quote:Op donderdag 18 september 2008 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
college geskipt? moblo houd je in de gaten sms nu nazi aan naar 1234
Tegen wie heb je het allemaal?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef J-heronimus het volgende:
Heey stelletje nerds,
Wat is hier nu de bedoeling van? Beetje stoer anoniem hier de boel lopen opkloten. Alleen mensen zonder een leven en enige sociale relaties doen dit soort trieste dingen.
Dus wees gewoon gezellig of fuck op hier.
Gast, wat wil je nou? Aandacht? Die krijg je, teveelquote:Op donderdag 18 september 2008 14:50 schreef LosingMyWay het volgende:
Wel de juridische crank casus is nog steeds daar ...
nu ook weer van jouquote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou? Aandacht? Die krijg je, teveel.
Ik kan er niet mee omgaanquote:
je lijkt wel een TSquote:Op donderdag 18 september 2008 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou? Aandacht? Die krijg je, teveel.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
1e bekeuring binnen94 waar je 80 mag,
Huh wat bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:59 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
... het is een discussiepunt, als je de geschiedenis van de film gevolgt hebt dan weet je dat er veel ophef over deze scene is geweest. En aangezien ik een nieuwsgierig persoon ben, zou ik wel eens willen weten hoe een juriste in spe dat zou zien.
Je moet dat J-heronimus stramien van "die boel lopen opkloten" eens loslaten, in het echte leven had ik zelfde gevraagd wanneer ik weet dat je crank hebt gezien.
hoezo.. liep je ook ooit met zo'n huifkar?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:01 schreef spy08 het volgende:
Is Nijmegen tussen al die jaren door al wat moderner geworden of is het nog steeds zo een stad van alto's en huifkarren volk dat overdags op het plattenland werkt?
Zonde, maja, doe je niks aan. Nu maar hopen dat er niet nog meer volgenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Motor, 94 gemeten, 91 na correctie, 48 euro.
Ja ik had vanmiddag een owshit momentjequote:Op donderdag 18 september 2008 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde, maja, doe je niks aan. Nu maar hopen dat er niet nog meer volgen
Ik moet ook nog 60 euro doneren.
Dat hoop ik voor je, anders is 't mooi stomquote:Op donderdag 18 september 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja ik had vanmiddag een owshit momentjeReed weg bij school, wat tussen autos door enz, en na 4e kruispunt werd het eerder groen , dus ik ets gas er bij om nog op tijd voor het andere verkeer uit te komen, alleen staat daar dus een flitspaal... bedacht ik me toen ik er langs reed. Hoop dat ik niet te hard reed, óf tussen de lussen door wat waarschijnlijker is
* houd ik me voor *
Hè, wat jammer.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar alle colleges ga volgen?Ga morgen de opdrachten maken, en dat is dan wel weer voldoende
Werkcollege is andere koek overigens
Hoe staat het met de anal meet al het een en ander aan het organiseren? We horen het nog wel van je ... helaas zal ik er niet bij zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Juist, en daarom mogen mensen je in het gewone leven ook niet?
wehehehequote:Op donderdag 18 september 2008 17:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik begin nu in te zien wat er bedoeld wordt met CP's motorverhalenWel vermakelijke stukjes tekst overigens
Hoezo Moblo horen we toch ook nooitquote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Als jij je rbw hebt zullen er ook vast wel van jou kant wat vermakelijke dingen komen![]()
Mamsie heeft de boerenkool al opt vuur staanquote:
En ik ben niet uitgenodigd omdat?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Voorgerecht: ciabatta met mozarella, romaat en basilicum met olijfolie
hoofgerecht: lasagne met groentes (waaronder spinazie) en zalm
nagerecht: slagroomijs met chocomousse
omdat appel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd omdat?
Dat is dan ook geen motorrijderquote:Op donderdag 18 september 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo Moblo horen we toch ook nooit
Het kan wel, gewoon wat meer aanlengen met wat olie en waterquote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, ik eet bij 'n maat van me, die met zn botte kop groentekerriesaus gehaald heeft, ipv saus voor over de rijstEn eigenwijs als ie is gaat ie natuurlijk dit gewoon maken
omdat je de zalm wegschraptquote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd omdat?
Gelukkig heeft mijn mams boerenkool met rookworst en speklappen voor me gemaaktquote:Op donderdag 18 september 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat je de zalm wegschrapt![]()
quote:
+1quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of busavonturenKut traktors altijd
Jammer CPquote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een topic....![]()
Scenegirls
wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 18 september 2008 18:25 schreef Dupje het volgende:
Bluh, mn pols in voor komende maanden ingespalkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |