Ben toch al wat ouderquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Juud79 het volgende:
Dan dit toch meer....
Posters zijn gaaf, vergeet dat nooit! (tenminste zo tot je 15e)
Ohwja, dat vond ik ook een prachtig nummerquote:Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik kan echt al de bovenstaande liedjes nog woord voor woord meezingen...LOL
Jij hebt iets met ernstig kijkende vrouwen he?quote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch al wat ouderen een achtergrond op je beeldscherm is toch eigenlijk ook een soort poster
![]()
Deze heb ik nu![]()
[ afbeelding ]
Ja Dylan was wel de knapste, maar Brandon had dan weer t beste karakter...quote:Op zondag 14 september 2008 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die vond ik te gewoontjesEn het ging om het kontje he? Dus dat wielrennersbroekje, deed het hem.
![]()
Wat had jij met BH90210? Dylan
Alleen met deze.quote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met ernstig kijkende vrouwen he?
Ik heb deze nu op de achtergrondquote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch al wat ouderen een achtergrond op je beeldscherm is toch eigenlijk ook een soort poster
![]()
Deze heb ik nu![]()
[ afbeelding ]
Neuh ik vond het karakter van Dylan leuker ook, ik had toen al iets verkniptstquote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja Dylan was wel de knapste, maar Brandon had dan weer t beste karakter...![]()
Ik dezequote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu op de achtergrond
[ afbeelding ]
Prachtig Ruudquote:Op zondag 14 september 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Deze heb ik nu![]()
[ afbeelding ]
Tifoso di calcioquote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu op de achtergrond
[ afbeelding ]
Wiesdaquote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef Manu82 het volgende:
Deze is ook leuk trouwens
[ afbeelding ]
Meredith Monroe van Dawson's Creek en ze speelt ook een rolletje in Criminal Mindsquote:
Was ik.quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of stop gewoon met die 6 weekse cursus of deel hem met mij.
(of was jij dat niet?)
Erh uit Dawson's creek?quote:Op zondag 14 september 2008 23:47 schreef Manu82 het volgende:
Deze is ook leuk trouwens
[ afbeelding ]
Als ik kijk hoe ze er tegenwoordig uitzien dan is Steve (Ian Ziering) de knapste...quote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ik vond het karakter van Dylan leuker ook, ik had toen al iets verkniptst
Gewoon alleen dat muziekje.
Andrea![]()
Steve![]()
* liesje1979 *mompelt iets over trips en memorylane
Jij wel!quote:Op zondag 14 september 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was ik.Mooie taal en ik weet al best veel na twee weken.
Trusten Blurk en trusten Manuquote:
Ciao Manuquote:
Hoeveel mensen rijden er dagelijks rond in NL en hoeveel NL militairen hebben wij in Afghanistan zitten?quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
En over een paar uur begeef ik me weer in het verkeer.
Beseffen jullie wel dat ik met die 400 tot 600 km per dag meer gevaar loop dan de militairen in Afghanistan (17 trieste berichten sinds het begin van de missie tegenover 2 PER DAG in het Nederlandse verkeer)
Tot voor net, dacht ik er niet aan, nee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
En over een paar uur begeef ik me weer in het verkeer.
Beseffen jullie wel dat ik met die 400 tot 600 km per dag meer gevaar loop dan de militairen in Afghanistan (17 trieste berichten sinds het begin van de missie tegenover 2 PER DAG in het Nederlandse verkeer)
Hoe dan, doe dan!quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
*topickiller zoekt topic-nieuw-leven-inblazer*
Daar heb je een punt!quote:Op maandag 15 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Manu![]()
Gesnapt!quote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja dat was het de hele nacht al![]()
maareh ook goedemorgen
Dit was het heulemaal niet, aan de binnenkant van mijn ogen zag ik alleen maar lichtquote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja dat was het de hele nacht al![]()
maareh ook goedemorgen
Ohw nou bij mij was het wel donker en ga zo eens kijken of de binnenkant van de oogjes ook donker isquote:Op maandag 15 september 2008 06:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit was het heulemaal niet, aan de binnenkant van mijn ogen zag ik alleen maar licht
Fiona is een maneaterquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
hoezo? ze spreekt wel de waarheid, die donkere marco heeft het wel gezegdquote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin ook best een schijt hekel te krijgen aan die Fiona, of ben ik dan de enige?
Ze praat teveelquote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef Ascar het volgende:
[..]
hoezo? ze spreekt wel de waarheid, die donkere marco heeft het wel gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |