quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef neo567 het volgende:
Zow wat een warrige uitzending vanavond, maar goed, misschien wordt het ooit nog duidelijker.
Ik heb misschien teveel gemist om chelsea te begrijpen, tenminste haar keuze!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....
maar ja dan snap ik al niet zo waarom ze erin is gegaan of het moet flink tegenvallen daar ......
quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:
Het is een beetje de omgekeerde wereld voor de vrouwen, nu is het:
WIe het liefst enzo doet krijgt een creditcard en mag shoppen.
In de grote boze mensen wereld kiest de vrouw!
Als je een kat op schoot wil en roept dan komt ze niet.
En als je het niet verwacht dan springt er zo een op je schoot!
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....
En een Veet verhaal:quote:Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ne kan ik me ook niet voorstellen, maar ik geloof dat ik het las in het chelsea topic,
maar kan ook gewoon flauwekul zijn hoor, ik heb géén idee......
Kan ook best dat ze toch dacht, jezus waar ben ik in terecht gekomen en dat ze er liever voor koos om weg te gaan op deze manier
quote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ben niet dol op harige poezen...
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 21:19 schreef Soury het volgende:
Godver mijn oren waren echt niet zo big![]()
Ik wil HAAR !!!
Leuke OP!quote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef kahaarin het volgende:
Hey, iets van een OP, het is verder toch zo rustig.....
Thnx Mark en Neo.![]()
kaaharinquote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef kahaarin het volgende:
Hey, iets van een OP, het is verder toch zo rustig.....
Thnx Mark en Neo.![]()
WAT VOOR GEVAARLIJK DRANKJE ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef kahaarin het volgende:
Zeg Mark, beeb, heb je misschien nog een gevaarlijk drankje voor me?
ZET CAPSLOCK IS UITquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT VOOR GEVAARLIJK DRANKJE ?
en toch weet je er nog iets van te makenquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef kahaarin het volgende:Nou ja, als er nu streams waren en CAP's, dan he, dan was het een mooie op, maar toch lief!
![]()
Nou, zo eentje in een cocktail glas en versierd met een schijfje citrusfruit en een parapluutje oid?quote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT VOOR GEVAARLIJK DRANKJE ?
Ik heb een paar caps voor het uitzending topic gemaakt, maar echt van harte zoals bij DGK gaat het toch niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef kahaarin het volgende:Nou ja, als er nu streams waren en CAP's, dan he, dan was het een mooie op, maar toch lief!
![]()
Oh my G. wat gaat er nog meer in?quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo eentje in een cocktail glas en versierd met een schijfje citrusfruit en een parapluutje oid?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en toch weet je er nog iets van te maken![]()
Was een lekker weertje trouwens vandaag
Oeh! Momentje brb!quote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een paar caps voor het uitzending topic gemaakt, maar echt van harte zoals bij DGK gaat het toch niet.
Ja hoor, het blijft pulp-TV maar heb me wel vermaakt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond de zondaguitzending weer leuk.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo eentje in een cocktail glas en versierd met een schijfje citrusfruit en een parapluutje oid?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Gert het volgende:
MAG IK EEN VITAMINERIJK DRANKJE MAAR MÉT CAFEINE?
OF IS DAT TE MOEILIJK?
Ik vind Nana wel een type om op z'n minst driekwart zelf verzonnen te hebben.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond ER een beetje saai eigenlijk. Vorige week kende je de deelnemers niet dus is 't interessant, maar nu ken ik die gast zonder oor, die chinees, die dooie achmed etc. wel. De proef was leuk maar niet echt spannend om te volgen en verder is er amper ruzie. Probeert die presentatrice 't tijdens de eilandraad wat op de fokken, lukt 't niet
.
Verder vraag ik me af of de actie van Nana niet geregisseerd is, maar dat blijft altijd de vraag.
volgende week Geert zijn andere oor opgevreten door een haai??quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Nana wel een type om op z'n minst driekwart zelf verzonnen te hebben.
En ER sprankelde niet echt nee, maar ik vond jaloerse Geertje wel erg komisch.
En als daar kléine haaitjes zitten.... dan zittern er vast ook gróte, dus misschien wordt het nog wel spannender.
wil je niet weten wie eruit isquote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
willen jullie svp niet teveel verklappen van ER, moet het nog terug kijken, zet het anders even in spoilers![]()
Dank
Ik ook, maar ben wel een beetje nieuwsgierig. Krijg de indruk van jullie dat het niet zo'n bijzonder uitzending was ???quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
willen jullie svp niet teveel verklappen van ER, moet het nog terug kijken, zet het anders even in spoilers![]()
Dank
quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
ik heb ook nog niet gekekenquote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Dank
quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Doe es danquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
om hier het bagger niveau op te krikken ga ik jullie binnenkort op een wetenschappelijke manier lastig vallen
quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
10 dingen die je waarschijnlijk niet weet over de Hollanders en Nederland...![]()
Lees vooral het commentaarhilarisch
quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
om hier het bagger niveau op te krikken ga ik jullie binnenkort op een wetenschappelijke verantwoorde manier lastig vallen
I'm curiousquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
om hier het bagger niveau op te krikken ga ik jullie binnenkort op een wetenschappelijke verantwoorde manier lastig vallen
quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Gert het volgende:
MAG IK EEN VITAMINERIJK DRANKJE MAAR MÉT CAFEINE?
OF IS DAT TE MOEILIJK?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
War een aparte reclame zeg, van Bacardi, dat "drink responsible".
Hee, keurig op zaterdag.quote:
Ik moet toch eens zeggen dat ik, jouw enthousiaste manier van hoe je iedereen begroet, kan waarderen!quote:
Op die Yin zou ik het ook wel kunnen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, het blijft pulp-TV maar heb me wel vermaakt.
En zelfs in ER begint er pseudo-amoreus gedoe te ontstaan.![]()
Die jaloerse holbewoner.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet toch eens zeggen dat ik, jouw enthousiaste manier van hoe je iedereen begroet, kan waarderen!
Ja die gast die de oer Robinson wil uithangen en zogenaamd niet snapt dat sommigen het even moeilijk hebben, na 10 dagen nauwelijks te vreten en omringd door types zoals hij.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Op die Yin zou ik het ook wel kunnen.![]()
Maar die Belgen blijven toch een speciall volkje. In het andere kamp zit Leon Degrelleook weer zo'n alles beter wetend dictatortje. Die vogel met z'n krabbenval.![]()
Nou, zeg dát, ben toe aan een stevige borrel..of tweequote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Coos het volgende:
Van Rinsum kom eens als de wiede weerga met een zooi drank!!
Zomaar? Of ga je ons vertellen waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, zeg dát, ben toe aan een stevige borrel..of twee
Ja, jij weet wie Leon Degrelle is.quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die gast die de oer Robinson wil uithangen en zogenaamd niet snapt dat sommigen het even moeilijk hebben, na 10 dagen nauwelijks te vreten en omringd door types zoals hij.
En als hij 24 was, nou dan wist hij het wel!![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Coos het volgende:
Van Rinsum kom eens als de wiede weerga met een zooi drank!!
quote:
Deze is ook leuk! Men voel me haast een oud wijf, das zo lang geleden....quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw!! Die vond ik altijd zo leuk!
(nog steeds hoor ik nu)
Ik was er vandaag in de buurt, heb even Tarzan in de lianen zien hangen en verliefd zien worden op Jane, en zij op hemquote:
Hahahah dat herken ik wel ja! En we zijn ook al bijna een oude wijven he?!quote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk! Men voel me haast een oud wijf, das zo lang geleden....
Zomaarquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomaar? Of ga je ons vertellen waarom?
En je kwam niet eens even thee drinken hier?quote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag in de buurt, heb even Tarzan in de lianen zien hangen en verliefd zien worden op Jane, en zij op hem
Tof.quote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag in de buurt, heb even Tarzan in de lianen zien hangen en verliefd zien worden op Juud, en zij op hem
Ik was ook into Patrick Bruel, Take that en al die andere shit, was toen 13/14 volgens mij, men.... wat is mijn muzieksmaak dan enorm opgeknapt, godzijdank.quote:Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahah dat herken ik wel ja! En we zijn ook al bijna een oude wijven he?!
Maar ik was helemaal into: fading like a flower, en Listen to your heart!
De softe sons dus
Nee, ik had mensen bij me, anders had ik je wel even opgebeldquote:Op zondag 14 september 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even thee drinken hier?
quote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik was ook into Patrick Bruel, Take that en al die andere shit, was toen 13/14 volgens mij, men.... wat is mijn muzieksmaak dan enorm opgeknapt, godzijdank.
Nee, niet huilen.. Relativeren kon ik geloof ik toen al vrij goed...een hysterisch wijf ben ik nooit geweestquote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Take That!?
![]()
![]()
Moest je huilen toen ze uit elkaar gingen?
Ik geloof ik dat ik pas toen ongeveer ontdekte wat leedvermaak was!
Men! Wat heb ik gelachen toen!
Ik was Golden Earing trouwens, en Guns and roses, Nirvana....Kurt
Nee die vond ik te gewoontjesquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Juud79 het volgende:
Dan dit toch meer....
Posters zijn gaaf, vergeet dat nooit! (tenminste zo tot je 15e)
Ben toch al wat ouderquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Juud79 het volgende:
Dan dit toch meer....
Posters zijn gaaf, vergeet dat nooit! (tenminste zo tot je 15e)
Ohwja, dat vond ik ook een prachtig nummerquote:Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik kan echt al de bovenstaande liedjes nog woord voor woord meezingen...LOL
Jij hebt iets met ernstig kijkende vrouwen he?quote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch al wat ouderen een achtergrond op je beeldscherm is toch eigenlijk ook een soort poster
![]()
Deze heb ik nu![]()
[ afbeelding ]
Ja Dylan was wel de knapste, maar Brandon had dan weer t beste karakter...quote:Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die vond ik te gewoontjesEn het ging om het kontje he? Dus dat wielrennersbroekje, deed het hem.
![]()
Wat had jij met BH90210? Dylan
Alleen met deze.quote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met ernstig kijkende vrouwen he?
Ik heb deze nu op de achtergrondquote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch al wat ouderen een achtergrond op je beeldscherm is toch eigenlijk ook een soort poster
![]()
Deze heb ik nu![]()
[ afbeelding ]
Neuh ik vond het karakter van Dylan leuker ook, ik had toen al iets verkniptstquote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja Dylan was wel de knapste, maar Brandon had dan weer t beste karakter...![]()
Ik dezequote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu op de achtergrond
[ afbeelding ]
Prachtig Ruudquote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Deze heb ik nu![]()
[ afbeelding ]
Tifoso di calcioquote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu op de achtergrond
[ afbeelding ]
Wiesdaquote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef Manu82 het volgende:
Deze is ook leuk trouwens
[ afbeelding ]
Meredith Monroe van Dawson's Creek en ze speelt ook een rolletje in Criminal Mindsquote:
Was ik.quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of stop gewoon met die 6 weekse cursus of deel hem met mij.
(of was jij dat niet?)
Erh uit Dawson's creek?quote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef Manu82 het volgende:
Deze is ook leuk trouwens
[ afbeelding ]
Als ik kijk hoe ze er tegenwoordig uitzien dan is Steve (Ian Ziering) de knapste...quote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik vond het karakter van Dylan leuker ook, ik had toen al iets verkniptst
Gewoon alleen dat muziekje.
Andrea![]()
Steve![]()
* liesje1979 *mompelt iets over trips en memorylane
Jij wel!quote:Op zondag 14 september 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was ik.Mooie taal en ik weet al best veel na twee weken.
Trusten Blurk en trusten Manuquote:
Ciao Manuquote:
Hoeveel mensen rijden er dagelijks rond in NL en hoeveel NL militairen hebben wij in Afghanistan zitten?quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
En over een paar uur begeef ik me weer in het verkeer.
Beseffen jullie wel dat ik met die 400 tot 600 km per dag meer gevaar loop dan de militairen in Afghanistan (17 trieste berichten sinds het begin van de missie tegenover 2 PER DAG in het Nederlandse verkeer)
Tot voor net, dacht ik er niet aan, nee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
En over een paar uur begeef ik me weer in het verkeer.
Beseffen jullie wel dat ik met die 400 tot 600 km per dag meer gevaar loop dan de militairen in Afghanistan (17 trieste berichten sinds het begin van de missie tegenover 2 PER DAG in het Nederlandse verkeer)
Hoe dan, doe dan!quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
*topickiller zoekt topic-nieuw-leven-inblazer*
Daar heb je een punt!quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
Gesnapt!quote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja dat was het de hele nacht al![]()
maareh ook goedemorgen
Dit was het heulemaal niet, aan de binnenkant van mijn ogen zag ik alleen maar lichtquote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja dat was het de hele nacht al![]()
maareh ook goedemorgen
Ohw nou bij mij was het wel donker en ga zo eens kijken of de binnenkant van de oogjes ook donker isquote:Op maandag 15 september 2008 06:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit was het heulemaal niet, aan de binnenkant van mijn ogen zag ik alleen maar licht
Fiona is een maneaterquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
hoezo? ze spreekt wel de waarheid, die donkere marco heeft het wel gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
Ze praat teveelquote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef Ascar het volgende:
[..]
hoezo? ze spreekt wel de waarheid, die donkere marco heeft het wel gezegd
Volgens mij is Fiona iedere keer expres de opdrachten aan het verkloten en iets in haar blik zegt me dat ze niet oprecht is....Waar heb ik dat eerder gehoord...quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Rot op met dat spul![]()
Hooikoorts
quote:Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op maandag 15 september 2008 om 07.52 uur.
Rustig, maar vrij koel nazomerweer.
De dag start vooral in het noorden van het land wat nevelig en het is met een graad of 8 aan de frisse kant. Vooral in de ochtend is er nog volop ruimte voor de zon, maar in de middag krijgt de bewolking wat meer de overhand. Het blijft wel droog en het wordt ongeveer 16 graden. De wind trekt in de loop van de ochtend wat aan en wordt matig uit noordoost, kracht 3 of 4.
Komende nacht zijn er vooral in het noorden van het land nog wolkenvelden, maar op veel plaatsen breekt de bewolking en komt de volle maan tevoorschijn. De temperatuur daalt in de kustprovincies naar zo'n 9 graden, verder landinwaarts koelt het plaatselijk af tot 5 graden. Het kan wat nevelig worden en met name in de oostelijke helft van het land neemt bij opklaringen de kans op mist toe.
Morgen weinig verandering in het weerbeeld. Het waait alleen wat minder hard. Na het optrekken van eventuele mist, is er vooral in de ochtend ruimte voor de zon. In de middag ontstaan er weer wat meer stapelwolken. Er staat een zwakke noordoostenwind en het wordt 16 graden
quote:Op maandag 15 september 2008 10:30 schreef neo567 het volgende:
Mogguh Mark en mathara, en niet te veel niezen is slecht voor je!
Ga lekker deze vent plagen met je muis op z'n neusquote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef Mathara het volgende:
Mogge Mark en Neo {alsof ik even niet meer leef}
Jongen, de nacht is jong. Je kunt de hele nacht nog.quote:Op maandag 15 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens de TNT pakketservice is m'n pakketje al afgeleverd. Ik ga vanavond pas naar R'dam, dus dat wordt morgenavond de hele avond racen
.
En dan morgen niks uitvoerenquote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef noekje het volgende:
Jongen, de nacht is jong. Je kunt de hele nacht nog.
Hebben ze nog veel op voorraad ???quote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan morgen niks uitvoeren, nee zo verslaafd ben ik nou ook weer niet. Ze hebben trouwens bij komplett zowel de wii als mario kart op voorraad, dus als je van 't gezeur van je kiddo's wil af zijn
.
Staat erbijquote:
Volgens mij snapt ze de linkjes nietquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat erbij, 10 wii's en 19 mario karts
. Toen ik bestelde hadden ze er nog 21, dus er is nog zo'n boefje langs geweest
.
Heb hem als kado nodig. Ga eerst mijn centjes tellenquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat erbij, 10 wii's en 19 mario karts
. Toen ik bestelde hadden ze er nog 21, dus er is nog zo'n boefje langs geweest
.
Wie ikke ???quote:Op maandag 15 september 2008 10:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ze de linkjes niet
Dan zoeken ze wel weer wat anders. Zo zijn ze, die kleine fuckers.quote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dus als je van 't gezeur van je kiddo's wil af zijn.
Haaaa!quote:Op maandag 15 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens de TNT pakketservice is m'n pakketje al afgeleverd. Ik ga vanavond pas naar R'dam, dus dat wordt morgenavond de hele avond racen
.
quote:Op maandag 15 september 2008 11:00 schreef CarOnline het volgende:
Mathara waarom post je nou om de post italic
De vraag beantwoorden?quote:
Misschien begint het wel met de aftiteling. Ik verwacht echt dat eerdaags de stekker eruit gaat.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Wat zal er vanavond gaan gebeuren in de uitzending van CBML?
Ben benieuwd
Die nieuwe meiden azen op wie?
HEB ECHT GEEN IDEE WAT ER VANAVOND GAAT GEBEUREN HEB AL EEN PAAR DAGEN NIET GEKEKEN NAAR CBMLquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Ben benieuwd
Neem aan dat die nananananana er uit gewerkt gaat wordenquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Ben benieuwd
Op blonde marco, duuhquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Nou, ik hoop het eerlijk gezegd ook.quote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien begint het wel met de aftiteling. Ik verwacht echt dat eerdaags de stekker eruit gaat.
Ik kijk ooit nooit regulier, maar via internet duurt het ook nog eens een stuk korterquote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
HEB ECHT GEEN IDEE WAT ER VANAVOND GAAT GEBEUREN HEB AL EEN PAAR DAGEN NIET GEKEKEN NAAR CBML
*gniffel* *high five* *boks*quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien begint het wel met de aftiteling. Ik verwacht echt dat eerdaags de stekker eruit gaat.
Dag! Ik word nog liever gefransrolled.quote:Op maandag 15 september 2008 11:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
*gniffel* *high five* *boks*![]()
![]()
Ik heb echt zo'n kutlied in mn hoofd![]()
En ik krijg het er niet uit![]()
Dus even met z'n allen knetterhard meezingen.....
CarOoke
Duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
HEB ECHT GEEN IDEE WAT ER VANAVOND GAAT GEBEUREN HEB AL EEN PAAR DAGEN NIET GEKEKEN NAAR CBML
Wat jij wilt van mij maakt me eeuwig blijquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Dag! Ik word nog liever gefransrolled.
oh, wacht even..
....
Jeweettog, we hebben hier de expert in huis maar ze is ziek.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
iemand verstand van bijen.
had ineens 3 koninginnen, twee zijn weggehaald door imker, tijdens mijn vakantie, en dankzij goede buren
een koningin zit er nog, en nu vreten ze al mijn hout op.
dus net gemeente gebeld, om ze weg te halen
ja, dat kennen we, niemand aanwezig , wordt teruggebelt.
verdwijnt dat kreng vanzelf, als het koud wordt, of gaat ze lekker binnen zitten
had al honderden dood in de kamer liggen, na de vakantie.
dan wordt het wachten,en hopen dat kreng het niet leuk meer vindt bij mij.quote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeweettog, we hebben hier de expert in huis maar ze is ziek.
Neequote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef Mathara het volgende:
Zijn jullie al klaar
Oeh getsiequote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
had ineens 3 koninginnen, twee zijn weggehaald door imker, tijdens mijn vakantie, en dankzij goede buren
verdwijnt dat kreng vanzelf, als het koud wordt, of gaat ze lekker binnen zitten
Tip van de week:quote:De hele winter kunnen de bijen niet naar de WC dan is het te koud.
In Februari of Maart als de temperatuur boven de 9 a 10 graden komt vliegen de bijen snel naar buiten en legen hun darmkanaal, dat noemen we de reinigingsvlucht.
Daar na gaat de Koningin weer langzaam beginnen met eitjes leggen
Nee, er zitten nog strepen op de ramenquote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef Mathara het volgende:
Zijn jullie al klaar
was ik al bang voor.winterslaap.quote:Op maandag 15 september 2008 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh getsie![]()
Wat ik op google lees houden ze gewoon een winterslaap.
En dan hoppa, begint de ellende opnieuw!
[..]
Tip van de week:
Hoedje op in Feb en Maart als het boven de 9 à 10 graden is
Bijdehand willen zijn. Als ik alle antwoorden zou hebben, tijdens mijn pauze zou ik niets vragen. Sorrie dat ik dat wel deed, ik heb n.l nooit last van een slecht humeurquote:
Het zal ze misschien verbazen wat voor infantielen er rond lopenquote:Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef neo567 het volgende:
Las net het verhaal van Claire, ze schrijft leuk, alleen de twee zijn duidelijk nog niet gewend aan het leven na DGK, ze kijken er nog vreemd vanop als ze worden LASTIG gevallen door mensen.
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.![]()
Dit zijn geen bijen maar wespen. Bijen eten geen hout,wespen wel. Als je er veel last van hebt, gewoon insectenspray spuiten en heel hard weglopen. Succes.
Terwijl DGK een huis vol was ergens, en jezelf blijven toch echt wel prioriteit was.quote:Op maandag 15 september 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het zal ze misschien verbazen wat voor infantielen er rond lopen
imker zei het, ik zie ook geen verschil, alleen dat ze alletwee steken.quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.![]()
Dit zijn geen bijen maar wespen. Bijen eten geen hout,wespen wel. Als je er veel last van hebt, gewoon insectenspray spuiten en heel hard weglopen. Succes.
Nog bedankt voor jullie lieve beterschapswensen.![]()
Beterschap biskwietje!quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg van CBML het idee dat het hapklare brokken zijn die je voorgeschoteld worden. Van de bewoners zelf uit is weinig creativiteit nodig daar is de redactie voor. Het lijkt allemaal voorgekauwd voedsel. Nu ik het vanuit dat perspectief bekijk is het redelijk te pruimen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
Terwijl DGK een huis vol was ergens, en jezelf blijven toch echt wel prioriteit was.
Ik vond DGK een soort paas afdeling; een terechte afspiegeling van de maatschappij.
Vandaar ook de users hier die tot vervelends aan toe geen beeld kunnen krijgen van de personages in CBML, het blijven raadsels, en daarom gaan gissen naar persoonlijkheden
Maar goed, er lopen meer gekken buiten als binnen de paas afdeling
quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goede middag!quote:Op maandag 15 september 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg van CBML het idee dat het hapklare brokken zijn die je voorgeschoteld worden. Van de bewoners zelf uit is weinig creativiteit nodig daar is de redactie voor. Het lijkt allemaal voorgekauwd voedsel. Nu ik het vanuit dat perspectief bekijk is het redelijk te pruimen.
Wat mij voornamleijk tegenstaat is dat de vrouwen als een soort van tweederang burgers eigenlijk niets hebben te vertellen. Ze mogen shoppen en dat lijkt de enige macht te zijn die ze hebben. Bevalt de heren bepaald gedrag van de meiden niet dan mogen ze oprotten. Beetje magertjes anno 2008.
Verder is het me onduidelijk of de mannen ook kunnen afvallen. Blijkbaar kunnen ze ongestraft over vrouwen spreken als vleeswaar.
Verder zie ik Yasmine en Kelly vaak ongelukkig kijken alsof ze gedwongen worden in deze relatie zitten. In de trant van je mag met je kop op TV maar wij (redaktie) bepalen verder hoe en wat.
Wat je op TV ziet is allemaal vrij vlak. Persoonlijkheden lijken niet belangrijk of komen iig niet goed uit de verf. Maar dat lijkt me ook logisch met een 20 minuten netto uitzending per dag.
Goedemiddag een ieder.
ah gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef akveor het volgende:
Wooooow.... mijn hele layout naar de tering.... Fok is aan het updaten?
Goeeeeeeeeeedemiddag!quote:
Ja dat weet ik, ik maak er dan ook alweer vólop gebruik van.quote:Op maandag 15 september 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
MSN ligt niet plat heur. Werkt als een tiet.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er ligt ergens een plaatjesserver plat.
Misschien moet je dan ook praten ipv typen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:35 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik kan niet gratis leuk bellen enzo want niemand kan me horen.
Tsk, ga je moeder pestenquote:Op maandag 15 september 2008 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook praten ipv typen.
Die zit op Ameland.quote:
heb je je microfoontje wel ingeplugged dan?quote:
Schoolreisje?quote:
Vakantiequote:
Ja! De roze en de groene.quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je je microfoontje wel ingeplugged dan?
Niet zo boos he, ik kan er verder niks aan doen dat jij niet met techniek om kan gaan.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! De roze en de groene.
De roze in de roze en de groene in de groene![]()
Hee, verrek ik zie net dat ik in precies dezelfde tinten gekleed ga
Ik ben heul slecht in tussen de regels lezen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Nee buuv, ik log net aan, heb nog niet eens de káns gehad om iets te slopen, maar hier werkt het OK.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Middag buuf![]()
Tijd voor een bakkie hier, mark
Nee niet van dat neon!quote:
Thanx daar ben ik wel ff aan toe, zit net te bedenken dat mensen het enig diersoort zijn met zichtbaar oogwit, geen enkel dier heeft dat, tenzij je de oogleden omwijd trekt, rare wezens mensen.quote:
Uh... ik ook, geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in tussen de regels lezen hoor.![]()
![]()
| 1 2 3 | 19:30 - 240.000 - 8 |
De techniek kan niet mij mij om gaan jahquote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo boos he, ik kan er verder niks aan doen dat jij niet met techniek om kan gaan.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Thanx daar ben ik wel ff aan toe, zit net te bedenken dat mensen het enig diersoort zijn met zichtbaar oogwit, geen enkel dier heeft dat, tenzij je de oogleden omwijd trekt, rare wezens mensen.
Of weet iemand een soort dat dat wel heeft, nee toch ???
Volgens mij heeft Noekje ook geen zichtbaar oogwit![]()
Is het dan geen kijkopenheid?quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... ik ook, geloof ik.![]()
Geniet er nog maar even van! Als het zo doorgaat met de kijkcijferdaling, zitten we eind van deze week op een negatieve kijkdichtheid.
[ code verwijderd ]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.quote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Goede middag!
Hoe de karakters worden neergezet en gemanipuleerd, is echt ongelovelijk volgens mij, wat je zegt: je mag op TV, maar dan wel zonder eigen wil.
Vandaar dat chelsea weg is gegaan waarschijnlijk, en terecht !
Wij bepalen hoe jij doet en hoe je je gedraagt. Pure psycho-injectie.
Wat beter zou zijn is streams en veel meer vrijheid van keuzes, het concept is best aardig, maar geen streams, geen totaal beeld van wat er nou echt aan de gang is, waarschijnlijk een te laag budget, zonde wat als ze het beter hadden uitgebouwd dan kon het DGK evenaren, dat doet het nu voorlopig moet ik dan zeggen nog lang niet!
Zehadden beter grenzen aan kunnen geven dan alles van boven af te sturen, zelfs hoe en met wie ze moeten gaan wordt denk ik uiteindelijk door het klote hokje bepaald. (wat nou hokjes geest).
Nu manipuleerd, saboteerd het hokje het beeld van degene die meedoen aan CBML, de hele blauwdruk is door hun verzonnen, ik zou daar geen zin in hebben, maar ach, kijken hoe lang het nog duurt...
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Kijk dan Buuv hoe toepasselijk
met als bonus voor Gert een stukje tiet
Ja, ja ik ben aan het SOG-gen
Nou dacht het niet dat ik als vrouw, het wel goed vindt hoe dit spel in elkaar zit.quote:Op maandag 15 september 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.
Wat ik voornamelijk op Fok mis zijn de vrouwen die hier posten. Ze lijken het wel okay te vinden met de ondergeschilte rol die die vrouwen mogen spelen.
De redaktie geeft het idee dat vrouwen wel iets in de melk te brokkelen hebben door Nana Marco creditkaart te laten leegtrekken. Maar uiteindelijk bepaalt de redactie alles.
Duidelijk geen plek voor eigen wil, die wordt ze gewoon afgenomen, en je kan er niets tegen doen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.
Wat ik voornamelijk op Fok mis zijn de vrouwen die hier posten. Ze lijken het wel okay te vinden met de ondergeschilte rol die die vrouwen mogen spelen.
De redaktie geeft het idee dat vrouwen wel iets in de melk te brokkelen hebben door Nana Marco creditkaart te laten leegtrekken. Maar uiteindelijk bepaalt de redactie alles.
Hahaha, demon-cratie is een mislieding om te laten denken dat het volk de mensen de macht hebben.quote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi om te zien hoe alles hier "vaststaat" en er geen enkele twijfel over mogelijk is. Dat je de hele gang van zaken in twijfel trekt ok, maar zoals hier conclusies worden getrokken (ook tijdens DGK) zonder enige vorm van twijfel
.
Jullie zijn toch niet vergeten dat Jaap DGK gewonnen heeft he, en niet die 12 andere febo-favo's?
Weet ik!quote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zijn pilletjes voor. @Neo
Ik vind wel dat je gelijk hebt (maar je zou het iets anders kunnen brengen...).quote:Op maandag 15 september 2008 13:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hahaha, demon-cratie is een mislieding om te laten denken dat het volk de mensen de macht hebben.
Zo ook Republiek zijn gewoon Reptilians, anyway, beschouw het maar als onzin, als je swarzenegger niet als een lizard ziet en Mccain als schildpad![]()
Wij bellen en sms-en naar dure 06 llijnen enz, geld levert het op ,maar geloof me!
Het maakt geen drol uit, we willen voor de gek worden gehouden, dan zal dat gebeuren ook![]()
Maar hoe dan ook, wie bepaalt er nou uiteindelijk denk je?
wij mensen, of de mensen achter de schermen ?
Dit is mijn visie, is uiteraard scheef met het bestaande beeld![]()
Jij bekijkt het globaal, en zelfs dan heb je gelijkquote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om dit programma te analyseren in wel of geen wil, vrouwenonderdrukking etc. Lekker belangrijk allemaal. Wat we te zien krijgen is eigenlijk rommelig in elkaar gezet en het pakt gewoon niet.
Daar waar ik DGK, als ik eens een uitzending keek, heel goed gemonteerd vond. Goede voiceover, puike muziek en tringeltjes op spannende momenten. Cbml heeft het niet.
Het is dat de uitzendtopics zo leuk zijn.
Goedemiddag allemaalquote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om dit programma te analyseren in wel of geen wil, vrouwenonderdrukking etc. Lekker belangrijk allemaal. Wat we te zien krijgen is eigenlijk rommelig in elkaar gezet en het pakt gewoon niet.
Daar waar ik DGK, als ik eens een uitzending keek, heel goed gemonteerd vond. Goede voiceover, puike muziek en tringeltjes op spannende momenten. Cbml heeft het niet.
Ik bekijk het als kijker. Ik ga er geen pscycho-wetenschap van maken. Pakt een programma, ja of nee. Nou nee, in dit geval.quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij bekijkt het globaal, en zelfs dan heb je gelijk
Het heeft voor tijd nodig om die karakters te leren kennen. Na twee weken weet ik een paar namen en dan lees ik ook nog mee op Fok. Het programma heeft ondersteuning nodig van de CBML site. Daar moeten de mensen dan weer extra moeite voor doen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou dacht het niet dat ik als vrouw, het wel goed vindt hoe dit spel in elkaar zit.
Ik denk dat het programma juist geen hit is omdat er zo met de vrouwen wordt omgegaan.
En chelsea is er gewoon uit omdat ze thuis een vriendje heeft zitten. Dat had ze al vorige week tegen lisa verteld. In ieder geval sprak chelsea wel goed uit dat ze niet met haar benen wijd ging voor de mannen om een creditcard. Daarna zijn trouwens ook de rode hoeren jurkjes niet meer op tv te zien geweest. En dat op een rijtje staan als in een bordeel.
Vond chelsea een van de leukere meiden.
De reclames vind ik ook altijd leuk!quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
De uitzendtopics vind ik ook het allerleukste, lekker hakken met zijn allen op die stomme Ribas, en vieze Lise, en mooie Fiona en alle andere figuren die daar een paar maanden rondlopen.
De commentaren zijn zo hilarisch dat ik me nu alweer verheug op vanavond half 8
Ja ik kan het anders brengen, immers een beeld zegt meer als 1000 woorden, dit is mijn beeld.quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt (maar je zou het iets anders kunnen brengen...).
Heb net de aflevering van gisteren terug gekeken (waarom zou je nog een tv in huis hebben als je ook internet hebt?). Wordt er vanavond nog gesteukt?
Kelly
Precies de reactie die we allemaal zouden moeten zijn toegedaan volgens de kenners denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal![]()
De uitzendtopics vind ik ook het allerleukste, lekker hakken met zijn allen op die stomme Ribas, en vieze Lise, en mooie Fiona en alle andere figuren die daar een paar maanden rondlopen.
De commentaren zijn zo hilarisch dat ik me nu alweer verheug op vanavond half 8
Niet getrouwd of verloofd denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar nu snap ik het dus niet, het was toch de bedoeling dat al die lui vrijgezel waren?
Wie is er niet vrijgezel dan?quote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar nu snap ik het dus niet, het was toch de bedoeling dat al die lui vrijgezel waren?
quote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
[..]
De reclames vind ik ook altijd leuk!
Nee Mark, dat zie je verkeerd.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En chelsea is er gewoon uit omdat ze thuis een vriendje heeft zitten. Dat had ze al vorige week tegen lisa verteld. In ieder geval sprak chelsea wel goed uit dat ze niet met haar benen wijd ging voor de mannen om een creditcard.
Ik probeer dan ook maar wat te steuken. Wan't CBML zelf gaat tot nu toe nergens over.quote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Dat is eigenlijk waar het denk ik aan schort, het is gewoon allemaal een beetje te rustig en vrij braaf.... Ik heb nog niet met open mond van verbazing zitten te kijken, behalve dan vanwege de dommigheid en hoe de meiden zich af en toe neerzetten, maar niet vanwege acties die zijn ondernomen. Tis een beetje soft allemaal...ze proberen wel eens wat, maar het is t net niet...quote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft voor tijd nodig om die karakters te leren kennen. Na twee weken weet ik een paar namen en dan lees ik ook nog mee op Fok. Het programma heeft ondersteuning nodig van de CBML site. Daar moeten de mensen dan weer extra moeite voor doen.
Ik snap sowieso niet dat een meisje met een vriend thuis aan zoiets meedoet. Tenzij zij er in is gestapt met het idee een gelijkwaardig spel te kunnen spelen. Eigenlijk vind ik als man het ronduit schandalig dat de vrouwen niet echt zichzelf kunnen zijn en overgeleverd zijn aan de grillen van die mannen. Mannen met wie ze 'gedwongen' samen moeten zijn die ze misschien in het dagelijkse leven geen blik waardig gunnen.
Huub als je meeleest: Zet de plasma eens aan, toon een filmpje met wat uitspraken van de heren. Ben benieuwd hoe de dames reageren. En geef die meiden een normale gelijkwaardige positie. Tijd voor wat roering in dat hok.
Dat want het voel echt alsof je even in een verkeerde tijdzone zit. Net als slechte drugs maar dan beter.quote:Op maandag 15 september 2008 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee Mark, dat zie je verkeerd.
Tijdens de reclame kunnen we juist met elkaar van gedachten wisselen over die figuren daar.
En daar krijgen we ruim de tijd voor, want de reclames duren langer dan de uitzending
Dit liedje komt altijd voorbij! (Toyota reclame).quote:Op maandag 15 september 2008 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee Mark, dat zie je verkeerd.
Tijdens de reclame kunnen we juist met elkaar van gedachten wisselen over die figuren daar.
En daar krijgen we ruim de tijd voor, want de reclames duren langer dan de uitzending
Kunstmatige Insiminatie van 1 van de nieuwe meiden omdat ze daar geen vent kan krijgen en het dan maar zo probeert lijkt me pas nieuws.quote:Op maandag 15 september 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Stel dat een vrouw zwanger worden van een man en dit zou bekend worden gedurende een uitzending of via een blog van een ex-deelneemster.
Dan zou de man het eigenlijk niet kunnen maken om te kiezen voor een andere vrouw.
Ouwe steukdeus!quote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook maar wat te steuken. Wan't CBML zelf gaat tot nu toe nergens over.
Yes!!quote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef noekje het volgende:
Blurk, vanavond wel de finale van project runway!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |