrank, thee en fruit neer...
Eet smakelijk allemaal
Geeft nix heb ook ViFit of Yomild van mona..quote:Op donderdag 18 september 2008 12:05 schreef renedis het volgende:
SORRY.. zag het woordje MELK niet staan..
blinde kip ben ik ook!
Er zullen wel meer mensen een broodje wezen eten denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef renedis het volgende:
dat Vifit.. is altijd wel lekkeren dan Limoen smaak.
wat is het hier trouwens rustig/stil zeg...
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
mijn energiebar is even leegdadelijk eerst maar eten
misschien even een exorsist zoeken ?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef renedis het volgende:
[..]
pffff lijkt de politie bij mij in de buurt wel..
bedreigingen enz. voordeur ingetrapt, met honkbalknuppel ramen ingeslagen..
alles staat op film (3 camara's geplaatst). dan bel je tot 6 keer toe 112 en ze komen NIET.
dan ga je later zelf naar het politie bureau om aangifte te doen en zeggen ze simpel: uuhm ja, kom morgen maar terug.
die mensen (vrienden van mij) durven gewoon in de nacht niet meer te slapen omdat die bewuste persoon compleet bezeten is.
hahaa nou, dan komt het op het nieuws..quote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
misschien even een exorsist zoeken ?![]()
normaal niet. maar goed, verkeerder drivers in handen gekregen + schakelaar stond uitquote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je geeft je toch niet gewonnen?
jaja, altijdquote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
Owja en goeiemiddag iedereen
crazy is ook weer van de partij
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal niet. maar goed, verkeerder drivers in handen gekregen + schakelaar stond uit
daarmee bedoel ik mezelfquote:
ach man, dimmen gij hequote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik mezelf
maar jij bent ook welkom hoor
ik trap je eruit, schavuit !quote:Op donderdag 18 september 2008 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach man, dimmen gij he
overactiefe pinguing-glijende-ijsbeer-conifeer
verdiend het nog wat ?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik heb weer even huisvrouw gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |