Crazy-M staat bekend als zijnde positief en een vrolijk persoon, vol optimisme en spontaniteit...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom is er geen klappende handjes icoon
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waarom is er geen klappende handjes icoon
grmbl, er vliegt hier dadelijk in EHV een NIEUWE laptop door de ramen heen.
Degende die hem vangt mag hem hebben !!
Mooi, dan mag jij koffie voor me halenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..
da ligt eraan waar ik het heen moet brengen.. Als je toevallig verderop in de gang zit, doe ik het voor je..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij koffie voor me halen
das jouw probleemquote:Op donderdag 18 september 2008 11:08 schreef pulletje het volgende:
[..]
niet als ik voorbij kom he, dadelijk krijg ik nog hoofdpijn..
Zit je toevallig ook in Amsterdam Westpoort vlakbij Sloterdijk?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef pulletje het volgende:
[..]
da ligt eraan waar ik het heen moet brengen.. Als je toevallig verderop in de gang zit, doe ik het voor je..
* Crazy-M rommelt tussen zijn spullen...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef pulletje het volgende:
[..]
als je er dan gewoon een pakje paracetamol achteraan gooit...
die wil ik wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rommelt tussen zijn spullen...
hmm kan er wel een dockingstation achterna gooien
ook een oplader aubquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig ook in Amsterdam Westpoort vlakbij Sloterdijk?
heb zo het idee dat dat niet zal helpen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oplossing:quote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..
Zonde, dat gaat hem dan niet worden denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
ben bang dat je koffie koud is als ik m daarheen moet brengen..
mwa, denk dat ie toch beter iemand van daar uit de buurt kan sturen om koffie te halen..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:23 schreef renedis het volgende:
[..]
oplossing:
thermoskan
[ afbeelding ]
geef anders even het adres? dan stop ik wel wat koffie in een envelop voor jequote:Op donderdag 18 september 2008 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonde, dat gaat hem dan niet worden denk ik
Hm, lastigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef pulletje het volgende:
[..]
mwa, denk dat ie toch beter iemand van daar uit de buurt kan sturen om koffie te halen..
heb je nu weinig aan, maar dan heb je morgen wel meteen koffie als je begint!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef renedis het volgende:
[..]
geef anders even het adres? dan stop ik wel wat koffie in een envelop voor je
heb je gelijk in..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef pulletje het volgende:
[..]
heb je nu weinig aan, maar dan heb je morgen wel meteen koffie als je begint!
per postduif.. moet je alleen uitkijken dat het arme beestje zijn pootjes niet verbrand..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef renedis het volgende:
[..]
heb je gelijk in..
lucht post anders?
kan ook gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |