Volgens mij is Fiona iedere keer expres de opdrachten aan het verkloten en iets in haar blik zegt me dat ze niet oprecht is....Waar heb ik dat eerder gehoord...quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
Mooi!quote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Rot op met dat spul![]()
Hooikoorts
quote:Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op maandag 15 september 2008 om 07.52 uur.
Rustig, maar vrij koel nazomerweer.
De dag start vooral in het noorden van het land wat nevelig en het is met een graad of 8 aan de frisse kant. Vooral in de ochtend is er nog volop ruimte voor de zon, maar in de middag krijgt de bewolking wat meer de overhand. Het blijft wel droog en het wordt ongeveer 16 graden. De wind trekt in de loop van de ochtend wat aan en wordt matig uit noordoost, kracht 3 of 4.
Komende nacht zijn er vooral in het noorden van het land nog wolkenvelden, maar op veel plaatsen breekt de bewolking en komt de volle maan tevoorschijn. De temperatuur daalt in de kustprovincies naar zo'n 9 graden, verder landinwaarts koelt het plaatselijk af tot 5 graden. Het kan wat nevelig worden en met name in de oostelijke helft van het land neemt bij opklaringen de kans op mist toe.
Morgen weinig verandering in het weerbeeld. Het waait alleen wat minder hard. Na het optrekken van eventuele mist, is er vooral in de ochtend ruimte voor de zon. In de middag ontstaan er weer wat meer stapelwolken. Er staat een zwakke noordoostenwind en het wordt 16 graden
quote:Op maandag 15 september 2008 10:30 schreef neo567 het volgende:
Mogguh Mark en mathara, en niet te veel niezen is slecht voor je!
Ga lekker deze vent plagen met je muis op z'n neusquote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef Mathara het volgende:
Mogge Mark en Neo {alsof ik even niet meer leef}
Jongen, de nacht is jong. Je kunt de hele nacht nog.quote:Op maandag 15 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens de TNT pakketservice is m'n pakketje al afgeleverd. Ik ga vanavond pas naar R'dam, dus dat wordt morgenavond de hele avond racen
.
En dan morgen niks uitvoerenquote:Op maandag 15 september 2008 10:48 schreef noekje het volgende:
Jongen, de nacht is jong. Je kunt de hele nacht nog.
Hebben ze nog veel op voorraad ???quote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan morgen niks uitvoeren, nee zo verslaafd ben ik nou ook weer niet. Ze hebben trouwens bij komplett zowel de wii als mario kart op voorraad, dus als je van 't gezeur van je kiddo's wil af zijn
.
Staat erbijquote:
Volgens mij snapt ze de linkjes nietquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat erbij, 10 wii's en 19 mario karts
. Toen ik bestelde hadden ze er nog 21, dus er is nog zo'n boefje langs geweest
.
Heb hem als kado nodig. Ga eerst mijn centjes tellenquote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Staat erbij, 10 wii's en 19 mario karts
. Toen ik bestelde hadden ze er nog 21, dus er is nog zo'n boefje langs geweest
.
Wie ikke ???quote:Op maandag 15 september 2008 10:54 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ze de linkjes niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |