Ja, dus? Dat noemen ze mannelijk ouwehoeren, al dan niet onder het genot van een heerlijk pilske.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel als ze al een kwartier staan te wachten
Wat moet je weten? Ik ben een miniversie, ken alleen niet al die artikelnummers uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh god, nu moet ik mijn wetboek erbij gaan pakken.. Wegenverkeerswet
Het stond er niet in, want die wegenverkeerswet is zeg maar de basiswet, al die regels staan wss ergens anders.. (geen zin om daar nu over na te denken)quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat moet je weten? Ik ben een miniversie, ken alleen niet al die artikelnummers uit m'n hoofd
ssssssssstquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, die LR TT's worden er wel heel veel de laatste tijdZie ik hier een crush van Piet?
Op de st. Annastraat tegenover de Spar of de van Oldebarneveldstraat in de buurt van het station.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:08 schreef broer het volgende:
Wie vertelt mij waar ik de beste niet al te dure tweedehands fietsen koop? Iemand nog een leuk adresje voor me?
Dat mag dus niet, zoals CP ook al zeiquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja zo'n gast hier rijdt altijd met mistlampen
Man, hou opquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Wie bedenkt dan ook een verjaardagsbrunch
Het moet wel dat laatste zijn dan, want de afgelopen drie kwartier heb ik amper gepost.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie ben je de hele active / new topics aan 't afwerken. Ieder topic wat ik aanklik wel een reactie, of ik klik hetzelfde aan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |