Zeg je weer hetzelfde als ikquote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaat!kom ik aan met mijn 37
kleine voetjesquote:
Nou ja het zou ook wel een beetje lullig zijn als ik met mijn 165 cm maat 42 zou hebbenquote:
Pardon had niet gezien dat jij al had gezegt dat zeg ik daarom zei ik het alweerquote:Op donderdag 18 september 2008 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg ik
hahaha
ga me niet vertellen dat je ook 1 meter 68 bent
I second thatquote:
jah vorige topic zeiden we ook hetzelfdequote:Op donderdag 18 september 2008 09:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeg je weer hetzelfde als ik
Ja maar jij bent niet een echt vriendjequote:
wtf !!!quote:
doet me denken aa nde filmquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
ben ik weeeeeeeeeer!
debbie.. had jij die mail nog ontvangen?
Nou zeg, ik zal nog eens aardig tegen je doenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet een echt vriendje
Heb wel vaker fok-vriendjes toegevoegd maar die doen dat alleen maar omdat je hyves hebt... niet om de persoon
Ja helemaal mooiquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef renedis het volgende:
ben ik weeeeeeeeeer!
debbie.. had jij die mail nog ontvangen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aa nde film
YOUVE GOT MAIL
Wel leuke film vond ik dat destijdsquote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aa nde film
YOUVE GOT MAIL
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou zeg, ik zal nog eens aardig tegen je doen
* Dr.Droxz zegt: Ej, zijn we samen hyper!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kalm? Kalm?
WTF is dat nu weer
Dat kan niet !!!!!!!
* Crazy-M springt eventjes vrolijk rond
alst uuuu..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja helemaal mooidank je wel.
Ik kan niet eens op hyves hierquote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhjaaa zeg... niet meteen zo gepikeerd....
hoe kan ik je btw toevoegen als ik niet weet hoe wat waar wie?
Ja klopt helemaal mister D.......quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef renedis het volgende:
[..]
alst uuuu..
hahaa je ziet zeker mijn achternaam er bij staan? het is ook echt mijn werkmail adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |