quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nooit aan meegedaan, is dat leuk?
Gewoon zeggen dat het okay is, ik zit er ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Erm... ik ben het trouwens in het geheel niet eens met die seksueel getinte banners, mn ouders zullen maar binnenkomen en zich avragen op wat voor een site ik zit
Of dįt nou zo geruststellend isquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het okay is, ik zit er ook
Ze kennen tim een soort vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dįt nou zo geruststellend is
Weet het nog niet zeker, vond het eerst wel leukquote:
I knowquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar het stoort me alsnog
Biatch!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet het nog niet zeker, vond het eerst wel leuk. Lekker de SC uitmoorden en doen alsof je neus bloedt
Nou het is niet zo dat we zoveel moeten doen, maar ik heb al de nodige pakketjes mogen ontvangen met de oefenexamens...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey Nes![]()
Heel rustig; stilte voor de storm, denk ik. Geen proefwerken, so's, cijfers niks. Echt ik vraag me af waarom ik nog gį!
We hebben al die tijd één test gehad, Frans van het cito, om aan de hand van die tekst het niveau van het examen te maken. Als het te moelijk is, blame me...ik had alles goed. Maar je hebt wel pecht dan, als je zoveel moet
vertel!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wissel met de minuut, maar ik geloof dat ik net een breaktrough heb gehad
Nou, ik twijfelde tussen Cambridge en dan Law,of een kleinere, onbekendere universieit in Engeland en dan iets met communicatie. En ik geloof dat ik nu, tegen mijn eigen verwachtingen in, voor dat laatste heb gekozenquote:
klinkt wel leuk toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou, ik twijfelde tussen Cambridge en dan Law,of een kleinere, onbekendere universieit in Engeland en dan iets met communicatie. En ik geloof dat ik nu, tegen mijn eigen verwachtingen in, voor dat laatste heb gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |