Een groot stuk familie is boers, ik heb er vrijwel niks meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond je er altijd al wat boers uitzien
Waar in O'houtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef Brammie1 het volgende:
lekker weer buitennet rondje Nijmegen-Lent-Oosterhout-Lent-Nijmegen geskate
Boerse genenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een groot stuk familie is boers, ik heb er vrijwel niks mee.
Je moet het positief zien: je bent gewoon zó leuk dat je voor beide feestjes wordt uitgenodigdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
Heb ik vanavond gewoon weer verjaardag van mijn broer.. Waarom vieren die mensen alles dubbel
Ik werk van 07-17 en heb 1 uur lunchpauze en 2x een kwartier koffiepauze. Dat uur lijkt lang, maar als je bedenkt hoe hard het werken is op bakkerij op een zaterdagochtend/middag heb ik het toch echt wel nodig. Was op houdbaar wel anders! En ik ga inderdaad naar huis, daar ben ik in totaal maar een kwartiertje aan kwijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokken)?
Ja, of dat ik zo goed ben in de catering en bediening ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet het positief zien: je bent gewoon zó leuk dat je voor beide feestjes wordt uitgenodigd
Verkapte liefdesverklaring?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Mikkie
Door jou heb ik echt de hele dag alleen maar dit in mijn kop: Kom je van na na na na avond bij mij..
Is dit weer een subtiele van je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Mikkie
Door jou heb ik echt de hele dag alleen maar dit in mijn kop: Kom je van na na na na avond bij mij..
En dan ook echt alleen maar dat stukje iedere keer
Pwndquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is dit weer een subtiele van je?
En nog eenquote:
Komt ie zo hard dat je auw zegt ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon logisch, als ie hier heen komt, komt ie ook
Mik kennende wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komt ie zo hard dat je auw zegt ?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heb je of dat heb je niet. Aangeboren talent.
Alleen had ik écht niks buiten die bevestiging. Leerlingnummer was hetzelfde als vorig jaar, zelfs men pasjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CP, dom ben je nooit alleen.
Yashi moest ff gaan chillen in badquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi moet je niet alvast de drankjes klaar gaan zetten?
1 met trilfunctie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh chilldie wil ik voor mijn verjaardag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zaterdagavond, terwijl iedereen net gaat stappen / terrassen / bediensletje spelen / zich thuis lam gaat zuipen? *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |