rot crazy-m! ik wil ook zo'n GOGO crazy pak!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Had jouw post nog eens niet gelezen
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Debbieen ik ben kinda nieuw hier
Ik kan em hier weer niet bekijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]Debbie! En welkom in dit hoekje van Fok!
Ik ben BX en ik ben moderator vanGC
![]()
@ de rest: heerlijke tijd gehad, veel beleefd, spannende dingen gedaan, geleefd op bbq's en bier () en verder gewoon heerlijk. Daarna nog 4 dagen wenen en 6 dagen praag gedaan. Was super!!!!!
ff foto'tje van praag by night, gewoon omdat ik trots op de foto ben![]()
[ afbeelding ]
Tnxs! Had er meerdere genomen, maar deze was de enige die volledig scherp wasquote:Op donderdag 18 september 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
da's ook wel een hele mooie foto!
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daaagmijn favoriete muziekfan
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
Ik ben sinds kort de koffie-juf van GRTDOJW-topic.. Ik werk namelijk thuis en niet veel... dus hang ik hier af en toe rond
Foto om trots op te zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]Debbie! En welkom in dit hoekje van Fok!
Ik ben BX en ik ben moderator vanGC
![]()
@ de rest: heerlijke tijd gehad, veel beleefd, spannende dingen gedaan, geleefd op bbq's en bier () en verder gewoon heerlijk. Daarna nog 4 dagen wenen en 6 dagen praag gedaan. Was super!!!!!
ff foto'tje van praag by night, gewoon omdat ik trots op de foto ben![]()
[ afbeelding ]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:18 schreef renedis het volgende:
MAAAAAAAAAAAR Crazy:
[..]
rot crazy-m! ik wil ook zo'n GOGO crazy pak!
je hebt mail!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan em hier weer niet bekijkenmaar ik kijk vanaaf dan wel ff
En zo is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgen
Ha het betere werk! Je eigen lekkere koffie, en je kan de muziek opzetten die je zelf wil en zo hard je zelf wilquote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
Ik ben sinds kort de koffie-juf van GRTDOJW-topic.. Ik werk namelijk thuis en niet veel... dus hang ik hier af en toe rond
heb al die tijd niet zitten opletten maar nou weet ik weer een klein beetje meer wat je nu voor werk doet ha haquote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Moie foto Brand-X
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen hoogopgeleide gekke mensen kunnen een GOGO CRAZYM pak krijgen
Lekker hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fulltime mamaen daarnaast nog een oppaskindje voor zo'n +/- 24 uur id week
Hard? I wish....quote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef BrandX het volgende:
Ha het betere werk! Je eigen lekkere koffie, en je kan de muziek opzetten die je zelf wil en zo hard je zelf wil
geeft niets... ennuh tis meer zelfbediening voor die koffie en thee hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
heb al die tijd niet zitten opletten maar nou weet ik weer een klein beetje meer wat je nu voor werk doet ha ha
ik zit nog steeds hier in mijn 1tje tot 12 uur..quote:Op donderdag 18 september 2008 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hard? I wish....
maar wel mijn eigen muziek... das al heel wat
vast welquote:Op donderdag 18 september 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
En zo is het![]()
BTW kan ik ergens een boek lezen ofzo op inet...
Echt waar? Nou dan ga ik maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb naar 2 adressen gestuurd die in je profiel staan
jaa doe datquote:Op donderdag 18 september 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Nou dan ga ik maar eens kijken dan.
Ik had geslotenquote:
denk jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |