kleine poesjes / katjesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
OmG zit hier gewoon een heel klein katje in de werkplaats...heb er ff mee lopen slepen
Je hebt er mee lopen slepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
OmG zit hier gewoon een heel klein katje in de werkplaats...heb er ff mee lopen slepen
je geeft je toch niet gewonnen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
grmblcollega gaat dadelijk even met die laptop aan de gang
Kijken of hij eruit komt
Ja zielug hebben we het asiel gebeld..ja er rijden geen ambulances kan hij nog wat langer blijven logeren bij jullie?quote:
aaah schattigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:37 schreef debbie_19 het volgende:
indeedquote:
ik zou m zo in huis nemen, maar daar is mn meisje het niet zo mee eens.. Die vind 2 katten al genoeg..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zielug hebben we het asiel gebeld..ja er rijden geen ambulances kan hij nog wat langer blijven logeren bij jullie?
Uuuh NEE er rijden hier vrachtwagens, betonwagens, walsen en weet ik het allemaal rond! Dat beest gaat dood! En op kantoor mag hij niet blijven ivm allergieen van mensen
aawww das zielig jah.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zielug hebben we het asiel gebeld..ja er rijden geen ambulances kan hij nog wat langer blijven logeren bij jullie?
Uuuh NEE er rijden hier vrachtwagens, betonwagens, walsen en weet ik het allemaal rond! Dat beest gaat dood! En op kantoor mag hij niet blijven ivm allergieen van mensen
8100 - 8099 - 8098 - 8097 - 8096 - 8095 - 8094...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Olep het volgende:
We kunnen vast gaan aftellen voor de pauze
pffff lijkt de politie bij mij in de buurt wel..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef pulletje het volgende:
[..]
8100 - 8099 - 8098 - 8097 - 8096 - 8095 - 8094...
neu, denk dak wat later begin met aftellen..
haha, de mijne lag gisteren op tafel naast mn telefoon toen die ineens afging.. Vond ie ook niet grappigquote:Op donderdag 18 september 2008 11:54 schreef lynda het volgende:vanaf de laptop kan ik printen op de printer die aangesloten is op de gewone printer..
Doe dat niet als je kat op de bureaustoel ligt want die springt dan een meter omhoog met dikke staart
jah gister zat ik met de strijkijzer ook achter de hond aanquote:Op donderdag 18 september 2008 11:54 schreef lynda het volgende:vanaf de laptop kan ik printen op de printer die aangesloten is op de gewone printer..
Doe dat niet als je kat op de bureaustoel ligt want die springt dan een meter omhoog met dikke staart
geen apart kamertje waar hij zolang iig veilig zit?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* renedis is lekker een broodje van LL aan het etenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet broodjes, beschuitjes, crackers, melk, koffie, frisdrank, thee en fruit neer...
Eet smakelijk allemaal
Geeft nix heb ook ViFit of Yomild van mona..quote:Op donderdag 18 september 2008 12:05 schreef renedis het volgende:
SORRY.. zag het woordje MELK niet staan..
blinde kip ben ik ook!
Er zullen wel meer mensen een broodje wezen eten denk ikquote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef renedis het volgende:
dat Vifit.. is altijd wel lekkeren dan Limoen smaak.
wat is het hier trouwens rustig/stil zeg...
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
mijn energiebar is even leegdadelijk eerst maar eten
misschien even een exorsist zoeken ?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef renedis het volgende:
[..]
pffff lijkt de politie bij mij in de buurt wel..
bedreigingen enz. voordeur ingetrapt, met honkbalknuppel ramen ingeslagen..
alles staat op film (3 camara's geplaatst). dan bel je tot 6 keer toe 112 en ze komen NIET.
dan ga je later zelf naar het politie bureau om aangifte te doen en zeggen ze simpel: uuhm ja, kom morgen maar terug.
die mensen (vrienden van mij) durven gewoon in de nacht niet meer te slapen omdat die bewuste persoon compleet bezeten is.
hahaa nou, dan komt het op het nieuws..quote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
misschien even een exorsist zoeken ?![]()
normaal niet. maar goed, verkeerder drivers in handen gekregen + schakelaar stond uitquote:Op donderdag 18 september 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je geeft je toch niet gewonnen?
jaja, altijdquote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
Owja en goeiemiddag iedereen
crazy is ook weer van de partij
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal niet. maar goed, verkeerder drivers in handen gekregen + schakelaar stond uit
daarmee bedoel ik mezelfquote:
ach man, dimmen gij hequote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik mezelf
maar jij bent ook welkom hoor
ik trap je eruit, schavuit !quote:Op donderdag 18 september 2008 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach man, dimmen gij he
overactiefe pinguing-glijende-ijsbeer-conifeer
verdiend het nog wat ?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik heb weer even huisvrouw gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |