Wat deed je net dan monkey!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mij heb je nooit horen zeggen dat ik goed kan spellen en k ben ook nooit begonnen anderen op hun spelling af te vallen(als ik daadwerkelijk af zou vallen van slechte spelling zag dat vrouwtje vanmiddag er nog redelijk goed uit
)
lees je quote nog eens monkeyquote:
Geen idee, ik controleer m'n huisgenoten nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar is er ineens iemand meer op de router bijgekomen dan Piet?
Tja, als je download moet iedereen zn max. connecties verlagen, maar das lastig afspreken. Of een andere router kopen, eentje die het wel trekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt dus nu, we gooien elkaar van internet af. Straks kwam huisgenoot langs, heb ik die van haar aan de praat geholpen en nu ben ik de lul terwijl ze net zei dat ze al een paar uur geen verbinding meer had.
Op zich als je verbinding hebt is 't wel snel, dat laatste zal dus de enige oplossing zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, als je download moet iedereen zn max. connecties verlagen, maar das lastig afspreken. Of een andere router kopen, eentje die het wel trekt.
Coolquote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Canterbury ligt in Kent, vlakbij Dover
Hier dus
Die CULmod die onterecht in de OP staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat is muck?
Je weet toch wel of al je huisgenoten internet hebben ja of neequote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik controleer m'n huisgenoten niet.
vanwaar deze post ?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
had houniet de verkeerde te pakkenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die CULmod die onterecht in de OP staat.
Tuurlijk hebben ze datquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je weet toch wel of al je huisgenoten internet hebben ja of nee
Ik snap je niet, en die post van Houniet ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
had houniet de verkeerde te pakken
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze is geen CUL-mod meerquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hij zou toch die ene nieuwe toevoegen miss dat ie n cijfertje verkeerd had ofzoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap je niet, en die post van Houniet ook niet.
en dan krijgen we hier ook te maken met dat ene mooie woord wat je vorige keer zei machtsmisbruik ofzoiets...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij en Mod Moblo, dan wordt CUL net Nazi Duitsland.
Die staat er al in Johanquote:Op woensdag 17 september 2008 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij zou toch die ene nieuwe toevoegen miss dat ie n cijfertje verkeerd had ofzo
vork klinkt gewoon wat culinairder dan motorbloempjequote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is geen CUL-mod meer
en ik wilde haar opvolgenmaar dat is Vork geworden
alsof ik daarnaar kijkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die staat er al in Johan! Nielez is gevoegd in de OP.
heul nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij en Mod Moblo, dan wordt CUL net Nazi Duitsland.
ork ork ork.. soep eet je met een..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vork klinkt gewoon wat culinairder dan motorbloempje
Welke post Patrick?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
en verklaar je ene post nu nog eens
En goftedomme jij wilde perse een nieuwe OPquote:
motorbloempjequote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ork ork ork.. soep eet je met een..
deze post hounietjequote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
inderdaad! Zaterdag nog lekker zelf kippensoep gemaakt van kippenbouten lekker laten trekken in een pan water en dan uitpluizenquote:
whats met patrickquote:
Dat wordt een uitdaging voor je, koken voor zo'n mauwkind als ikquote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
wacht maar tot ik je 's uitnodig om te komen etendan piep je wel anders
Oh dat ging niet helemaal goed denk ikquote:
Ken je hem ookquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
want blablabla
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's toch de kloon van swarma?
Oh die moet ik ook nog kijkenquote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan er iemand toevallig hier aan titanium komen? liefst in stripvorm van 1 x 2 cm
Ja quote dan lellebel!quote:
quote:
Tuurlijk, hoeveel strips wil je hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan er iemand toevallig hier aan titanium komen? liefst in stripvorm van 1 x 2 cm
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
dan maak ik wel een keer lasagne voor je overigens Yashi![]()
Ja want fok is representatief voor een stad met duizenden inwonersquote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef Michael16000 het volgende:
ik had van een leuke stad als nijmegen toch een boeiendere topicbevolking verwacht.
jammer.
Als het je niet aanstaat sodeflikker je toch lekker een eind op?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef Michael16000 het volgende:
ik had van een leuke stad als nijmegen toch een boeiendere topicbevolking verwacht.
jammer.
swarma deed het subtielerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat sodeflikker je toch lekker een eind op?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat sodeflikker je toch lekker een eind op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |