Daar zag ik vanmiddag nog beelden van. Dit zullen dan nieuwe zijn want vanmiddag zag ik 'm nog nietquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net Asmo op het nos journaal! Hij zit in het campagneteam van tzipi livni, de nieuwe premier van israël. Hij is feestend vol in beeld!
Weer zitten Youtuben?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
sow... net een best toffe circus act gezien.
Totdat een deel van de tribune instortte
Ga meteen maar pitten
Oeh wat heb je besteld? Ik hoop dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 18 september 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Besteld. Ik hoop dat het snel aankomt, ben erg benieuwd. Gelijk ook maar badspul als cadeautje voor anderen besteld.
Ik ga ook maar slapen. En ik denk dat ik morgen koffie nodig heb.
Trusten
Variatie op een regel uit het kinderliedje 'Hannes loopt op klompen '...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, en wie weet waar de TT vandaan komt krijgt een extra punt.
quote:Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
Ah, daar had ik net even overheen gelezenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net Asmo op het nos journaal! Hij zit in het campagneteam van tzipi livni, de nieuwe premier van israël. Hij is feestend vol in beeld!
Herkansing: er staat een foto in de nrc next waar hij ook op te zien isquote:Op donderdag 18 september 2008 08:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ah, daar had ik net even overheen gelezen
Emperor of Icecream body butter, Almond Butter body butter, Olive Branch shower gel,quote:Op donderdag 18 september 2008 08:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh wat heb je besteld? Ik hoop dat je er blij mee bent
Nope, niet eens. Was voor mn werk bij een product presentatie ergens in Maarssenveen, hadden ze helemaal een circus voor opgezet/ingehuurd.quote:
Heftigquote:Op donderdag 18 september 2008 09:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, niet eens. Was voor mn werk bij een product presentatie ergens in Maarssenveen, hadden ze helemaal een circus voor opgezet/ingehuurd.
Daar lazerde dus eea in elkaar, maar gelukkig viel het wel mee qua gewonden. Wel even schrikken echter.
Ah cool, ook een paar van mijn tips overgenomenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Emperor of Icecream body butter, Almond Butter body butter, Olive Branch shower gel,
Youki-Hi bruisbal, Bathos Bubble Bar Slice.![]()
En wat is Asmo lang! Ik dacht dat het een klein opdondertje was.
Congrats!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morning! Ik heb net mijn propedeuse opgehaald
Ik was het niet. Heb een tijdje terug wel de links naar topics 1 tot en met 400 thuis als document opgeslagen, omdat het zo gruwelijk groot aan het worden was. Zal 401 tot en met 500 toevoegen wanneer de tijd er isquote:Op donderdag 18 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nondeju, wie heeft de OP leeggehaald in de Wiki?
Lachen, ik zal vanavond even kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie 'm ook op de site staan. Geen flateuze fotoquote:Op donderdag 18 september 2008 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkansing: er staat een foto in de nrc next waar hij ook op te zien is
The camera adds 20 inchesquote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil de dove body butter, maar zo'n pot is me veels te duur!
En bij de AH is alle dove in de aanbieding, maar deze dan niet
wtf?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ik had al verklapt dat het van Bassie en Adriaan wasquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Nem, heb ik nou dat extra punt verdiend of niet?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik had al verklapt dat het van Bassie en Adriaan was
Schavuitenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Die zullen het ongetwijfeld gejat hebben van Hannes dan...
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie 'm ook op de site staan. Geen flateuze foto
Ik ken het fenomeen 'toeslagpartner'quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kan me helpen met de volgende vraag: als mijn vriend hier komt wonen, móet hij dan mijn toeslagpartner worden?
Dan gaat mn zorgtoeslag er namelijk aanEn mn huurtoeslag gaat er sowieso al aan
Voor nederlandse maatstaven, ja. In Israel zijn ze over het algemeen een kop kleiner.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef wyccie het volgende:
En wat is Asmo lang! Ik dacht dat het een klein opdondertje was.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, dit is me een bizar dure dageerst mijn nieuwe slaaptabletten opgehaald. Kost 25 euro voor een potje met 30 tabletten
vervolgens voor een consult naar de chiropractor gegaan. Denk ik lekker gekraakt te worden, nou mooi niet dus
hij heeft een beetje aan mijn rug en schouders gevoeld en nu mag ik volgende week terugkomen. Schade: 65 euro!
![]()
![]()
ben dus verdomme 90 euro kwijt aan een paar lullige pilletjes en 20 minuten wroeten aan mijn lichaam![]()
dat is wat ik tot nu toe verdiend heb deze week
nou vanavond maar weer extra hard werken dan
Wat ik niet snap is waarom je volgende week terug moet komen? Het is toch niet alsof het in een week zodanig slechter is geworden dat je wel gekraakt moet worden?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
Nou zeg, dit is me een bizar dure dageerst mijn nieuwe slaaptabletten opgehaald. Kost 25 euro voor een potje met 30 tabletten
vervolgens voor een consult naar de chiropractor gegaan. Denk ik lekker gekraakt te worden, nou mooi niet dus
hij heeft een beetje aan mijn rug en schouders gevoeld en nu mag ik volgende week terugkomen. Schade: 65 euro!
![]()
![]()
Lullig inderdaad. Vooral als je bedenkt dat je ¤90 zou kunnen VERDIENEN door iemand 20 minuten aan je lichaam te laten wroetenquote:ben dus verdomme 90 euro kwijt aan een paar lullige pilletjes en 20 minuten wroeten aan mijn lichaam![]()
dat is wat ik tot nu toe verdiend heb deze week
nou vanavond maar weer extra hard werken dan
zelfs dat geluk wordt me niet gegundquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]bagger...
Maar wel lekker slapen vannacht![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Lullig inderdaad. Vooral als je bedenkt dat je ¤90 zou kunnen VERDIENEN door iemand 20 minuten aan je lichaam te laten wroeten
Is het niet de moeite waard je verzekering op te hogen? Of scheelt het dan niets?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
zelfs dat geluk wordt me niet gegunddie tabletten werken pas na een tijdje. En uiteraard moet je ze elke dag braaf innemen zodat ik er elke maand zoveel geld aan kwijt ben. Fuck verzekering
Omdat dit een consult was en hij nu een behandelplan gaat opstellen. Ik had ook 2 afspraken staan maar ik dacht hij gaat vast wel iets doen. Maar neequote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom je volgende week terug moet komen? Het is toch niet alsof het in een week zodanig slechter is geworden dat je wel gekraakt moet worden?
Klinkt als geldklopperij![]()
[..]
Lullig inderdaad. Vooral als je bedenkt dat je €90 zou kunnen VERDIENEN door iemand 20 minuten aan je lichaam te laten wroeten
Lekker danquote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat dit een consult was en hij nu een behandelplan gaat opstellen. Ik had ook 2 afspraken staan maar ik dacht hij gaat vast wel iets doen. Maar neehij zei dat er een paar wervels scheef zaten. Zet ze dan even weer recht wil je!
![]()
ik ga gewoon volgende week nog in de hoop dat hij me dan kraakt en dan vind ik het wel best
en nee, die wetenschap maakt het er niet beter op
Nou, hij had ooit een fotoboek met een plaatje van Trotski, en hij zei dat hij daar op leek. En ik geloof ook dat ik wel een keer een foto heb gezien van de eerste meet.quote:
Dit was nog maar een intakegesprek. Het echte kraken wordt volgende week ingepland zodat hij meer tijd voor haar heeft?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[s]Wat ik niet snap is waarom je volgende week terug moet komen? Het is toch niet alsof het in een week zodanig slechter is geworden dat je wel gekraakt moet worden?
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat dit een consult was en hij nu een behandelplan gaat opstellen. Ik had ook 2 afspraken staan maar ik dacht hij gaat vast wel iets doen. Maar neehij zei dat er een paar wervels scheef zaten. Zet ze dan even weer recht wil je!
![]()
ik ga gewoon volgende week nog in de hoop dat hij me dan kraakt en dan vind ik het wel best
Als we het daarover gaan hebben dan maak je me echt chagrijnigquote:Op donderdag 18 september 2008 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het niet de moeite waard je verzekering op te hogen? Of scheelt het dan niets?
Na 1 juni doen ze geen veranderingen in pakketten meer bij CZ. Ik wilde ook ooit in september een extra tandartsverzekering toevoegen, en moest ook tot januari wachten...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als we het daarover gaan hebben dan maak je me echt chagrijnigik had een hoge verzekering a 130 euro per maand waarbij alles vergoed werd. Door achterstallige betalingen ben ik daar uit gegooid, terecht. Toen ik alles betaald had heb ik de verzekering opgebeld om weer terug te gaan naar mijn oude verzekering. Daar werd me verteld dat ik alles voor 1 juni had moeten afbetalen en ik dat niet had gedaan. Ik moest dus wachten tot 1 januari. En nu komt het mooiste: de rekening die nog openstond was die van juni, de rest heb ik in mei betaald. Hoe kan men van mij verwachten dat ik een rekening betaal die ik nog niet eens heb binnengekregen?
nee niets aan te doen werd me verteld, had ik maar vooruit moeten betalen
wat mij betreft mogen ze
quote:
Een driewieler kopenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef wyccie het volgende:
'Mogelijk einde aan vrouwenfiets'
Wat een eikel.![]()
Hoe moet ik nou op een fiets gaan stappen? Springveren onder mijn schoenen plaatsen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:13 schreef wyccie het volgende:
'Mogelijk einde aan vrouwenfiets'
Wat een eikel.![]()
Hoe moet ik nou op een fiets gaan stappen? Springveren onder mijn schoenen plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |