Wat jij wilt van mij maakt me eeuwig blijquote:Op maandag 15 september 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Dag! Ik word nog liever gefransrolled.
oh, wacht even..
....
Jeweettog, we hebben hier de expert in huis maar ze is ziek.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
iemand verstand van bijen.
had ineens 3 koninginnen, twee zijn weggehaald door imker, tijdens mijn vakantie, en dankzij goede buren
een koningin zit er nog, en nu vreten ze al mijn hout op.
dus net gemeente gebeld, om ze weg te halen
ja, dat kennen we, niemand aanwezig , wordt teruggebelt.
verdwijnt dat kreng vanzelf, als het koud wordt, of gaat ze lekker binnen zitten
had al honderden dood in de kamer liggen, na de vakantie.
dan wordt het wachten,en hopen dat kreng het niet leuk meer vindt bij mij.quote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeweettog, we hebben hier de expert in huis maar ze is ziek.
Neequote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef Mathara het volgende:
Zijn jullie al klaar
Oeh getsiequote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
had ineens 3 koninginnen, twee zijn weggehaald door imker, tijdens mijn vakantie, en dankzij goede buren
verdwijnt dat kreng vanzelf, als het koud wordt, of gaat ze lekker binnen zitten
Tip van de week:quote:De hele winter kunnen de bijen niet naar de WC dan is het te koud.
In Februari of Maart als de temperatuur boven de 9 a 10 graden komt vliegen de bijen snel naar buiten en legen hun darmkanaal, dat noemen we de reinigingsvlucht.
Daar na gaat de Koningin weer langzaam beginnen met eitjes leggen
Nee, er zitten nog strepen op de ramenquote:Op maandag 15 september 2008 11:23 schreef Mathara het volgende:
Zijn jullie al klaar
was ik al bang voor.winterslaap.quote:Op maandag 15 september 2008 11:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh getsie![]()
Wat ik op google lees houden ze gewoon een winterslaap.
En dan hoppa, begint de ellende opnieuw!
[..]
Tip van de week:
Hoedje op in Feb en Maart als het boven de 9 à 10 graden is
Bijdehand willen zijn. Als ik alle antwoorden zou hebben, tijdens mijn pauze zou ik niets vragen. Sorrie dat ik dat wel deed, ik heb n.l nooit last van een slecht humeurquote:
Het zal ze misschien verbazen wat voor infantielen er rond lopenquote:Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef neo567 het volgende:
Las net het verhaal van Claire, ze schrijft leuk, alleen de twee zijn duidelijk nog niet gewend aan het leven na DGK, ze kijken er nog vreemd vanop als ze worden LASTIG gevallen door mensen.
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.quote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef hondjes het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.![]()
Dit zijn geen bijen maar wespen. Bijen eten geen hout,wespen wel. Als je er veel last van hebt, gewoon insectenspray spuiten en heel hard weglopen. Succes.
Terwijl DGK een huis vol was ergens, en jezelf blijven toch echt wel prioriteit was.quote:Op maandag 15 september 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het zal ze misschien verbazen wat voor infantielen er rond lopen
imker zei het, ik zie ook geen verschil, alleen dat ze alletwee steken.quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit en duik er zo weer in maar wilde je toch even antwoord geven.![]()
Dit zijn geen bijen maar wespen. Bijen eten geen hout,wespen wel. Als je er veel last van hebt, gewoon insectenspray spuiten en heel hard weglopen. Succes.
Nog bedankt voor jullie lieve beterschapswensen.![]()
Beterschap biskwietje!quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg van CBML het idee dat het hapklare brokken zijn die je voorgeschoteld worden. Van de bewoners zelf uit is weinig creativiteit nodig daar is de redactie voor. Het lijkt allemaal voorgekauwd voedsel. Nu ik het vanuit dat perspectief bekijk is het redelijk te pruimen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
Terwijl DGK een huis vol was ergens, en jezelf blijven toch echt wel prioriteit was.
Ik vond DGK een soort paas afdeling; een terechte afspiegeling van de maatschappij.
Vandaar ook de users hier die tot vervelends aan toe geen beeld kunnen krijgen van de personages in CBML, het blijven raadsels, en daarom gaan gissen naar persoonlijkheden
Maar goed, er lopen meer gekken buiten als binnen de paas afdeling
quote:Op maandag 15 september 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |