Ciao Manuquote:
Hoeveel mensen rijden er dagelijks rond in NL en hoeveel NL militairen hebben wij in Afghanistan zitten?quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
En over een paar uur begeef ik me weer in het verkeer.
Beseffen jullie wel dat ik met die 400 tot 600 km per dag meer gevaar loop dan de militairen in Afghanistan (17 trieste berichten sinds het begin van de missie tegenover 2 PER DAG in het Nederlandse verkeer)
Tot voor net, dacht ik er niet aan, nee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
En over een paar uur begeef ik me weer in het verkeer.
Beseffen jullie wel dat ik met die 400 tot 600 km per dag meer gevaar loop dan de militairen in Afghanistan (17 trieste berichten sinds het begin van de missie tegenover 2 PER DAG in het Nederlandse verkeer)
Hoe dan, doe dan!quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
*topickiller zoekt topic-nieuw-leven-inblazer*
Daar heb je een punt!quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
Gesnapt!quote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja dat was het de hele nacht al![]()
maareh ook goedemorgen
Dit was het heulemaal niet, aan de binnenkant van mijn ogen zag ik alleen maar lichtquote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja dat was het de hele nacht al![]()
maareh ook goedemorgen
Ohw nou bij mij was het wel donker en ga zo eens kijken of de binnenkant van de oogjes ook donker isquote:Op maandag 15 september 2008 06:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit was het heulemaal niet, aan de binnenkant van mijn ogen zag ik alleen maar licht
Fiona is een maneaterquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
hoezo? ze spreekt wel de waarheid, die donkere marco heeft het wel gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
Ze praat teveelquote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef Ascar het volgende:
[..]
hoezo? ze spreekt wel de waarheid, die donkere marco heeft het wel gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |