poort 80... dus gewoon via internet.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Over welke poort loopt dat? Hier zijn alle uitgaande RDP, PCAnywhere, etc. verbindingen geblockt
Echt i'm totally lost, waar the fuck hebben jullie het over? Die msn truc van je? Snapt er niks van.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef renedis het volgende:
[..]
poort 80... dus gewoon via internet.
het kan zijn dat www.logmein.com is geblokkeerd door de server (tags block: "remote" enz)
dan moet je deze link gebruiken:
https://secure.logmein.com/home.asp?lang=en
in die link komt het hele woordje remote niet in voor
uuuuuuhm het regent hi......... WTF?! de zon schijnt?!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt gij het op deze wonderschone dag
quote:
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bangquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bang
GO GO GADGET UMBRELLAquote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, nu wordt ik zelfs met mijn GOGO gadgets bang
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GO GO GADGET UMBRELLA
[ afbeelding ]
fail
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt i'm totally lost, waar the fuck hebben jullie het over? Die msn truc van je? Snapt er niks van.
Het is koud buiten!! Maar zonnig!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt gij het op deze wonderschone dag
Maar ik ben aan het werkquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..
dan kan je als je thuis bent (of was je dat al?) daar je eigen pc toevoegen (zie foto)
daarna komt hij in het lijstje te staan. PS zorg dat je logmein.com FREE hebt.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel:P
[ afbeelding ]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installerenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. probeer je gewoon daar even te registreren..
dan kan je als je thuis bent (of was je dat al?) daar je eigen pc toevoegen (zie foto)
daarna komt hij in het lijstje te staan. PS zorg dat je logmein.com FREE hebt.
mocht het niet lukken dan hoor ik het wel:P
[ afbeelding ]
jup..quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installeren
Heb je nou trouwens speciaal een account op Fok aangemaakt voor GRTDOJW?
jah, inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
eindelijk..er wordt iemand bang van me
das echt voor het eerst
![]()
Maar wat wil je..ik heb natuurlijk ook een superlieve uitstraling
vette shizzel!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handig, zal hem binnenkort thuis ff installeren
Heb je nou trouwens speciaal een account op Fok aangemaakt voor GRTDOJW?
Praat ie niet meer met je dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Crazy-M wanneer ga je weer met me praten ???
volgens mij is zijn GOGO crazy batterij op?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Praat ie niet meer met je dan?
Ja...JA! Dat werkt vast..doe eens?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Negeert me volkomen!
misschien moet ik een gedichtje gaan schrijven
hahaa dat wil je wel erg graag!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...JA! Dat werkt vast..doe eens?
kalm aan he.. dat heeft tijd nodigquote:Op donderdag 18 september 2008 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...JA! Dat werkt vast..doe eens?
Oke maar misschien kan ik je helpen..was de eerste zin?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kalm aan he.. dat heeft tijd nodig
jah, zonning weer hequote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is koud buiten!! Maar zonnig!
Nu ik nogStraks weer werken
en met u?
Hou het lekker BUITEN het topicquote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Negeert me volkomen!
misschien moet ik een gedichtje gaan schrijven
Ik doe met je meequote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga maar eens ff mijn longen vullen met nicotine en teer en al die troepjes.
Tosso
en ik had net zo'n mooi gedichtje geschreven...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
Hou het lekker BUITEN het topicMocht hij niet (willen) reageren zal er een reden voor zijn.
Houd het topic nou eens gezellig.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou het lekker BUITEN het topicMocht hij niet (willen) reageren zal er een reden voor zijn.
ikke al 2 jaar!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
stelletje verslaafden! ik ben onlangs gestopt.. zo'n 1,5 tot 2 maanden geleden
Nee, het woord van vandaag is vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
het woord voor vandaag is tact
Waarom is er geen klappende handjes icoonquote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
[..]
U riep?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, het woord van vandaag is vrouwen
* renedis vangt de laptop!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waarom is er geen klappende handjes icoon
grmbl, er vliegt hier dadelijk in EHV een NIEUWE laptop door de ramen heen.
Degende die hem vangt mag hem hebben !!
calm down.. dont do anything crazy, Mquote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Crazy-M staat bekend als zijnde positief en een vrolijk persoon, vol optimisme en spontaniteit...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij koffie voor me halenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..
da ligt eraan waar ik het heen moet brengen.. Als je toevallig verderop in de gang zit, doe ik het voor je..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij koffie voor me halen
das jouw probleemquote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..
Zit je toevallig ook in Amsterdam Westpoort vlakbij Sloterdijk?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef pulletje het volgende:
[..]
da ligt eraan waar ik het heen moet brengen.. Als je toevallig verderop in de gang zit, doe ik het voor je..
* Crazy-M rommelt tussen zijn spullen...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef pulletje het volgende:
[..]
als je er dan gewoon een pakje paracetamol achteraan gooit...
die wil ik wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rommelt tussen zijn spullen...
hmm kan er wel een dockingstation achterna gooien
ook een oplader aubquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig ook in Amsterdam Westpoort vlakbij Sloterdijk?
heb zo het idee dat dat niet zal helpen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oplossing:quote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..
Zonde, dat gaat hem dan niet worden denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |