Oh my G. wat gaat er nog meer in?quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo eentje in een cocktail glas en versierd met een schijfje citrusfruit en een parapluutje oid?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en toch weet je er nog iets van te maken![]()
Was een lekker weertje trouwens vandaag
Oeh! Momentje brb!quote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een paar caps voor het uitzending topic gemaakt, maar echt van harte zoals bij DGK gaat het toch niet.
Ja hoor, het blijft pulp-TV maar heb me wel vermaakt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond de zondaguitzending weer leuk.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo eentje in een cocktail glas en versierd met een schijfje citrusfruit en een parapluutje oid?
quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Gert het volgende:
MAG IK EEN VITAMINERIJK DRANKJE MAAR MÉT CAFEINE?
OF IS DAT TE MOEILIJK?
Ik vind Nana wel een type om op z'n minst driekwart zelf verzonnen te hebben.quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond ER een beetje saai eigenlijk. Vorige week kende je de deelnemers niet dus is 't interessant, maar nu ken ik die gast zonder oor, die chinees, die dooie achmed etc. wel. De proef was leuk maar niet echt spannend om te volgen en verder is er amper ruzie. Probeert die presentatrice 't tijdens de eilandraad wat op de fokken, lukt 't niet
.
Verder vraag ik me af of de actie van Nana niet geregisseerd is, maar dat blijft altijd de vraag.
volgende week Geert zijn andere oor opgevreten door een haai??quote:Op zondag 14 september 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Nana wel een type om op z'n minst driekwart zelf verzonnen te hebben.
En ER sprankelde niet echt nee, maar ik vond jaloerse Geertje wel erg komisch.
En als daar kléine haaitjes zitten.... dan zittern er vast ook gróte, dus misschien wordt het nog wel spannender.
wil je niet weten wie eruit isquote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
willen jullie svp niet teveel verklappen van ER, moet het nog terug kijken, zet het anders even in spoilers![]()
Dank
Ik ook, maar ben wel een beetje nieuwsgierig. Krijg de indruk van jullie dat het niet zo'n bijzonder uitzending was ???quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
willen jullie svp niet teveel verklappen van ER, moet het nog terug kijken, zet het anders even in spoilers![]()
Dank
quote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
ik heb ook nog niet gekekenquote:Op zondag 14 september 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |