poesjesquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge poesjes van me
hahaa.. is daar iets mis mee danquote:
Bij mij is msn ook geblocked...zelfs webmessenger..maar dat betekent niet gelijk dat ze alles onder controle hebbenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:19 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa.. is daar iets mis mee dan
op mijn werk is geblokkeerd:
- hyves
- msn
- fok.nl (ja echt!)
- dumpert.nl
- nog meer van zulk soort sites
hotmail doet het wel
maargoed.. ik ben admin dus ik me zelf overal toegang voor gegeven samen met mijn mede admin collega's
haha, als je ee ngrijze twingo ziet, muziek goed hard, kras van voor tot achter dan ben ik datquote:Op donderdag 18 september 2008 10:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
mja, dan kan ik wel snappen dat je niet zo op straatnamen let.. Zijn wel 2 kruisingen, maar wel behoorlijk stukje weg ertussen.. Vind ik tenminste..
Ik kom iedere dag langs de edenstraat op de fiets naar/vanuit het werk.
Halloquote:Op donderdag 18 september 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet alleen smiley's posten!
![]()
heel makkelijk om alsnog op msn te komen..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij is msn ook geblocked...zelfs webmessenger..maar dat betekent niet gelijk dat ze alles onder controle hebben
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:20 schreef renedis het volgende:
[..]
hoi hoi!
* renedis geeft een maoam aan BarraCupraCuda
LYNDAAAAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!quote:
quote:
Hoe doe je dat dan? Ik ben geen computer genie, weet wel wat maar niet abnormaal veelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
heel makkelijk om alsnog op msn te komen..
ik deed voorheen altijd remote control naar huis toe, en dan vanaf thuis op msn
quote:
lifes a bitchquote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is echt mijn dag niet, tering druk enzo..
Net klaar met een laptop en installeren safegaurd, gaat die laptop op zijn bek... mag ik weer opnieuw beginnen.
nee ik mis mijn koffie!quote:
jah, hier ook problemen met de laptopquote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is echt mijn dag niet, tering druk enzo..
Net klaar met een laptop en installeren safegaurd, gaat die laptop op zijn bek... mag ik weer opnieuw beginnen.
En brak!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet alleen smiley's posten!
![]()
Crazyyyyyytjeequote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LYNDAAAAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!
Waar is je secretaresse dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik mis mijn koffie!
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef renedis het volgende:
[..]
weet ik![]()
elke keer als ik jou op fok! nu zie denk ik aan
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar is je secretaresse dan?
via www.logmein.comquote:Op donderdag 18 september 2008 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik ben geen computer genie, weet wel wat maar niet abnormaal veel
OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef renedis het volgende:
[..]
weet ik![]()
elke keer als ik jou op fok! nu zie denk ik aan maoam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |