Mooi!quote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Rot op met dat spul![]()
Hooikoorts
quote:Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op maandag 15 september 2008 om 07.52 uur.
Rustig, maar vrij koel nazomerweer.
De dag start vooral in het noorden van het land wat nevelig en het is met een graad of 8 aan de frisse kant. Vooral in de ochtend is er nog volop ruimte voor de zon, maar in de middag krijgt de bewolking wat meer de overhand. Het blijft wel droog en het wordt ongeveer 16 graden. De wind trekt in de loop van de ochtend wat aan en wordt matig uit noordoost, kracht 3 of 4.
Komende nacht zijn er vooral in het noorden van het land nog wolkenvelden, maar op veel plaatsen breekt de bewolking en komt de volle maan tevoorschijn. De temperatuur daalt in de kustprovincies naar zo'n 9 graden, verder landinwaarts koelt het plaatselijk af tot 5 graden. Het kan wat nevelig worden en met name in de oostelijke helft van het land neemt bij opklaringen de kans op mist toe.
Morgen weinig verandering in het weerbeeld. Het waait alleen wat minder hard. Na het optrekken van eventuele mist, is er vooral in de ochtend ruimte voor de zon. In de middag ontstaan er weer wat meer stapelwolken. Er staat een zwakke noordoostenwind en het wordt 16 graden
quote:Op maandag 15 september 2008 10:30 schreef neo567 het volgende:
Mogguh Mark en mathara, en niet te veel niezen is slecht voor je!
Ga lekker deze vent plagen met je muis op z'n neusquote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef Mathara het volgende:
Mogge Mark en Neo {alsof ik even niet meer leef}
Jongen, de nacht is jong. Je kunt de hele nacht nog.quote:Op maandag 15 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens de TNT pakketservice is m'n pakketje al afgeleverd. Ik ga vanavond pas naar R'dam, dus dat wordt morgenavond de hele avond racen
.
En dan morgen niks uitvoerenquote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef noekje het volgende:
Jongen, de nacht is jong. Je kunt de hele nacht nog.
Hebben ze nog veel op voorraad ???quote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan morgen niks uitvoeren, nee zo verslaafd ben ik nou ook weer niet. Ze hebben trouwens bij komplett zowel de wii als mario kart op voorraad, dus als je van 't gezeur van je kiddo's wil af zijn
.
Staat erbijquote:
Volgens mij snapt ze de linkjes nietquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat erbij, 10 wii's en 19 mario karts
. Toen ik bestelde hadden ze er nog 21, dus er is nog zo'n boefje langs geweest
.
Heb hem als kado nodig. Ga eerst mijn centjes tellenquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat erbij, 10 wii's en 19 mario karts
. Toen ik bestelde hadden ze er nog 21, dus er is nog zo'n boefje langs geweest
.
Wie ikke ???quote:Op maandag 15 september 2008 10:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ze de linkjes niet
Dan zoeken ze wel weer wat anders. Zo zijn ze, die kleine fuckers.quote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dus als je van 't gezeur van je kiddo's wil af zijn.
Haaaa!quote:Op maandag 15 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens de TNT pakketservice is m'n pakketje al afgeleverd. Ik ga vanavond pas naar R'dam, dus dat wordt morgenavond de hele avond racen
.
quote:Op maandag 15 september 2008 11:00 schreef CarOnline het volgende:
Mathara waarom post je nou om de post italic
De vraag beantwoorden?quote:
Misschien begint het wel met de aftiteling. Ik verwacht echt dat eerdaags de stekker eruit gaat.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Wat zal er vanavond gaan gebeuren in de uitzending van CBML?
Ben benieuwd
Die nieuwe meiden azen op wie?
HEB ECHT GEEN IDEE WAT ER VANAVOND GAAT GEBEUREN HEB AL EEN PAAR DAGEN NIET GEKEKEN NAAR CBMLquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Ben benieuwd
Neem aan dat die nananananana er uit gewerkt gaat wordenquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Ben benieuwd
Op blonde marco, duuhquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef neo567 het volgende:
Nou, ik hoop het eerlijk gezegd ook.quote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien begint het wel met de aftiteling. Ik verwacht echt dat eerdaags de stekker eruit gaat.
Ik kijk ooit nooit regulier, maar via internet duurt het ook nog eens een stuk korterquote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
HEB ECHT GEEN IDEE WAT ER VANAVOND GAAT GEBEUREN HEB AL EEN PAAR DAGEN NIET GEKEKEN NAAR CBML
*gniffel* *high five* *boks*quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien begint het wel met de aftiteling. Ik verwacht echt dat eerdaags de stekker eruit gaat.
Dag! Ik word nog liever gefransrolled.quote:Op maandag 15 september 2008 11:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
*gniffel* *high five* *boks*![]()
![]()
Ik heb echt zo'n kutlied in mn hoofd![]()
En ik krijg het er niet uit![]()
Dus even met z'n allen knetterhard meezingen.....
CarOoke
Duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
HEB ECHT GEEN IDEE WAT ER VANAVOND GAAT GEBEUREN HEB AL EEN PAAR DAGEN NIET GEKEKEN NAAR CBML
Wat jij wilt van mij maakt me eeuwig blijquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Dag! Ik word nog liever gefransrolled.
oh, wacht even..
....
Jeweettog, we hebben hier de expert in huis maar ze is ziek.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
iemand verstand van bijen.
had ineens 3 koninginnen, twee zijn weggehaald door imker, tijdens mijn vakantie, en dankzij goede buren
een koningin zit er nog, en nu vreten ze al mijn hout op.
dus net gemeente gebeld, om ze weg te halen
ja, dat kennen we, niemand aanwezig , wordt teruggebelt.
verdwijnt dat kreng vanzelf, als het koud wordt, of gaat ze lekker binnen zitten
had al honderden dood in de kamer liggen, na de vakantie.
dan wordt het wachten,en hopen dat kreng het niet leuk meer vindt bij mij.quote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeweettog, we hebben hier de expert in huis maar ze is ziek.
Neequote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef Mathara het volgende:
Zijn jullie al klaar
Oeh getsiequote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
had ineens 3 koninginnen, twee zijn weggehaald door imker, tijdens mijn vakantie, en dankzij goede buren
verdwijnt dat kreng vanzelf, als het koud wordt, of gaat ze lekker binnen zitten
Tip van de week:quote:De hele winter kunnen de bijen niet naar de WC dan is het te koud.
In Februari of Maart als de temperatuur boven de 9 a 10 graden komt vliegen de bijen snel naar buiten en legen hun darmkanaal, dat noemen we de reinigingsvlucht.
Daar na gaat de Koningin weer langzaam beginnen met eitjes leggen
Nee, er zitten nog strepen op de ramenquote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef Mathara het volgende:
Zijn jullie al klaar
was ik al bang voor.winterslaap.quote:Op maandag 15 september 2008 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh getsie![]()
Wat ik op google lees houden ze gewoon een winterslaap.
En dan hoppa, begint de ellende opnieuw!
[..]
Tip van de week:
Hoedje op in Feb en Maart als het boven de 9 à 10 graden is
Bijdehand willen zijn. Als ik alle antwoorden zou hebben, tijdens mijn pauze zou ik niets vragen. Sorrie dat ik dat wel deed, ik heb n.l nooit last van een slecht humeurquote:
Het zal ze misschien verbazen wat voor infantielen er rond lopenquote:Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef neo567 het volgende:
Las net het verhaal van Claire, ze schrijft leuk, alleen de twee zijn duidelijk nog niet gewend aan het leven na DGK, ze kijken er nog vreemd vanop als ze worden LASTIG gevallen door mensen.
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.![]()
Dit zijn geen bijen maar wespen. Bijen eten geen hout,wespen wel. Als je er veel last van hebt, gewoon insectenspray spuiten en heel hard weglopen. Succes.
Terwijl DGK een huis vol was ergens, en jezelf blijven toch echt wel prioriteit was.quote:Op maandag 15 september 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het zal ze misschien verbazen wat voor infantielen er rond lopen
imker zei het, ik zie ook geen verschil, alleen dat ze alletwee steken.quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.![]()
Dit zijn geen bijen maar wespen. Bijen eten geen hout,wespen wel. Als je er veel last van hebt, gewoon insectenspray spuiten en heel hard weglopen. Succes.
Nog bedankt voor jullie lieve beterschapswensen.![]()
Beterschap biskwietje!quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg van CBML het idee dat het hapklare brokken zijn die je voorgeschoteld worden. Van de bewoners zelf uit is weinig creativiteit nodig daar is de redactie voor. Het lijkt allemaal voorgekauwd voedsel. Nu ik het vanuit dat perspectief bekijk is het redelijk te pruimen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
Terwijl DGK een huis vol was ergens, en jezelf blijven toch echt wel prioriteit was.
Ik vond DGK een soort paas afdeling; een terechte afspiegeling van de maatschappij.
Vandaar ook de users hier die tot vervelends aan toe geen beeld kunnen krijgen van de personages in CBML, het blijven raadsels, en daarom gaan gissen naar persoonlijkheden
Maar goed, er lopen meer gekken buiten als binnen de paas afdeling
quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goede middag!quote:Op maandag 15 september 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg van CBML het idee dat het hapklare brokken zijn die je voorgeschoteld worden. Van de bewoners zelf uit is weinig creativiteit nodig daar is de redactie voor. Het lijkt allemaal voorgekauwd voedsel. Nu ik het vanuit dat perspectief bekijk is het redelijk te pruimen.
Wat mij voornamleijk tegenstaat is dat de vrouwen als een soort van tweederang burgers eigenlijk niets hebben te vertellen. Ze mogen shoppen en dat lijkt de enige macht te zijn die ze hebben. Bevalt de heren bepaald gedrag van de meiden niet dan mogen ze oprotten. Beetje magertjes anno 2008.
Verder is het me onduidelijk of de mannen ook kunnen afvallen. Blijkbaar kunnen ze ongestraft over vrouwen spreken als vleeswaar.
Verder zie ik Yasmine en Kelly vaak ongelukkig kijken alsof ze gedwongen worden in deze relatie zitten. In de trant van je mag met je kop op TV maar wij (redaktie) bepalen verder hoe en wat.
Wat je op TV ziet is allemaal vrij vlak. Persoonlijkheden lijken niet belangrijk of komen iig niet goed uit de verf. Maar dat lijkt me ook logisch met een 20 minuten netto uitzending per dag.
Goedemiddag een ieder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |