Zeg je weer hetzelfde als ikquote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaat!kom ik aan met mijn 37
kleine voetjesquote:
Nou ja het zou ook wel een beetje lullig zijn als ik met mijn 165 cm maat 42 zou hebbenquote:
Pardon had niet gezien dat jij al had gezegt dat zeg ik daarom zei ik het alweerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg ik
hahaha
ga me niet vertellen dat je ook 1 meter 68 bent
I second thatquote:
jah vorige topic zeiden we ook hetzelfdequote:Op donderdag 18 september 2008 09:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeg je weer hetzelfde als ik
Ja maar jij bent niet een echt vriendjequote:
wtf !!!quote:
doet me denken aa nde filmquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
ben ik weeeeeeeeeer!
debbie.. had jij die mail nog ontvangen?
Nou zeg, ik zal nog eens aardig tegen je doenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet een echt vriendje
Heb wel vaker fok-vriendjes toegevoegd maar die doen dat alleen maar omdat je hyves hebt... niet om de persoon
Ja helemaal mooiquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
ben ik weeeeeeeeeer!
debbie.. had jij die mail nog ontvangen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aa nde film
YOUVE GOT MAIL
Wel leuke film vond ik dat destijdsquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aa nde film
YOUVE GOT MAIL
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou zeg, ik zal nog eens aardig tegen je doen
* Dr.Droxz zegt: Ej, zijn we samen hyper!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kalm? Kalm?
WTF is dat nu weer
Dat kan niet !!!!!!!
* Crazy-M springt eventjes vrolijk rond
alst uuuu..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja helemaal mooidank je wel.
Ik kan niet eens op hyves hierquote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....
hoe kan ik je btw toevoegen als ik niet weet hoe wat waar wie?
Ja klopt helemaal mister D.......quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef renedis het volgende:
[..]
alst uuuu..
hahaa je ziet zeker mijn achternaam er bij staan? het is ook echt mijn werkmail adres
jeuj !!!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Ej, zijn we samen hyper!!!!!!!!!!!!!!
* Dr.Droxz geeft Crazy een paar externe blikjes red-bull...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj !!!
* Crazy-M geeft Droxz een stuiter konijn
* debbie Begint aan haar evergreen crunchy appelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj !!!
* Crazy-M geeft Droxz een stuiter konijn
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal mister D.......
jaaah lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie Begint aan haar evergreen crunchy appel
Ook een hapje Crazy?
haha, je weet niet waar je werkt?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik veel
bij het psv stadion, volgens mij deken van somerenstraat
* debbie geeft Crazy-M een happiequote:
Gepikeerd?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....
hoe kan ik je btw toevoegen als ik niet weet hoe wat waar wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stukje rijden naar de psv?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef pulletje het volgende:
[..]
haha, je weet niet waar je werkt?![]()
deken van somerenstraat is de tussendoorweg waar de parkeerplaats aanligt.. de edenstraat is de weg waar de brandweerwagens uitrijden. dat is ook de weg richting PSV stadion maar dat is nog wel een stukje rijden dan hoor..
Waar woon je zelf dan?
Pfff wat gaan jullie snel..
Hier was het eerst ook geblokkeerd... Totdat iemand meende Hyves nodig te hebben voor z'n werkzaamhedenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op hyves hier
JEUJquote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie geeft Crazy-M een happie
Meen je dat nou? Hyves voor werkzaamheden?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier was het eerst ook geblokkeerd... Totdat iemand meende Hyves nodig te hebben voor z'n werkzaamheden
Nu staat ie weer open en mag iedereen erbij
Zal wel iets met recruitment te maken hebben denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hyves voor werkzaamheden?
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JEUJ![]()
![]()
![]()
* Crazy-M stuitert vrolijk verder in het rond
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier was het eerst ook geblokkeerd... Totdat iemand meende Hyves nodig te hebben voor z'n werkzaamheden
hier kan ik wel op hyves, maar zo gauw als ik in wil loggen is het wel geblokt..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:16 schreef renedis het volgende:
[..]
wat een smoes. vind het wel grappig.. ik ben admin op em werk dus ik kan overal bij
mja, dan kan ik wel snappen dat je niet zo op straatnamen let.. Zijn wel 2 kruisingen, maar wel behoorlijk stukje weg ertussen.. Vind ik tenminste..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stukje rijden naar de psv?
2 kruisingen
Ik let nooit op straatnamen
woon in Tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |