Zo kan je het wel zien, blikken die omgekiepert zijn enzo. dus deukjes hebben.. Maar die rookworst die ik kreeg is niks mis mee, alleen dat ie maar tot september goed is dus als ik die volgende week opsmikkel is er niks aan de handquote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ga voor mezelf geen hele pan erwtensoep maken.
Maar eigenlijk krijgen jullie dus gewoon afgedankt eten?
Mja bluh, dat is de enige diagnose die ik te horen krijgquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Dupje wel heel fijn dat ze er iets aan kunnen doen! Hoe rot het ook is.. Ik moest gewoon rusten..
Thanks!quote:
Ja, in één keerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar uhm Mik, die roosjes zijn toch normaal best klein? Of heb je gewoon de hele broccoli naar binnen gepropt
Dat doe ik wel vakerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, ik heb dus zojuist een complete broccoli zitten wegschuiven in m'n eentje.
Goed plan, ik ga ookquote:
Net als boontjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Broccoli kan voor mij echt de main component van een maaltijd zijn haha, das écht m'n favo groente
Doe mij maar sla en boontjesquote:Op donderdag 18 september 2008 19:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker
Broccoli kan voor mij echt de main component van een maaltijd zijn haha, das écht m'n favo groente
Weer een bijna-boete?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net weer lekker wezen rijden
Nee ik ga lekker op de bank liggen, Ajax kijken met moedersquote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je stappen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker op de bank liggen, Ajax kijken met moeders.
Me ma is zo heerlijk fanatiekquote:
Ik bedoelde dan ook schade inhalen als in serieus werkenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Zeg, ik was ten tijde van deze post allang op school!
Jij bent echt half allochtoon hequote:
Ik had het goedquote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook schade inhalen als in serieus werken.
Een stronk bloemkool, en ik eis dat je 'm in 1x in je mond kan stoppenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had het goedWat heb ik gewonnen?
Haha tof, tnx voor de tipquote:Op donderdag 18 september 2008 20:02 schreef TheVotary het volgende:
Haha lachen Europees voetbal op TV gelderland.
Die is tofquote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen # 210 - Kloontjes horen in het circus...
Die beesten vliegen veuls te snel!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.arcadenoid.com/duck-hunt.html
Goede oude tijd
Ik had alleen de laatste 2 niet raakquote:
Maar jij bent dan ook een klasse apartquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had alleen de laatste 2 niet raak.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef Nielez het volgende:
Huu bij So You Think You Can Dance heeft er een in zijn broek geplast
Dan sta je voor lul op tvquote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef Nielez het volgende:
Huu bij So You Think You Can Dance heeft er een in zijn broek geplast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |