Hoezo Moblo horen we toch ook nooitquote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Als jij je rbw hebt zullen er ook vast wel van jou kant wat vermakelijke dingen komen![]()
Mamsie heeft de boerenkool al opt vuur staanquote:
En ik ben niet uitgenodigd omdat?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Voorgerecht: ciabatta met mozarella, romaat en basilicum met olijfolie
hoofgerecht: lasagne met groentes (waaronder spinazie) en zalm
nagerecht: slagroomijs met chocomousse
omdat appel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd omdat?
Dat is dan ook geen motorrijderquote:Op donderdag 18 september 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo Moblo horen we toch ook nooit
Het kan wel, gewoon wat meer aanlengen met wat olie en waterquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, ik eet bij 'n maat van me, die met zn botte kop groentekerriesaus gehaald heeft, ipv saus voor over de rijstEn eigenwijs als ie is gaat ie natuurlijk dit gewoon maken
omdat je de zalm wegschraptquote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd omdat?
Gelukkig heeft mijn mams boerenkool met rookworst en speklappen voor me gemaaktquote:Op donderdag 18 september 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat je de zalm wegschrapt![]()
quote:
+1quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of busavonturenKut traktors altijd
Jammer CPquote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een topic....![]()
Scenegirls
wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 18 september 2008 18:25 schreef Dupje het volgende:
Bluh, mn pols in voor komende maanden ingespalkt
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:25 schreef Dupje het volgende:
Bluh, mn pols in voor komende maanden ingespalkt
Zeg, ik was ten tijde van deze post allang op school!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is iedereen de schade van gister aan 't inhalen? Mikkie, Yashi, LR
?
Dat zullen ze je in dank afnemen ja als je dat op een lompe manier vertelt.. denk eraan dat je waarschijnlijk nog vaker met ze moet samenwerken he.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer dat et zo lang duurde zegHopen dat je er snel minder last van hebt
![]()
ik kan niet wachten tot ik morgen men klasgenoten ga vertellen dat ze het lekker zelf uit kunnen zoeken
![]()
Gatver...boerenkool is viesquote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mamsie heeft de boerenkool al opt vuur staan
Soms ist nog wel heerlijk om "niet zelfstandig"te zijn
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want daar maak je ook vrienden mee enzo
Klinkt lekkerrr! Ik hou van broccoliquote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gatver...boerenkool is vies
Ik heb broccoli, aardappelballetjes en kipfilet met honing-mosterdmarinade.
Ten tijde van Piets post was ik al dik vier uur aan het werkquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg, ik was ten tijde van deze post allang op school!
Oeh dat klinkt ook érg goed!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klinkt lekkerrr! Ik hou van broccoli
Ik ga zo beginnen aan mijn oesterzwammenrisotto
Heb je op de HAN niet altijd in de hand, tis een serieuze tip.. ik heb in het eerste jaar gezegd dat ik nooit van m'n leven nog wilde samenwerken met iemand, en afgelopen jaar werd ik erbij in een projectgroep gezet en kon het niet andersquote:Op donderdag 18 september 2008 18:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
En nee ik was eigenlijk niet van plan om nog ooit met hun samen te werken
Ik dacht dat ie bedoelde dat we nog op ons nest lagenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was heerlijk hoor Mik!
En LR dat bedoeld Piet juistdat we gister zo druk waren met posten en we dus de schade die we daar gister door geleden hebben nu zijn gaan inhalen door braaf ons werk te doen enzo
Ja mijn tante werkt in de personeelswinkel van unox. als er dus spul tegen de datum aanloopt krijgt de familie daar regelmatig iets van meequote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt ook érg goed!
Ik krijg nu trouwens echt enorm zin in erwtensoep op de één of andere manier
Oke oke... Daar heb je een punt. Ik probeer het zo te regelen dat ik na deze course in een andere groep kom, eentje die wél gemotiveerd is. Als ik hier alleen maar afgezeken wordt terwijl ik in het belang van iedereen mijn mond open doe, dan heb ik er weinig zin meer in.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb je op de HAN niet altijd in de hand, tis een serieuze tip.. ik heb in het eerste jaar gezegd dat ik nooit van m'n leven nog wilde samenwerken met iemand, en afgelopen jaar werd ik erbij in een projectgroep gezet en kon het niet andersEn ja dat was een ramp..
Hahaha serieus, ik zag het voor mequote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef Mikkie het volgende:
Hee, er past een compleet broccoliroosje in m'n mond
Ja goed, maar ik ga voor mezelf geen hele pan erwtensoep maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja mijn tante werkt in de personeelswinkel van unox. als er dus spul tegen de datum aanloopt krijgt de familie daar regelmatig iets van meeMaar nu had ze dus ewrtensoep voor me meegebracht en uit blik is dat toch echt een stuk minder als je de zelfgemaakte van je mams gewend bent.
M'n mond moest ook echt zo ver open:quote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha serieus, ik zag het voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |