editten bitchquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
fopi
Neuh, dat is subtiel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, dat is wel oneerlijk he aangezien jij alle topics opent
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik je nu een subtiel beurtje op de meet geef.....
Het is een band!quote:
Een ritje achteropquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een band!
en? en? wat heb ik gewonnen?
Aangezien ik natuurlijk niet krenterig over wil komen, doneer ik via deze weg de prijs aan een goed doel.quote:
Dat was op het nippertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aangezien ik natuurlijk niet krenterig over wil komen, doneer ik via deze weg de prijs aan een goed doel.
Niks te danken.
Gek he, dat wij denken dat je ontzettend lomp rijdtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jullie zullen het vast wel weer zonde vinden enz
[ afbeelding ]
Ik zat eerder aan de kindertelefoon te denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moeten we CP zijn telefoonnummer even doorgeven aan de suicide hotline
Het was notabene op een rotondequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gek he, dat wij denken dat je ontzettend lomp rijdt. Ik vrees dat je een keer goed op je platte bek moet gaan voor je eea inziet, het is alleen te hopen dat je niet al te veel breekt
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan de kindertelefoon te denken.
[ afbeelding ]
Laat ik 't zo stellen, ik ben blij dat ik je moeder niet bent, hoef ik me er ook niet verantwoordelijk voor te voelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was notabene op een rotondeoke op de zevenheuvelenweg reed ik wel wat harder, toen ik netjes 80 reed werd ik steeds ingehaald
![]()
Altijd al gewetenquote:
Kan je ons tijdens 't afwassen ook op de hoogte houden van de discussie met je moederquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en we krijgen binnenkort eindelijk eens draadloos internet hier thuis
Ik wilde een gevatte post maken maar:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ons tijdens 't afwassen ook op de hoogte houden van de discussie met je moeder.
Telkens als ze zegt; "rijd je wel voorzichtig?" .... zeg ik de waarheidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laat ik 't zo stellen, ik ben blij dat ik je moeder niet bent, hoef ik me er ook niet verantwoordelijk voor te voelen.
Weet het nog niet, ene kant wil ik wel andere kant is het des te leuker om op de motor te komen, en voor de stijl zou ik dan nog ff op me bek moeten gaan ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt naar de meet toch wel gewoon op de fiets he?
Nergens praat ik over mijn hardrijdkunsten, wel over mijn schuintekunsten. Maargoed sorry dat ik hier mededeel dat ik geniet van mijn hobby, zal niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ie donderdag over zijn motor begint en over zijn hardrijdkunsten gaan we gewoon iedere keer bij hem weglopen![]()
Stiekem danste je net ook door de kamer he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde een gevatte post maken maar:
Ik weet welke je bedoelt...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er schijnt een nummer te zijn van armin van buuren & de zangeres van Within Temptation, iemand daar een goede youtube van (liefst de radioversie)?
Op het liedje of om jouw postquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem danste je net ook door de kamer he?
Dansen om een post, neequote:
Je zit nu dus gewoon nakendequote:
Ik heb je ff gecorrigeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit nu dus gewoon nakende![]()
Nee, ochtendjasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit nu dus gewoon nakende![]()
foto!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe ik heb mijn broer en vader opt balkon opgesloten
Nou grote meid hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe ik heb mijn broer en vader opt balkon opgesloten
Ja, dus? Dat noemen ze mannelijk ouwehoeren, al dan niet onder het genot van een heerlijk pilske.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel als ze al een kwartier staan te wachten
Wat moet je weten? Ik ben een miniversie, ken alleen niet al die artikelnummers uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh god, nu moet ik mijn wetboek erbij gaan pakken.. Wegenverkeerswet
Het stond er niet in, want die wegenverkeerswet is zeg maar de basiswet, al die regels staan wss ergens anders.. (geen zin om daar nu over na te denken)quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat moet je weten? Ik ben een miniversie, ken alleen niet al die artikelnummers uit m'n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |