quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef neo567 het volgende:
Zow wat een warrige uitzending vanavond, maar goed, misschien wordt het ooit nog duidelijker.
Ik heb misschien teveel gemist om chelsea te begrijpen, tenminste haar keuze!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....
maar ja dan snap ik al niet zo waarom ze erin is gegaan of het moet flink tegenvallen daar ......
quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:
Het is een beetje de omgekeerde wereld voor de vrouwen, nu is het:
WIe het liefst enzo doet krijgt een creditcard en mag shoppen.
In de grote boze mensen wereld kiest de vrouw!
Als je een kat op schoot wil en roept dan komt ze niet.
En als je het niet verwacht dan springt er zo een op je schoot!
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....
En een Veet verhaal:quote:Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ne kan ik me ook niet voorstellen, maar ik geloof dat ik het las in het chelsea topic,
maar kan ook gewoon flauwekul zijn hoor, ik heb géén idee......
Kan ook best dat ze toch dacht, jezus waar ben ik in terecht gekomen en dat ze er liever voor koos om weg te gaan op deze manier
quote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ben niet dol op harige poezen...
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 21:19 schreef Soury het volgende:
Godver mijn oren waren echt niet zo big![]()
Ik wil HAAR !!!
Leuke OP!quote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef kahaarin het volgende:
Hey, iets van een OP, het is verder toch zo rustig.....
Thnx Mark en Neo.![]()
kaaharinquote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef kahaarin het volgende:
Hey, iets van een OP, het is verder toch zo rustig.....
Thnx Mark en Neo.![]()
WAT VOOR GEVAARLIJK DRANKJE ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef kahaarin het volgende:
Zeg Mark, beeb, heb je misschien nog een gevaarlijk drankje voor me?
ZET CAPSLOCK IS UITquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT VOOR GEVAARLIJK DRANKJE ?
en toch weet je er nog iets van te makenquote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef kahaarin het volgende:Nou ja, als er nu streams waren en CAP's, dan he, dan was het een mooie op, maar toch lief!
![]()
Nou, zo eentje in een cocktail glas en versierd met een schijfje citrusfruit en een parapluutje oid?quote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT VOOR GEVAARLIJK DRANKJE ?
Ik heb een paar caps voor het uitzending topic gemaakt, maar echt van harte zoals bij DGK gaat het toch niet.quote:Op zondag 14 september 2008 22:05 schreef kahaarin het volgende:Nou ja, als er nu streams waren en CAP's, dan he, dan was het een mooie op, maar toch lief!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |