kook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bweeeeeeeeeh geen zin in het schoolwerk dat ik moet doen
Wil je ook mijn werk doen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Soempie het volgende:
Ik wel, maar Sven is bezig het bureau her-in-te-delen.
Wat is de opdracht?quote:
Hoe een nieuwe taakverdeling in te voeren binnen een bedrijfquote:
Als ik dat moet doen komt iedereen in opstand.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe een nieuwe taakverdeling in te voeren binnen een bedrijf
Bij mij ook, heb te weinig geduldquote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dat moet doen komt iedereen in opstand.
heb ik hier al eens gemeld dat ik een teringhekel heb aan Merci reclames?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is een Merci-reclame op tv! Wat voor feestdag is er binnenkort waar ik niets van af weet?
Ik vind die ene wel leuk, met zo'n pop-upboek. Verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net zoals die Nutella reclames en alle wasmiddelreclames
Hoe is het in het iets-minder-hoge-noorden?quote:
Ik heb de slappe lachquote:
ik vind zo'n kat best creepyquote:
Waarom wacht B niet bij de juiste aankomsthal?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
A: Kennis uit Canada, beetje een doosachtig type
B: Een vriend van me uit Amsterdam
A komt voor 3 dagen naar Amsterdam
A heeft nummer van mij en van B.
B gaat haar ophalen bij het vliegveld.
A belt mij op via een telefooncel dat ze B niet kan vinden en hij neemt zijn telefoon niet op.
Telefoonverbinding verbreekt heel snel.
Ik bel B dat A staat te wachten.
B is bijna weer bij de trein omdat hij 1,5 uur heeft staan wachten en haar niet gezien heeft.
A belt weer op en zegt: "Ik sta bij de meetingpoint, ik heb het hele vliegveld rondgelopen opzoek naar B". Ik zeg dat ze daar moet blijven maar de verbinding is weer weg.
Dus ik bel B weer op en hij zegt: "Welk meetingpoint? Er zijn er vast meer"
Wordt ik weer gebeld door A maar deze keer hoor ik niet. Ik heb maar gezegd dat ze daar moet blijven en B nog een keer moeten bellen.
Zo onhandig allemaal
Omdat B af en toe ook niet handig is EN omdat A eigenlijk ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom wacht B niet bij de juiste aankomsthal?
Okay... waarom kreeg je er niet genoeg van en gaf je het nummer van B aan A (of andersom)?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat B af en toe ook niet handig is EN omdat A eigenlijk ook niet helemaal
Alle nummers waren bekend maar B nam niet op en de gesprekken duurden steeds net te kort om te roepen dat ze B moest bellenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay... waarom kreeg je er niet genoeg van en gaf je het nummer van B aan A (of andersom)?
Dat was helemaal onmogelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
En zeg tegen A dat ze even snel wat meer geld in de telefoon moet stoppen.
Zie 3 posts naar boven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Waarom?!?!
1. het is mijn probleem nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Bel Schiphol, laat even omroepen dat die twee sufferds bij het barretje voor de linkeraankomsthal moeten wachten. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |