Daar zag ik vanmiddag nog beelden van. Dit zullen dan nieuwe zijn want vanmiddag zag ik 'm nog nietquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net Asmo op het nos journaal! Hij zit in het campagneteam van tzipi livni, de nieuwe premier van israël. Hij is feestend vol in beeld!
Weer zitten Youtuben?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
sow... net een best toffe circus act gezien.
Totdat een deel van de tribune instortte
Ga meteen maar pitten
Oeh wat heb je besteld? Ik hoop dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 18 september 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Besteld. Ik hoop dat het snel aankomt, ben erg benieuwd. Gelijk ook maar badspul als cadeautje voor anderen besteld.
Ik ga ook maar slapen. En ik denk dat ik morgen koffie nodig heb.
Trusten
Variatie op een regel uit het kinderliedje 'Hannes loopt op klompen '...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, en wie weet waar de TT vandaan komt krijgt een extra punt.
quote:Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
Ah, daar had ik net even overheen gelezenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net Asmo op het nos journaal! Hij zit in het campagneteam van tzipi livni, de nieuwe premier van israël. Hij is feestend vol in beeld!
Herkansing: er staat een foto in de nrc next waar hij ook op te zien isquote:Op donderdag 18 september 2008 08:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ah, daar had ik net even overheen gelezen
Emperor of Icecream body butter, Almond Butter body butter, Olive Branch shower gel,quote:Op donderdag 18 september 2008 08:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh wat heb je besteld? Ik hoop dat je er blij mee bent
Nope, niet eens. Was voor mn werk bij een product presentatie ergens in Maarssenveen, hadden ze helemaal een circus voor opgezet/ingehuurd.quote:
Heftigquote:Op donderdag 18 september 2008 09:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, niet eens. Was voor mn werk bij een product presentatie ergens in Maarssenveen, hadden ze helemaal een circus voor opgezet/ingehuurd.
Daar lazerde dus eea in elkaar, maar gelukkig viel het wel mee qua gewonden. Wel even schrikken echter.
Ah cool, ook een paar van mijn tips overgenomenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Emperor of Icecream body butter, Almond Butter body butter, Olive Branch shower gel,
Youki-Hi bruisbal, Bathos Bubble Bar Slice.![]()
En wat is Asmo lang! Ik dacht dat het een klein opdondertje was.
Congrats!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morning! Ik heb net mijn propedeuse opgehaald
Ik was het niet. Heb een tijdje terug wel de links naar topics 1 tot en met 400 thuis als document opgeslagen, omdat het zo gruwelijk groot aan het worden was. Zal 401 tot en met 500 toevoegen wanneer de tijd er isquote:Op donderdag 18 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nondeju, wie heeft de OP leeggehaald in de Wiki?
Lachen, ik zal vanavond even kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie 'm ook op de site staan. Geen flateuze fotoquote:Op donderdag 18 september 2008 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkansing: er staat een foto in de nrc next waar hij ook op te zien is
The camera adds 20 inchesquote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil de dove body butter, maar zo'n pot is me veels te duur!
En bij de AH is alle dove in de aanbieding, maar deze dan niet
wtf?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ik had al verklapt dat het van Bassie en Adriaan wasquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Nem, heb ik nou dat extra punt verdiend of niet?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik had al verklapt dat het van Bassie en Adriaan was
Schavuitenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Die zullen het ongetwijfeld gejat hebben van Hannes dan...
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie 'm ook op de site staan. Geen flateuze foto
Ik ken het fenomeen 'toeslagpartner'quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kan me helpen met de volgende vraag: als mijn vriend hier komt wonen, móet hij dan mijn toeslagpartner worden?
Dan gaat mn zorgtoeslag er namelijk aanEn mn huurtoeslag gaat er sowieso al aan
Voor nederlandse maatstaven, ja. In Israel zijn ze over het algemeen een kop kleiner.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef wyccie het volgende:
En wat is Asmo lang! Ik dacht dat het een klein opdondertje was.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, dit is me een bizar dure dageerst mijn nieuwe slaaptabletten opgehaald. Kost 25 euro voor een potje met 30 tabletten
vervolgens voor een consult naar de chiropractor gegaan. Denk ik lekker gekraakt te worden, nou mooi niet dus
hij heeft een beetje aan mijn rug en schouders gevoeld en nu mag ik volgende week terugkomen. Schade: 65 euro!
![]()
![]()
ben dus verdomme 90 euro kwijt aan een paar lullige pilletjes en 20 minuten wroeten aan mijn lichaam![]()
dat is wat ik tot nu toe verdiend heb deze week
nou vanavond maar weer extra hard werken dan
Wat ik niet snap is waarom je volgende week terug moet komen? Het is toch niet alsof het in een week zodanig slechter is geworden dat je wel gekraakt moet worden?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, dit is me een bizar dure dageerst mijn nieuwe slaaptabletten opgehaald. Kost 25 euro voor een potje met 30 tabletten
vervolgens voor een consult naar de chiropractor gegaan. Denk ik lekker gekraakt te worden, nou mooi niet dus
hij heeft een beetje aan mijn rug en schouders gevoeld en nu mag ik volgende week terugkomen. Schade: 65 euro!
![]()
![]()
Lullig inderdaad. Vooral als je bedenkt dat je ¤90 zou kunnen VERDIENEN door iemand 20 minuten aan je lichaam te laten wroetenquote:ben dus verdomme 90 euro kwijt aan een paar lullige pilletjes en 20 minuten wroeten aan mijn lichaam![]()
dat is wat ik tot nu toe verdiend heb deze week
nou vanavond maar weer extra hard werken dan
zelfs dat geluk wordt me niet gegundquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]bagger...
Maar wel lekker slapen vannacht![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Lullig inderdaad. Vooral als je bedenkt dat je ¤90 zou kunnen VERDIENEN door iemand 20 minuten aan je lichaam te laten wroeten
Is het niet de moeite waard je verzekering op te hogen? Of scheelt het dan niets?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
zelfs dat geluk wordt me niet gegunddie tabletten werken pas na een tijdje. En uiteraard moet je ze elke dag braaf innemen zodat ik er elke maand zoveel geld aan kwijt ben. Fuck verzekering
Omdat dit een consult was en hij nu een behandelplan gaat opstellen. Ik had ook 2 afspraken staan maar ik dacht hij gaat vast wel iets doen. Maar neequote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom je volgende week terug moet komen? Het is toch niet alsof het in een week zodanig slechter is geworden dat je wel gekraakt moet worden?
Klinkt als geldklopperij![]()
[..]
Lullig inderdaad. Vooral als je bedenkt dat je €90 zou kunnen VERDIENEN door iemand 20 minuten aan je lichaam te laten wroeten
Lekker danquote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat dit een consult was en hij nu een behandelplan gaat opstellen. Ik had ook 2 afspraken staan maar ik dacht hij gaat vast wel iets doen. Maar neehij zei dat er een paar wervels scheef zaten. Zet ze dan even weer recht wil je!
![]()
ik ga gewoon volgende week nog in de hoop dat hij me dan kraakt en dan vind ik het wel best
en nee, die wetenschap maakt het er niet beter op
Nou, hij had ooit een fotoboek met een plaatje van Trotski, en hij zei dat hij daar op leek. En ik geloof ook dat ik wel een keer een foto heb gezien van de eerste meet.quote:
Dit was nog maar een intakegesprek. Het echte kraken wordt volgende week ingepland zodat hij meer tijd voor haar heeft?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[s]Wat ik niet snap is waarom je volgende week terug moet komen? Het is toch niet alsof het in een week zodanig slechter is geworden dat je wel gekraakt moet worden?
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat dit een consult was en hij nu een behandelplan gaat opstellen. Ik had ook 2 afspraken staan maar ik dacht hij gaat vast wel iets doen. Maar neehij zei dat er een paar wervels scheef zaten. Zet ze dan even weer recht wil je!
![]()
ik ga gewoon volgende week nog in de hoop dat hij me dan kraakt en dan vind ik het wel best
Als we het daarover gaan hebben dan maak je me echt chagrijnigquote:Op donderdag 18 september 2008 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het niet de moeite waard je verzekering op te hogen? Of scheelt het dan niets?
Na 1 juni doen ze geen veranderingen in pakketten meer bij CZ. Ik wilde ook ooit in september een extra tandartsverzekering toevoegen, en moest ook tot januari wachten...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als we het daarover gaan hebben dan maak je me echt chagrijnigik had een hoge verzekering a 130 euro per maand waarbij alles vergoed werd. Door achterstallige betalingen ben ik daar uit gegooid, terecht. Toen ik alles betaald had heb ik de verzekering opgebeld om weer terug te gaan naar mijn oude verzekering. Daar werd me verteld dat ik alles voor 1 juni had moeten afbetalen en ik dat niet had gedaan. Ik moest dus wachten tot 1 januari. En nu komt het mooiste: de rekening die nog openstond was die van juni, de rest heb ik in mei betaald. Hoe kan men van mij verwachten dat ik een rekening betaal die ik nog niet eens heb binnengekregen?
nee niets aan te doen werd me verteld, had ik maar vooruit moeten betalen
wat mij betreft mogen ze
quote:
Een driewieler kopenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef wyccie het volgende:
'Mogelijk einde aan vrouwenfiets'
Wat een eikel.![]()
Hoe moet ik nou op een fiets gaan stappen? Springveren onder mijn schoenen plaatsen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef wyccie het volgende:
Wat een eikel.![]()
Hoe moet ik nou op een fiets gaan stappen? Springveren onder mijn schoenen plaatsen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef wyccie het volgende:
Wat een eikel.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het zielig voor Re trouwens. Gisteren moest hij ook al met me mee naar een Lush-VIPavond, stond ie daar als enige man tussen de hysterische wijven dames die kwijlen over zeepjes, en dan morgen naar het asiel met een stel enorme wijven dierensofties die bij elk dier moeten gillen en aaaaaaaawwwww zeggen enzo
Ik denk dus dat hij over de foto's zal gaan
Maar misschien gewoon ik.
En wanneer ben je nou gestopt met kopen? Toen je je schuldig voelde over je aankopen of toen je pinpas het niet meer trok?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mezelf weer opgevrolijkt door te shoppen bij de h&meen herfstjas, winterjas, vestje en een rokje. Het jasje is bijna hetzelfde als mijn favo jasje dat ik op vakantie ben kwijtgeraakt
Ik heb altijd een budget in mijn hoofd als ik ga shoppen, dat helptquote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer ben je nou gestopt met kopen? Toen je je schuldig voelde over je aankopen of toen je pinpas het niet meer trok?
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder belde net, de kat heeft suikerziekte, en de dierenarts had gezegd dat ze óf 2x per dag insuline moesten spuiten, óf heel hard nadenken over een doodsspuitje![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder belde net, de kat heeft suikerziekte, en de dierenarts had gezegd dat ze óf 2x per dag insuline moesten spuiten, óf heel hard nadenken over een doodsspuitje![]()
![]()
Nou, mn moeder ging met hem naar de dierenarts omdat hij veel drinkt en veel mauwt... Hij lijkt ook wat slechtziend te worden maar dat kan ook komen door een oogontsteking die hij chronisch schijnt te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef wyccie het volgende:
LB, hoeveel last heeft je kat van de suikerziekte?
Ja daar dacht ik ook al aan.... maar je weet niet hoe beroerd zo'n beest zich voelt natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef wyccie het volgende:
Is het dan een idee om gewoon niet die insuline te spuiten tot de ziekte verslechtert, en dan pas een slaapspuitje?
Hmm... ik heb een topic in FF zitten lezen, en misschien gaat het allemaal nog wel meevallen...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef wyccie het volgende:
Zijn er geen insulinesnoepjes voor katten?
Lijkt me lastig om een beslissing te nemen.
Ja, brrr hier ook nog steeds koudquote:Heb ik net thee gezet om het warmer te krijgen, moet ik alweer weg.
Koekjes verwijderd denk ik. Daar worden computers boos van.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom is mijn computer zo'n eikel dat ik overal ineens uitgelogd ben?terwijl alles op automatisch inloggen staat....
Daar zou ik ook boos van worden!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:51 schreef Etcetera het volgende:
je moet ook geen koekjes afpakken he
Wat een rotnieuws.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Hm.... ik heb geen koekjes verwijderd, maar misschien dat mijn liefste laptopje dat vanzelf doet?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koekjes verwijderd denk ik. Daar worden computers boos van.
Jah..... ik heb dus wat zitten lezen in FF en ben nu wel iets nuchterder erover, maar heb al flink zitten huilen toen mn moeder het verteldequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
Heb je niet gezien (denk ik)...quote:Op donderdag 18 september 2008 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei, MadMaster, heb je me nog zien rijden vandaan?Ik flitste voorbij! Ik heb vandaag een stukje op de snelweg gereden en maar één keer de motor af laten slaan (en dat was bij de hellingproef mét handrem)
![]()
Meneer StandAartquote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
Ja.... zal wel veel overleggen worden, want mijn moeder is heel erg van "het beest mag niet lijden", en ik kan het idee om hem in te laten slapen nog niet zo goed aanquote:Op donderdag 18 september 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Morgen eerst maar overleggen met je moeder dan over wat je in FF hebt gelezen.
Succesquote:
Ik ken Asmo niet, maar vanmorgen werd hij ook al in de krant gespot door diversen hier en hij schijnt ook op TV te zijn geweest...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef Soempie het volgende:
Asmo staat in de NRC-nextDenk ik in elk geval, kan niet missen.
Maar wie op de 12 foto's op NRC Next is nou Asmo?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
oke, dat heb ik neit teruggelezen.Wel gaaf.
En wat zei hij?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, trouwens, voor wie het zich nog kan herinneren
Ik hebuitgenodigd om naar Amsterdam te komen, naar het feest van BV
Dat hij het thuis moet checken (quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
Dapper dat je het gevraagd hebt. En nu hopen dat hij mag van thuis of kan.
Precies. En gewoon zorgen dat je er stunning uitziet dan.quote:
Kun je niet iemand roepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef B.ertha het volgende:
ik weet het, ik ben een zeurpiet, maar ik heb zin in thee en lopen doet pijn
* theewater gooitquote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef B.ertha het volgende:
ik weet het, ik ben een zeurpiet, maar ik heb zin in thee en lopen doet pijn
Oei, das toch net te verquote:
zeg, als je wilt scheiden, hoef je dat niet via je sig te laten weten ^^quote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Supersheep het volgende:
oh sorry
* theezakje erachteraan gooit
Het in je gezicht roepen hielp nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeg, als je wilt scheiden, hoef je dat niet via je sig te laten weten ^^
Welke? En kijk zequote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:Fijne avond, ik ga naar de film
![]()
Dat heb je niet gedaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het in je gezicht roepen hielp niet
Jullie zijn niet eens getrouwd. Jij bent de minnares.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedaanJe vergiste je zeker weer in je minnares of mij
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn niet eens getrouwd. Jij bent de minnares.
kook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bweeeeeeeeeh geen zin in het schoolwerk dat ik moet doen
Wil je ook mijn werk doen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Soempie het volgende:
Ik wel, maar Sven is bezig het bureau her-in-te-delen.
Wat is de opdracht?quote:
Hoe een nieuwe taakverdeling in te voeren binnen een bedrijfquote:
Als ik dat moet doen komt iedereen in opstand.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe een nieuwe taakverdeling in te voeren binnen een bedrijf
Bij mij ook, heb te weinig geduldquote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dat moet doen komt iedereen in opstand.
heb ik hier al eens gemeld dat ik een teringhekel heb aan Merci reclames?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is een Merci-reclame op tv! Wat voor feestdag is er binnenkort waar ik niets van af weet?
Ik vind die ene wel leuk, met zo'n pop-upboek. Verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net zoals die Nutella reclames en alle wasmiddelreclames
Hoe is het in het iets-minder-hoge-noorden?quote:
Ik heb de slappe lachquote:
ik vind zo'n kat best creepyquote:
Waarom wacht B niet bij de juiste aankomsthal?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
A: Kennis uit Canada, beetje een doosachtig type
B: Een vriend van me uit Amsterdam
A komt voor 3 dagen naar Amsterdam
A heeft nummer van mij en van B.
B gaat haar ophalen bij het vliegveld.
A belt mij op via een telefooncel dat ze B niet kan vinden en hij neemt zijn telefoon niet op.
Telefoonverbinding verbreekt heel snel.
Ik bel B dat A staat te wachten.
B is bijna weer bij de trein omdat hij 1,5 uur heeft staan wachten en haar niet gezien heeft.
A belt weer op en zegt: "Ik sta bij de meetingpoint, ik heb het hele vliegveld rondgelopen opzoek naar B". Ik zeg dat ze daar moet blijven maar de verbinding is weer weg.
Dus ik bel B weer op en hij zegt: "Welk meetingpoint? Er zijn er vast meer"
Wordt ik weer gebeld door A maar deze keer hoor ik niet. Ik heb maar gezegd dat ze daar moet blijven en B nog een keer moeten bellen.
Zo onhandig allemaal
Omdat B af en toe ook niet handig is EN omdat A eigenlijk ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom wacht B niet bij de juiste aankomsthal?
Okay... waarom kreeg je er niet genoeg van en gaf je het nummer van B aan A (of andersom)?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat B af en toe ook niet handig is EN omdat A eigenlijk ook niet helemaal
Alle nummers waren bekend maar B nam niet op en de gesprekken duurden steeds net te kort om te roepen dat ze B moest bellenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay... waarom kreeg je er niet genoeg van en gaf je het nummer van B aan A (of andersom)?
Dat was helemaal onmogelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
En zeg tegen A dat ze even snel wat meer geld in de telefoon moet stoppen.
Zie 3 posts naar boven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Waarom?!?!
1. het is mijn probleem nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Bel Schiphol, laat even omroepen dat die twee sufferds bij het barretje voor de linkeraankomsthal moeten wachten. Klaar.
Schiphol is helemaal niet klein.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
Maar Schiphol is zo klein! Twee keer rondlopen en je kent alle medewerkers al.
Tja daar is het inderdaad niet zo heel groot.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Het gedeelte na de douane is wel klein. En dat is waar die twee zich bevinden. Mag ik hopen.
En B heeft vast langere benen dan A. Dus dan haalt B haar vast wel een keer in.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Serieus...als ik op een vreemd vliegveld zou staan dan zou ik ook wel weten wat ik moest doen.
Anekdote:quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]If all else fails, plekje vinden waar je rustig kan zitten en een kop koffie nemen
Het kan ook nog zo zijn dat er iets in je registry omgevallen is, waardoor alle gegevens verdwenen/niet meer oproepbaar zijn. Zie http://www.watchingthenet(...)er-answering-no.htmlquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:15 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn computer logt me nog steeds bij alle sites uit
Word ik gehackt ofzo
Ah, dat .pwl ga ik eens uitproberenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo zijn dat er iets in je registry omgevallen is, waardoor alle gegevens verdwenen/niet meer oproepbaar zijn. Zie http://www.watchingthenet(...)er-answering-no.html
Of je .pwl-bestand is misschien corrupt.
Zie http://en.allexperts.com/(...)sswords-webpages.htm
Ik was bezig om te zoeken naar de oorzaak van je password-problem...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dan houdt Jack me wel gezelschap......![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n FF-kenner, dus beter dan Google kan ik je niet helpen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Hij vindt geen .pwl-bestanden
Zou dat een andere extensie hebben als je FF hebt?
Heb het met IE ook wel eens op bijv. Fok.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ikzelf dus ook niet
Maar ik vind het altijd verschrikkelijk frustrerend als mn computer ineens voor zichzelf beslissingen lijkt te nemenIk heb toch verdorie ingesteld dat ik ingelogd wil blijven?
Arrr! I be having plans to be visiting the pancake ship tonight and have meself some rum! Arrr!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Aarrrrrrrr me hearties! Raise yer tankards o' grog an' don yer eyepatches!!!![]()
D'you lot know today's International Talk Like A Pirate Day ?
En de persoon om laten roepen. Als dat niet werkt, een taxi naar zijn/haar adres nemen en hopen dat het SMS-je aankomt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]If all else fails, plekje vinden waar je rustig kan zitten en een kop koffie nemen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Arrr! I be having plans to be visiting the pancake ship tonight and have meself some rum! Arrr!
Volgend jaar februari waarschijnlijk dan tapas...quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Pannenkoeken..... lekker!!
Ik ga vanavond met mijn moeder uit eten bij Cervantes, dat is een heel fijn tapasrestaurant in Groningen. Een aanrader voor wie er eens in Groningen is!!
Cervantes was ook een piraatquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Pannenkoeken..... lekker!!
Ik ga vanavond met mijn moeder uit eten bij Cervantes, dat is een heel fijn tapasrestaurant in Groningen. Een aanrader voor wie er eens in Groningen is!!
Is er dan weer een whiskey-event in Groningen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar februari waarschijnlijk dan tapas...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is er dan weer een whiskey-event in Groningen?
26 Oktober pas, maar met de huidige stijging van de dollar (hoewel het de laatste dagen weer terug liep door ws. de financiële crisis in de USA), toch maar al wat zakgeld gehaald.quote:
Ligt er aan waar dat congres dan is, de meeste steden van de USA zijn enorm boring...quote:Ik hoop dat mijn vriend een keertje een congres in de USA moet gaan bijwonen ofzo, dan kan ik makkelijk mee![]()
Zijn reis wordt betaald, dus kunnen we de mijne dan delen en een weekje aan dat congres vastplakken ofzo
Dan moet je New York zeker doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil vooral heel graag naar New York en Chicago vanwege de musea en de toffe gebouwen die in mijn colleges voorbij kwamen
Dat klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef iamredleader het volgende:gegroet tezamen op deze mooie vrijdag
Nog een paar uurtjes, en dan weekend
Morgen zijn PhysicsRules, DaviniaHR en Eli bij ons voor de lunch. Morgenavond heb ik een groep vrienden over voor een pokeravond, zondag is m'n middelste broer jarig, dus het wordt een leuk weekend
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Nu nog een paar uurtjes zien te doorstaan op werk...
Ik zit vandaag ziek thuis, we komen morgen wel, maar ik betwijfel of ik bij stem benquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef iamredleader het volgende:gegroet tezamen op deze mooie vrijdag
Nog een paar uurtjes, en dan weekend
Morgen zijn PhysicsRules, DaviniaHR en Eli bij ons voor de lunch. Morgenavond heb ik een groep vrienden over voor een pokeravond, zondag is m'n middelste broer jarig, dus het wordt een leuk weekend
Luisteren er op dat tijdstip op die dagen uberhaupt veel mensen naar de radio?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Irien het volgende:
Ik ga een raar weekend tegemoet.![]()
Ik ga morgen EN zondag om 05.30 werken. Radioregie Plaza van 06.00 tot 09.00. Ik neem collega's zaterdagshift over, zondag is mijn normale shuft. Maar ach, weekend erna neemt zij mij weer over dus dat is vrij![]()
Ondanks het debiele tijdstip dat ik ga opstaan, ga ik vanavond toch naar een vroeg concertje. 19.15 in Tivoli De Helling. Deense band Grand Avenue. Ik heb geen ideeee wat het is, maar ga mee met een vriend en vriendje S. Zorg dat ik 23.00 weer thuis ben. Het zou de nieuwe Coldplay moeten gaan worden![]()
http://www.myspace.com/grdavenue
We zien wel, en anders doe ik gewoon moesafquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zit vandaag ziek thuis, we komen morgen wel, maar ik betwijfel of ik bij stem ben
we zien morgen wel, ik hou hoopquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zien wel, en anders doe ik gewoon moesaf
Als je zin hebt, kun je Tinuviel bellen voor morgenavond, die gaat naar de filmquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo gaarben er niet helemaal bij met mijn hoofd op het werk
nu pauze, even een pizza naar binnen werken
![]()
ik heb dit weekend helemaal geen plannen, heerlijk
Juist het feit dat ik geen plannen heb vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je zin hebt, kun je Tinuviel bellen voor morgenavond, die gaat naar de filmmisschien wel wat voor jou?
Wees blij dat ik blijf zittenquote:
dat gebeurt bij ons wel eens in de rabobankquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wees blij dat ik blijf zitten![]()
Hoe zou jij het vinden als de bankmedewerkers gewoon eerder naar huis gaan omdat ze geen zin meer hebben? Leuke boel zou het worden
Ik dacht net op m'n werk: nog 10 minuten!!quote:
M'n boodschappen nog doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik moet zoveel doen vandaag nog. Helemaal geen zin.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:33 schreef MadMaster het volgende:
M'n boodschappen nog doen
En straks de vuile was
M'n haar dat wil ik groen
Maar dat kan morgen pas
De huur nog overmaken
En de tandarts zometeen
Naar Valkenburg of Aaken
Waar moet ik dit jaar nou weer heen
008 Bellen
Had ik dat boek nou uit of niet
Girokaarten bijbestellen
Vergeet de vuilniszakken niet
Die afspraak was veranderd
En, oh, verrek, dat feest
Naar de nieuwe van Fellini
Ben ik gelukkig al geweest
Ik ben geweest
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet de zon in Japan onder zien gaan
Zoveel te doen
Ik moet het oerwoud eens in bloei zien staan
Met m'n vriendin moet ik praten
Over de rol van man en vrouw
Sinterklaasgedichten maken
Hoewel, het is pas juni nou
De krant ligt nog te wachten
Ik moet wat doen aan sport
Slapeloze nachten
Want de dagen zijn te kort
Ze zijn te kort
Zoveel te doen
Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan
Zoveel te doen
Ik moet nog zwemmen in de Stille Oceaan
M'n bed moet ik verschonen
Ik moet naar de WC
Belastingformulieren
Te laat zo'n week of twee
Ik zou langs bij haar vanavond
Of kwam ze nou bij mij
M'n agenda moet ik bijhouden
Maar ik heb te weinig tijd
Te weinig tijd
Zoveel te doen
Ik moet nog hinkstapspringen op de maan
Zoveel te doen
Ik moet hier ooit nog eens vandaan
Ik moet de zon in Japan onder zien gaan
Ik moet het oerwoud eens in bloei zien staan
Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan
Ik moet nog zwemmen in de Stille Oceaan
Ik moet nog hinkstapspringen op de maan
Ik moet hier ooit nog eens vandaan
Las in eerste instantie Iannen, als een meervoud van Ian (Engelse jongensnaam) dus...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:43 schreef Etcetera het volgende:
moeen ik moet nog een berg huiswerk maken
terwijl we gaan lannen dit weekend
Welk puntje op je hoofd?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Je hebt de uitnodiging om de webcam inschakelen te starten geaccepteerd.
Sven zegt:
zo kan ik alvast naar huis kijken en naar jou
Cathy zegt:
naar het puntje van m'n hoofd
Sven zegt:
LOLA OP AANRECHT
Cathy zegt:
!
![]()
Kat dacht stiekum achter m'n rug om het aanrecht te verkennen.
Ik was naar "The Life Before Her Eyes" Heavy shitquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nooit aan meegedaan, is dat leuk?
Gewoon zeggen dat het okay is, ik zit er ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Erm... ik ben het trouwens in het geheel niet eens met die seksueel getinte banners, mn ouders zullen maar binnenkomen en zich avragen op wat voor een site ik zit
Of dát nou zo geruststellend isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het okay is, ik zit er ook
Ze kennen tim een soort vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dát nou zo geruststellend is
Weet het nog niet zeker, vond het eerst wel leukquote:
I knowquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar het stoort me alsnog
Biatch!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker, vond het eerst wel leuk. Lekker de SC uitmoorden en doen alsof je neus bloedt
Nou het is niet zo dat we zoveel moeten doen, maar ik heb al de nodige pakketjes mogen ontvangen met de oefenexamens...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey Nes![]()
Heel rustig; stilte voor de storm, denk ik. Geen proefwerken, so's, cijfers niks. Echt ik vraag me af waarom ik nog gá!
We hebben al die tijd één test gehad, Frans van het cito, om aan de hand van die tekst het niveau van het examen te maken. Als het te moelijk is, blame me...ik had alles goed. Maar je hebt wel pecht dan, als je zoveel moet
vertel!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wissel met de minuut, maar ik geloof dat ik net een breaktrough heb gehad
Nou, ik twijfelde tussen Cambridge en dan Law,of een kleinere, onbekendere universieit in Engeland en dan iets met communicatie. En ik geloof dat ik nu, tegen mijn eigen verwachtingen in, voor dat laatste heb gekozenquote:
klinkt wel leuk toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou, ik twijfelde tussen Cambridge en dan Law,of een kleinere, onbekendere universieit in Engeland en dan iets met communicatie. En ik geloof dat ik nu, tegen mijn eigen verwachtingen in, voor dat laatste heb gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |