editten bitchquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
fopi
Neuh, dat is subtiel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, dat is wel oneerlijk he aangezien jij alle topics opent
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik je nu een subtiel beurtje op de meet geef.....
Het is een band!quote:
Een ritje achteropquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een band!
en? en? wat heb ik gewonnen?
Aangezien ik natuurlijk niet krenterig over wil komen, doneer ik via deze weg de prijs aan een goed doel.quote:
Dat was op het nippertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aangezien ik natuurlijk niet krenterig over wil komen, doneer ik via deze weg de prijs aan een goed doel.
Niks te danken.
Gek he, dat wij denken dat je ontzettend lomp rijdtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jullie zullen het vast wel weer zonde vinden enz
[ afbeelding ]
Ik zat eerder aan de kindertelefoon te denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moeten we CP zijn telefoonnummer even doorgeven aan de suicide hotline
Het was notabene op een rotondequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gek he, dat wij denken dat je ontzettend lomp rijdt. Ik vrees dat je een keer goed op je platte bek moet gaan voor je eea inziet, het is alleen te hopen dat je niet al te veel breekt
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan de kindertelefoon te denken.
[ afbeelding ]
Laat ik 't zo stellen, ik ben blij dat ik je moeder niet bent, hoef ik me er ook niet verantwoordelijk voor te voelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was notabene op een rotondeoke op de zevenheuvelenweg reed ik wel wat harder, toen ik netjes 80 reed werd ik steeds ingehaald
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |