Wat deed je net dan monkey!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mij heb je nooit horen zeggen dat ik goed kan spellen en k ben ook nooit begonnen anderen op hun spelling af te vallen(als ik daadwerkelijk af zou vallen van slechte spelling zag dat vrouwtje vanmiddag er nog redelijk goed uit
)
lees je quote nog eens monkeyquote:
Geen idee, ik controleer m'n huisgenoten nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar is er ineens iemand meer op de router bijgekomen dan Piet?
Tja, als je download moet iedereen zn max. connecties verlagen, maar das lastig afspreken. Of een andere router kopen, eentje die het wel trekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt dus nu, we gooien elkaar van internet af. Straks kwam huisgenoot langs, heb ik die van haar aan de praat geholpen en nu ben ik de lul terwijl ze net zei dat ze al een paar uur geen verbinding meer had.
Op zich als je verbinding hebt is 't wel snel, dat laatste zal dus de enige oplossing zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, als je download moet iedereen zn max. connecties verlagen, maar das lastig afspreken. Of een andere router kopen, eentje die het wel trekt.
Coolquote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Canterbury ligt in Kent, vlakbij Dover
Hier dus
Die CULmod die onterecht in de OP staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat is muck?
Je weet toch wel of al je huisgenoten internet hebben ja of neequote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik controleer m'n huisgenoten niet.
vanwaar deze post ?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
had houniet de verkeerde te pakkenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die CULmod die onterecht in de OP staat.
Tuurlijk hebben ze datquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je weet toch wel of al je huisgenoten internet hebben ja of nee
Ik snap je niet, en die post van Houniet ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
had houniet de verkeerde te pakken
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze is geen CUL-mod meerquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hij zou toch die ene nieuwe toevoegen miss dat ie n cijfertje verkeerd had ofzoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap je niet, en die post van Houniet ook niet.
en dan krijgen we hier ook te maken met dat ene mooie woord wat je vorige keer zei machtsmisbruik ofzoiets...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij en Mod Moblo, dan wordt CUL net Nazi Duitsland.
Die staat er al in Johanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij zou toch die ene nieuwe toevoegen miss dat ie n cijfertje verkeerd had ofzo
vork klinkt gewoon wat culinairder dan motorbloempjequote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is geen CUL-mod meer
en ik wilde haar opvolgenmaar dat is Vork geworden
alsof ik daarnaar kijkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die staat er al in Johan! Nielez is gevoegd in de OP.
heul nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij en Mod Moblo, dan wordt CUL net Nazi Duitsland.
ork ork ork.. soep eet je met een..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vork klinkt gewoon wat culinairder dan motorbloempje
Welke post Patrick?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
en verklaar je ene post nu nog eens
En goftedomme jij wilde perse een nieuwe OPquote:
motorbloempjequote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ork ork ork.. soep eet je met een..
deze post hounietjequote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
inderdaad! Zaterdag nog lekker zelf kippensoep gemaakt van kippenbouten lekker laten trekken in een pan water en dan uitpluizenquote:
whats met patrickquote:
Dat wordt een uitdaging voor je, koken voor zo'n mauwkind als ikquote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
wacht maar tot ik je 's uitnodig om te komen etendan piep je wel anders
Oh dat ging niet helemaal goed denk ikquote:
Ken je hem ookquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
want blablabla
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's toch de kloon van swarma?
Oh die moet ik ook nog kijkenquote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan er iemand toevallig hier aan titanium komen? liefst in stripvorm van 1 x 2 cm
Ja quote dan lellebel!quote:
quote:
Tuurlijk, hoeveel strips wil je hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan er iemand toevallig hier aan titanium komen? liefst in stripvorm van 1 x 2 cm
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
dan maak ik wel een keer lasagne voor je overigens Yashi![]()
Ja want fok is representatief voor een stad met duizenden inwonersquote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef Michael16000 het volgende:
ik had van een leuke stad als nijmegen toch een boeiendere topicbevolking verwacht.
jammer.
Als het je niet aanstaat sodeflikker je toch lekker een eind op?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef Michael16000 het volgende:
ik had van een leuke stad als nijmegen toch een boeiendere topicbevolking verwacht.
jammer.
swarma deed het subtielerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat sodeflikker je toch lekker een eind op?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Amen!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet terug gelezen, maar kennelijk zakt dat subtiele bij die knakker niet helemaal door die yoghurt heen daar bovenin.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
swarma deed het subtieler![]()
Doe niet zo tof man, nuilerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond he Mastermind.
ik ben tof, huilerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Doe niet zo tof man, nuilerd.
Ik vind je meer een pissant!quote:
Ach, gedeelde eerste plaats dan maar?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:53 schreef LosingMyWay het volgende:
Michael16000 je neemt mijn plaats als meest gehate persoon in deze reeks over ... dan kan niet zomaar heh
don't give a shit.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:53 schreef LosingMyWay het volgende:
Michael16000 je neemt mijn plaats als meest gehate persoon in deze reeks over ... dan kan niet zomaar heh
Jij als rechtenstudent heb jij vast wel een mening over die straatscene, was het rape of niet ... al de feministen waren namelijk nogal kwaad over die scene.quote:
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:57 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Jij als rechtenstudent heb jij vast wel een mening over die straatscene, was het rape of niet ... al de feministen waren namelijk nogal kwaad over die scene.
Zo is dat!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef J-heronimus het volgende:
Heey stelletje nerds,
Wat is hier nu de bedoeling van? Beetje stoer anoniem hier de boel lopen opkloten. Alleen mensen zonder een leven en enige sociale relaties doen dit soort trieste dingen.
Dus wees gewoon gezellig of fuck op hier.
Zijn je grappen gewoon om te huilen of heb je gewoon het i.q. van een gefrituurde soepkip?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:25 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Precies! stelletje onruststokers hier.
Het laatste dus, want hij is er helemaal stil van.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn je grappen gewoon om te huilen of heb je gewoon het i.q. van een gefrituurde soepkip?
Dusdat!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
negeren mensen!!
het is het niet waard
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
ze is geen CUL-mod meer
en ik wilde haar opvolgenmaar dat is Vork geworden
De nieuwste roddel dat moblo voor mod gesolliciteerd heeft had ik natuurlijk niet willen missen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
het was wel een kwaliteitje hé
Zeer belangrijk inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De nieuwste roddel dat moblo voor mod gesolliciteerd heeft had ik natuurlijk niet willen missen.
ik heb niet gesolliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 09:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De nieuwste roddel dat moblo voor mod gesolliciteerd heeft had ik natuurlijk niet willen missen.
Wat zeur je danquote:
Open sollicitatie ftw!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
er was geen sollicitatieronde
Bier gistquote:Op donderdag 18 september 2008 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar bier?
Das nog altijd beter dan helemaal niet bekend zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
Liefde, herenliefde, daar sta je bekend om
True, ik ben dan ook koning "wie was jij ook alweer?"quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan helemaal niet bekend zijn
Ach jij bent nog een koning. Ik ben meer een soort hofnar.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
True, ik ben dan ook koning "wie was jij ook alweer?"
ofwel ik kan dit komende half jaar volledig gaan voor wiskunde en mechanica, 9 vd 10 vakken hoef ik niet te doen en al mijn vinkjes zijn er nog, dus ook geen project meerquote:Hallo Lucas,
Het geldt voor alle cijfers en vinkjes.
Vriendelijke groet,
Ir. Antoine Janssen
Blijkbaar niet, jij hangt hier nog rondquote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zijn die klote newbies eindelijk pleitte?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, jij hangt hier nog rond![]()
Kwam door die anonieme fokkers!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen was 't de hele dag druk hier, 2 topics er doorheen gejaagd.
Wat doet ie zoal? Een Ier was t toch, vanaf nu altijd bier in huis?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:49 schreef Californium het volgende:
hier ook al...gister nieuwe huisgenoot en hij is wel relaxeddddd
tsk, waar was jij @ DM?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
We kunnen hem wel even vol baggeren
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
college geskipt? moblo houd je in de gaten sms nu nazi aan naar 1234
Tegen wie heb je het allemaal?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef J-heronimus het volgende:
Heey stelletje nerds,
Wat is hier nu de bedoeling van? Beetje stoer anoniem hier de boel lopen opkloten. Alleen mensen zonder een leven en enige sociale relaties doen dit soort trieste dingen.
Dus wees gewoon gezellig of fuck op hier.
Gast, wat wil je nou? Aandacht? Die krijg je, teveelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:50 schreef LosingMyWay het volgende:
Wel de juridische crank casus is nog steeds daar ...
nu ook weer van jouquote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou? Aandacht? Die krijg je, teveel.
Ik kan er niet mee omgaanquote:
je lijkt wel een TSquote:Op donderdag 18 september 2008 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou? Aandacht? Die krijg je, teveel.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
1e bekeuring binnen94 waar je 80 mag,
Huh wat bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
... het is een discussiepunt, als je de geschiedenis van de film gevolgt hebt dan weet je dat er veel ophef over deze scene is geweest. En aangezien ik een nieuwsgierig persoon ben, zou ik wel eens willen weten hoe een juriste in spe dat zou zien.
Je moet dat J-heronimus stramien van "die boel lopen opkloten" eens loslaten, in het echte leven had ik zelfde gevraagd wanneer ik weet dat je crank hebt gezien.
hoezo.. liep je ook ooit met zo'n huifkar?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:01 schreef spy08 het volgende:
Is Nijmegen tussen al die jaren door al wat moderner geworden of is het nog steeds zo een stad van alto's en huifkarren volk dat overdags op het plattenland werkt?
Zonde, maja, doe je niks aan. Nu maar hopen dat er niet nog meer volgenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Motor, 94 gemeten, 91 na correctie, 48 euro.
Ja ik had vanmiddag een owshit momentjequote:Op donderdag 18 september 2008 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde, maja, doe je niks aan. Nu maar hopen dat er niet nog meer volgen
Ik moet ook nog 60 euro doneren.
Dat hoop ik voor je, anders is 't mooi stomquote:Op donderdag 18 september 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja ik had vanmiddag een owshit momentjeReed weg bij school, wat tussen autos door enz, en na 4e kruispunt werd het eerder groen , dus ik ets gas er bij om nog op tijd voor het andere verkeer uit te komen, alleen staat daar dus een flitspaal... bedacht ik me toen ik er langs reed. Hoop dat ik niet te hard reed, óf tussen de lussen door wat waarschijnlijker is
* houd ik me voor *
Hè, wat jammer.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar alle colleges ga volgen?Ga morgen de opdrachten maken, en dat is dan wel weer voldoende
Werkcollege is andere koek overigens
Hoe staat het met de anal meet al het een en ander aan het organiseren? We horen het nog wel van je ... helaas zal ik er niet bij zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Juist, en daarom mogen mensen je in het gewone leven ook niet?
wehehehequote:Op donderdag 18 september 2008 17:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik begin nu in te zien wat er bedoeld wordt met CP's motorverhalenWel vermakelijke stukjes tekst overigens
Hoezo Moblo horen we toch ook nooitquote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Als jij je rbw hebt zullen er ook vast wel van jou kant wat vermakelijke dingen komen![]()
Mamsie heeft de boerenkool al opt vuur staanquote:
En ik ben niet uitgenodigd omdat?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Voorgerecht: ciabatta met mozarella, romaat en basilicum met olijfolie
hoofgerecht: lasagne met groentes (waaronder spinazie) en zalm
nagerecht: slagroomijs met chocomousse
omdat appel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd omdat?
Dat is dan ook geen motorrijderquote:Op donderdag 18 september 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo Moblo horen we toch ook nooit
Het kan wel, gewoon wat meer aanlengen met wat olie en waterquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, ik eet bij 'n maat van me, die met zn botte kop groentekerriesaus gehaald heeft, ipv saus voor over de rijstEn eigenwijs als ie is gaat ie natuurlijk dit gewoon maken
omdat je de zalm wegschraptquote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd omdat?
Gelukkig heeft mijn mams boerenkool met rookworst en speklappen voor me gemaaktquote:Op donderdag 18 september 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat je de zalm wegschrapt![]()
quote:
+1quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of busavonturenKut traktors altijd
Jammer CPquote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een topic....![]()
Scenegirls
wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 18 september 2008 18:25 schreef Dupje het volgende:
Bluh, mn pols in voor komende maanden ingespalkt
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:25 schreef Dupje het volgende:
Bluh, mn pols in voor komende maanden ingespalkt
Zeg, ik was ten tijde van deze post allang op school!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is iedereen de schade van gister aan 't inhalen? Mikkie, Yashi, LR
?
Dat zullen ze je in dank afnemen ja als je dat op een lompe manier vertelt.. denk eraan dat je waarschijnlijk nog vaker met ze moet samenwerken he.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer dat et zo lang duurde zegHopen dat je er snel minder last van hebt
![]()
ik kan niet wachten tot ik morgen men klasgenoten ga vertellen dat ze het lekker zelf uit kunnen zoeken
![]()
Gatver...boerenkool is viesquote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mamsie heeft de boerenkool al opt vuur staan
Soms ist nog wel heerlijk om "niet zelfstandig"te zijn
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want daar maak je ook vrienden mee enzo
Klinkt lekkerrr! Ik hou van broccoliquote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gatver...boerenkool is vies
Ik heb broccoli, aardappelballetjes en kipfilet met honing-mosterdmarinade.
Ten tijde van Piets post was ik al dik vier uur aan het werkquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg, ik was ten tijde van deze post allang op school!
Oeh dat klinkt ook érg goed!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klinkt lekkerrr! Ik hou van broccoli
Ik ga zo beginnen aan mijn oesterzwammenrisotto
Heb je op de HAN niet altijd in de hand, tis een serieuze tip.. ik heb in het eerste jaar gezegd dat ik nooit van m'n leven nog wilde samenwerken met iemand, en afgelopen jaar werd ik erbij in een projectgroep gezet en kon het niet andersquote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
En nee ik was eigenlijk niet van plan om nog ooit met hun samen te werken
Ik dacht dat ie bedoelde dat we nog op ons nest lagenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was heerlijk hoor Mik!
En LR dat bedoeld Piet juistdat we gister zo druk waren met posten en we dus de schade die we daar gister door geleden hebben nu zijn gaan inhalen door braaf ons werk te doen enzo
Ja mijn tante werkt in de personeelswinkel van unox. als er dus spul tegen de datum aanloopt krijgt de familie daar regelmatig iets van meequote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt ook érg goed!
Ik krijg nu trouwens echt enorm zin in erwtensoep op de één of andere manier
Oke oke... Daar heb je een punt. Ik probeer het zo te regelen dat ik na deze course in een andere groep kom, eentje die wél gemotiveerd is. Als ik hier alleen maar afgezeken wordt terwijl ik in het belang van iedereen mijn mond open doe, dan heb ik er weinig zin meer in.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb je op de HAN niet altijd in de hand, tis een serieuze tip.. ik heb in het eerste jaar gezegd dat ik nooit van m'n leven nog wilde samenwerken met iemand, en afgelopen jaar werd ik erbij in een projectgroep gezet en kon het niet andersEn ja dat was een ramp..
Hahaha serieus, ik zag het voor mequote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef Mikkie het volgende:
Hee, er past een compleet broccoliroosje in m'n mond
Ja goed, maar ik ga voor mezelf geen hele pan erwtensoep maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja mijn tante werkt in de personeelswinkel van unox. als er dus spul tegen de datum aanloopt krijgt de familie daar regelmatig iets van meeMaar nu had ze dus ewrtensoep voor me meegebracht en uit blik is dat toch echt een stuk minder als je de zelfgemaakte van je mams gewend bent.
M'n mond moest ook echt zo ver open:quote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha serieus, ik zag het voor me
Zo kan je het wel zien, blikken die omgekiepert zijn enzo. dus deukjes hebben.. Maar die rookworst die ik kreeg is niks mis mee, alleen dat ie maar tot september goed is dus als ik die volgende week opsmikkel is er niks aan de handquote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ga voor mezelf geen hele pan erwtensoep maken.
Maar eigenlijk krijgen jullie dus gewoon afgedankt eten?
Mja bluh, dat is de enige diagnose die ik te horen krijgquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Dupje wel heel fijn dat ze er iets aan kunnen doen! Hoe rot het ook is.. Ik moest gewoon rusten..
Thanks!quote:
Ja, in één keerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar uhm Mik, die roosjes zijn toch normaal best klein? Of heb je gewoon de hele broccoli naar binnen gepropt
Dat doe ik wel vakerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, ik heb dus zojuist een complete broccoli zitten wegschuiven in m'n eentje.
Goed plan, ik ga ookquote:
Net als boontjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Broccoli kan voor mij echt de main component van een maaltijd zijn haha, das écht m'n favo groente
Doe mij maar sla en boontjesquote:Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Broccoli kan voor mij echt de main component van een maaltijd zijn haha, das écht m'n favo groente
Weer een bijna-boete?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net weer lekker wezen rijden
Nee ik ga lekker op de bank liggen, Ajax kijken met moedersquote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je stappen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker op de bank liggen, Ajax kijken met moeders.
Me ma is zo heerlijk fanatiekquote:
Ik bedoelde dan ook schade inhalen als in serieus werkenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Zeg, ik was ten tijde van deze post allang op school!
Jij bent echt half allochtoon hequote:
Ik had het goedquote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook schade inhalen als in serieus werken.
Een stronk bloemkool, en ik eis dat je 'm in 1x in je mond kan stoppenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had het goedWat heb ik gewonnen?
Haha tof, tnx voor de tipquote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef TheVotary het volgende:
Haha lachen Europees voetbal op TV gelderland.
Die is tofquote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 210 - Kloontjes horen in het circus...
Die beesten vliegen veuls te snel!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.arcadenoid.com/duck-hunt.html
Goede oude tijd
Ik had alleen de laatste 2 niet raakquote:
Maar jij bent dan ook een klasse apartquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had alleen de laatste 2 niet raak.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef Nielez het volgende:
Huu bij So You Think You Can Dance heeft er een in zijn broek geplast
Dan sta je voor lul op tvquote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef Nielez het volgende:
Huu bij So You Think You Can Dance heeft er een in zijn broek geplast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |