Hmm... ik heb een topic in FF zitten lezen, en misschien gaat het allemaal nog wel meevallen...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef wyccie het volgende:
Zijn er geen insulinesnoepjes voor katten?
Lijkt me lastig om een beslissing te nemen.
Ja, brrr hier ook nog steeds koudquote:Heb ik net thee gezet om het warmer te krijgen, moet ik alweer weg.
Koekjes verwijderd denk ik. Daar worden computers boos van.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom is mijn computer zo'n eikel dat ik overal ineens uitgelogd ben?terwijl alles op automatisch inloggen staat....
Daar zou ik ook boos van worden!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:51 schreef Etcetera het volgende:
je moet ook geen koekjes afpakken he
Wat een rotnieuws.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder belde net, de kat heeft suikerziekte, en de dierenarts had gezegd dat ze óf 2x per dag insuline moesten spuiten, óf heel hard nadenken over een doodsspuitje![]()
![]()
Hm.... ik heb geen koekjes verwijderd, maar misschien dat mijn liefste laptopje dat vanzelf doet?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koekjes verwijderd denk ik. Daar worden computers boos van.
Jah..... ik heb dus wat zitten lezen in FF en ben nu wel iets nuchterder erover, maar heb al flink zitten huilen toen mn moeder het verteldequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
Heb je niet gezien (denk ik)...quote:Op donderdag 18 september 2008 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woei, MadMaster, heb je me nog zien rijden vandaan?Ik flitste voorbij! Ik heb vandaag een stukje op de snelweg gereden en maar één keer de motor af laten slaan (en dat was bij de hellingproef mét handrem)
![]()
Meneer StandAartquote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
Ja.... zal wel veel overleggen worden, want mijn moeder is heel erg van "het beest mag niet lijden", en ik kan het idee om hem in te laten slapen nog niet zo goed aanquote:Op donderdag 18 september 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Morgen eerst maar overleggen met je moeder dan over wat je in FF hebt gelezen.
Succesquote:
Ik ken Asmo niet, maar vanmorgen werd hij ook al in de krant gespot door diversen hier en hij schijnt ook op TV te zijn geweest...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef Soempie het volgende:
Asmo staat in de NRC-nextDenk ik in elk geval, kan niet missen.
Maar wie op de 12 foto's op NRC Next is nou Asmo?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
oke, dat heb ik neit teruggelezen.Wel gaaf.
En wat zei hij?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, trouwens, voor wie het zich nog kan herinneren
Ik hebuitgenodigd om naar Amsterdam te komen, naar het feest van BV
Dat hij het thuis moet checken (quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
Dapper dat je het gevraagd hebt. En nu hopen dat hij mag van thuis of kan.
Precies. En gewoon zorgen dat je er stunning uitziet dan.quote:
Kun je niet iemand roepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef B.ertha het volgende:
ik weet het, ik ben een zeurpiet, maar ik heb zin in thee en lopen doet pijn
* theewater gooitquote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef B.ertha het volgende:
ik weet het, ik ben een zeurpiet, maar ik heb zin in thee en lopen doet pijn
Oei, das toch net te verquote:
zeg, als je wilt scheiden, hoef je dat niet via je sig te laten weten ^^quote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Supersheep het volgende:
oh sorry
* theezakje erachteraan gooit
Het in je gezicht roepen hielp nietquote:Op donderdag 18 september 2008 20:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeg, als je wilt scheiden, hoef je dat niet via je sig te laten weten ^^
Welke? En kijk zequote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:Fijne avond, ik ga naar de film
![]()
Dat heb je niet gedaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het in je gezicht roepen hielp niet
Jullie zijn niet eens getrouwd. Jij bent de minnares.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedaanJe vergiste je zeker weer in je minnares of mij
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn niet eens getrouwd. Jij bent de minnares.
kook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bweeeeeeeeeh geen zin in het schoolwerk dat ik moet doen
Wil je ook mijn werk doen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Soempie het volgende:
Ik wel, maar Sven is bezig het bureau her-in-te-delen.
Wat is de opdracht?quote:
Hoe een nieuwe taakverdeling in te voeren binnen een bedrijfquote:
Als ik dat moet doen komt iedereen in opstand.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe een nieuwe taakverdeling in te voeren binnen een bedrijf
Bij mij ook, heb te weinig geduldquote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dat moet doen komt iedereen in opstand.
heb ik hier al eens gemeld dat ik een teringhekel heb aan Merci reclames?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is een Merci-reclame op tv! Wat voor feestdag is er binnenkort waar ik niets van af weet?
Ik vind die ene wel leuk, met zo'n pop-upboek. Verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net zoals die Nutella reclames en alle wasmiddelreclames
Hoe is het in het iets-minder-hoge-noorden?quote:
Ik heb de slappe lachquote:
ik vind zo'n kat best creepyquote:
Waarom wacht B niet bij de juiste aankomsthal?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
A: Kennis uit Canada, beetje een doosachtig type
B: Een vriend van me uit Amsterdam
A komt voor 3 dagen naar Amsterdam
A heeft nummer van mij en van B.
B gaat haar ophalen bij het vliegveld.
A belt mij op via een telefooncel dat ze B niet kan vinden en hij neemt zijn telefoon niet op.
Telefoonverbinding verbreekt heel snel.
Ik bel B dat A staat te wachten.
B is bijna weer bij de trein omdat hij 1,5 uur heeft staan wachten en haar niet gezien heeft.
A belt weer op en zegt: "Ik sta bij de meetingpoint, ik heb het hele vliegveld rondgelopen opzoek naar B". Ik zeg dat ze daar moet blijven maar de verbinding is weer weg.
Dus ik bel B weer op en hij zegt: "Welk meetingpoint? Er zijn er vast meer"
Wordt ik weer gebeld door A maar deze keer hoor ik niet. Ik heb maar gezegd dat ze daar moet blijven en B nog een keer moeten bellen.
Zo onhandig allemaal
Omdat B af en toe ook niet handig is EN omdat A eigenlijk ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom wacht B niet bij de juiste aankomsthal?
Okay... waarom kreeg je er niet genoeg van en gaf je het nummer van B aan A (of andersom)?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat B af en toe ook niet handig is EN omdat A eigenlijk ook niet helemaal
Alle nummers waren bekend maar B nam niet op en de gesprekken duurden steeds net te kort om te roepen dat ze B moest bellenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay... waarom kreeg je er niet genoeg van en gaf je het nummer van B aan A (of andersom)?
Dat was helemaal onmogelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
En zeg tegen A dat ze even snel wat meer geld in de telefoon moet stoppen.
Zie 3 posts naar boven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
Waarom?!?!
1. het is mijn probleem nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Bel Schiphol, laat even omroepen dat die twee sufferds bij het barretje voor de linkeraankomsthal moeten wachten. Klaar.
Schiphol is helemaal niet klein.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
Maar Schiphol is zo klein! Twee keer rondlopen en je kent alle medewerkers al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |