Over welke poort loopt dat? Hier zijn alle uitgaande RDP, PCAnywhere, etc. verbindingen geblocktquote:Op donderdag 18 september 2008 10:31 schreef renedis het volgende:
[..]
via www.logmein.com
daar moet je je registreren en software thuis installeren.
daarna kan je overal ter wereld (zolang je maar internet hebt) op je pc thuis komen.
hahaa niet te serieus nemen debbiequote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGgeef jij hem nou een zoen?
hoe maakt gij het op deze wonderschone dagquote:Op donderdag 18 september 2008 10:27 schreef lynda het volgende:
[..]
En brak!![]()
* lynda geeft Droxz de schuld!
[..]
bemoei je er niet mee
[..]
Crazyyyyyytjee
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa niet te serieus nemen debbie
vind hij lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGgeef jij hem nou een zoen?
poort 80... dus gewoon via internet.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Over welke poort loopt dat? Hier zijn alle uitgaande RDP, PCAnywhere, etc. verbindingen geblockt
Echt i'm totally lost, waar the fuck hebben jullie het over? Die msn truc van je? Snapt er niks van.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef renedis het volgende:
[..]
poort 80... dus gewoon via internet.
het kan zijn dat www.logmein.com is geblokkeerd door de server (tags block: "remote" enz)
dan moet je deze link gebruiken:
https://secure.logmein.com/home.asp?lang=en
in die link komt het hele woordje remote niet in voor
uuuuuuhm het regent hi......... WTF?! de zon schijnt?!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt gij het op deze wonderschone dag
quote:
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bangquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bang
GO GO GADGET UMBRELLAquote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bang
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GO GO GADGET UMBRELLA
[ afbeelding ]
fail
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt i'm totally lost, waar the fuck hebben jullie het over? Die msn truc van je? Snapt er niks van.
Het is koud buiten!! Maar zonnig!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt gij het op deze wonderschone dag
Maar ik ben aan het werkquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..
dan kan je als je thuis bent (of was je dat al?) daar je eigen pc toevoegen (zie foto)
daarna komt hij in het lijstje te staan. PS zorg dat je logmein.com FREE hebt.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel:P
[ afbeelding ]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installerenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..
dan kan je als je thuis bent (of was je dat al?) daar je eigen pc toevoegen (zie foto)
daarna komt hij in het lijstje te staan. PS zorg dat je logmein.com FREE hebt.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel:P
[ afbeelding ]
jup..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installeren
Heb je nou trouwens speciaal een account op Fok aangemaakt voor GRTDOJW?
jah, inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
eindelijk..er wordt iemand bang van me
das echt voor het eerst
![]()
Maar wat wil je..ik heb natuurlijk ook een superlieve uitstraling
vette shizzel!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installeren
Heb je nou trouwens speciaal een account op Fok aangemaakt voor GRTDOJW?
Praat ie niet meer met je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Crazy-M wanneer ga je weer met me praten ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |