Zomaar? Of ga je ons vertellen waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 23:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, zeg dát, ben toe aan een stevige borrel..of twee
Ja, jij weet wie Leon Degrelle is.quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die gast die de oer Robinson wil uithangen en zogenaamd niet snapt dat sommigen het even moeilijk hebben, na 10 dagen nauwelijks te vreten en omringd door types zoals hij.
En als hij 24 was, nou dan wist hij het wel!![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Coos het volgende:
Van Rinsum kom eens als de wiede weerga met een zooi drank!!
quote:
Deze is ook leuk! Men voel me haast een oud wijf, das zo lang geleden....quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw!! Die vond ik altijd zo leuk!
(nog steeds hoor ik nu)
Ik was er vandaag in de buurt, heb even Tarzan in de lianen zien hangen en verliefd zien worden op Jane, en zij op hemquote:
Hahahah dat herken ik wel ja! En we zijn ook al bijna een oude wijven he?!quote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk! Men voel me haast een oud wijf, das zo lang geleden....
Zomaarquote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomaar? Of ga je ons vertellen waarom?
En je kwam niet eens even thee drinken hier?quote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag in de buurt, heb even Tarzan in de lianen zien hangen en verliefd zien worden op Jane, en zij op hem
Tof.quote:Op zondag 14 september 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik was er vandaag in de buurt, heb even Tarzan in de lianen zien hangen en verliefd zien worden op Juud, en zij op hem
Ik was ook into Patrick Bruel, Take that en al die andere shit, was toen 13/14 volgens mij, men.... wat is mijn muzieksmaak dan enorm opgeknapt, godzijdank.quote:Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahah dat herken ik wel ja! En we zijn ook al bijna een oude wijven he?!
Maar ik was helemaal into: fading like a flower, en Listen to your heart!
De softe sons dus
Nee, ik had mensen bij me, anders had ik je wel even opgebeldquote:Op zondag 14 september 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even thee drinken hier?
quote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik was ook into Patrick Bruel, Take that en al die andere shit, was toen 13/14 volgens mij, men.... wat is mijn muzieksmaak dan enorm opgeknapt, godzijdank.
Nee, niet huilen.. Relativeren kon ik geloof ik toen al vrij goed...een hysterisch wijf ben ik nooit geweestquote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Take That!?
![]()
![]()
Moest je huilen toen ze uit elkaar gingen?
Ik geloof ik dat ik pas toen ongeveer ontdekte wat leedvermaak was!
Men! Wat heb ik gelachen toen!
Ik was Golden Earing trouwens, en Guns and roses, Nirvana....Kurt
Nee die vond ik te gewoontjesquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Juud79 het volgende:
Dan dit toch meer....
Posters zijn gaaf, vergeet dat nooit! (tenminste zo tot je 15e)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |