quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Doe es danquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
om hier het bagger niveau op te krikken ga ik jullie binnenkort op een wetenschappelijke manier lastig vallen
quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
10 dingen die je waarschijnlijk niet weet over de Hollanders en Nederland...![]()
Lees vooral het commentaarhilarisch
quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
om hier het bagger niveau op te krikken ga ik jullie binnenkort op een wetenschappelijke verantwoorde manier lastig vallen
I'm curiousquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Polonium-120 het volgende:
om hier het bagger niveau op te krikken ga ik jullie binnenkort op een wetenschappelijke verantwoorde manier lastig vallen
quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Gert het volgende:
MAG IK EEN VITAMINERIJK DRANKJE MAAR MÉT CAFEINE?
OF IS DAT TE MOEILIJK?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
War een aparte reclame zeg, van Bacardi, dat "drink responsible".
Hee, keurig op zaterdag.quote:
Ik moet toch eens zeggen dat ik, jouw enthousiaste manier van hoe je iedereen begroet, kan waarderen!quote:
Op die Yin zou ik het ook wel kunnen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, het blijft pulp-TV maar heb me wel vermaakt.
En zelfs in ER begint er pseudo-amoreus gedoe te ontstaan.![]()
Die jaloerse holbewoner.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet toch eens zeggen dat ik, jouw enthousiaste manier van hoe je iedereen begroet, kan waarderen!
Ja die gast die de oer Robinson wil uithangen en zogenaamd niet snapt dat sommigen het even moeilijk hebben, na 10 dagen nauwelijks te vreten en omringd door types zoals hij.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Op die Yin zou ik het ook wel kunnen.![]()
Maar die Belgen blijven toch een speciall volkje. In het andere kamp zit Leon Degrelleook weer zo'n alles beter wetend dictatortje. Die vogel met z'n krabbenval.![]()
Nou, zeg dát, ben toe aan een stevige borrel..of tweequote:Op zondag 14 september 2008 23:01 schreef Coos het volgende:
Van Rinsum kom eens als de wiede weerga met een zooi drank!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |