Daar zag ik vanmiddag nog beelden van. Dit zullen dan nieuwe zijn want vanmiddag zag ik 'm nog nietquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net Asmo op het nos journaal! Hij zit in het campagneteam van tzipi livni, de nieuwe premier van israël. Hij is feestend vol in beeld!
Weer zitten Youtuben?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
sow... net een best toffe circus act gezien.
Totdat een deel van de tribune instortte
Ga meteen maar pitten
Oeh wat heb je besteld? Ik hoop dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 18 september 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Besteld. Ik hoop dat het snel aankomt, ben erg benieuwd. Gelijk ook maar badspul als cadeautje voor anderen besteld.
Ik ga ook maar slapen. En ik denk dat ik morgen koffie nodig heb.
Trusten
Variatie op een regel uit het kinderliedje 'Hannes loopt op klompen '...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, en wie weet waar de TT vandaan komt krijgt een extra punt.
quote:Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
Ah, daar had ik net even overheen gelezenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net Asmo op het nos journaal! Hij zit in het campagneteam van tzipi livni, de nieuwe premier van israël. Hij is feestend vol in beeld!
Herkansing: er staat een foto in de nrc next waar hij ook op te zien isquote:Op donderdag 18 september 2008 08:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ah, daar had ik net even overheen gelezen
Emperor of Icecream body butter, Almond Butter body butter, Olive Branch shower gel,quote:Op donderdag 18 september 2008 08:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh wat heb je besteld? Ik hoop dat je er blij mee bent
Nope, niet eens. Was voor mn werk bij een product presentatie ergens in Maarssenveen, hadden ze helemaal een circus voor opgezet/ingehuurd.quote:
Heftigquote:Op donderdag 18 september 2008 09:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, niet eens. Was voor mn werk bij een product presentatie ergens in Maarssenveen, hadden ze helemaal een circus voor opgezet/ingehuurd.
Daar lazerde dus eea in elkaar, maar gelukkig viel het wel mee qua gewonden. Wel even schrikken echter.
Ah cool, ook een paar van mijn tips overgenomenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Emperor of Icecream body butter, Almond Butter body butter, Olive Branch shower gel,
Youki-Hi bruisbal, Bathos Bubble Bar Slice.![]()
En wat is Asmo lang! Ik dacht dat het een klein opdondertje was.
Congrats!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morning! Ik heb net mijn propedeuse opgehaald
Ik was het niet. Heb een tijdje terug wel de links naar topics 1 tot en met 400 thuis als document opgeslagen, omdat het zo gruwelijk groot aan het worden was. Zal 401 tot en met 500 toevoegen wanneer de tijd er isquote:Op donderdag 18 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nondeju, wie heeft de OP leeggehaald in de Wiki?
Lachen, ik zal vanavond even kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie 'm ook op de site staan. Geen flateuze fotoquote:Op donderdag 18 september 2008 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkansing: er staat een foto in de nrc next waar hij ook op te zien is
The camera adds 20 inchesquote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil de dove body butter, maar zo'n pot is me veels te duur!
En bij de AH is alle dove in de aanbieding, maar deze dan niet
wtf?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ik had al verklapt dat het van Bassie en Adriaan wasquote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Nem, heb ik nou dat extra punt verdiend of niet?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik had al verklapt dat het van Bassie en Adriaan was
Schavuitenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Die zullen het ongetwijfeld gejat hebben van Hannes dan...
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie 'm ook op de site staan. Geen flateuze foto
Ik ken het fenomeen 'toeslagpartner'quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wie kan me helpen met de volgende vraag: als mijn vriend hier komt wonen, móet hij dan mijn toeslagpartner worden?
Dan gaat mn zorgtoeslag er namelijk aanEn mn huurtoeslag gaat er sowieso al aan
Voor nederlandse maatstaven, ja. In Israel zijn ze over het algemeen een kop kleiner.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:14 schreef wyccie het volgende:
En wat is Asmo lang! Ik dacht dat het een klein opdondertje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |