Al is het tien jaar .. Welkomquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit jaar wel, maar ik loop nog een paar jaar achter
dankje... ik was online een beetje de weg kwijtquote:
Voilaquote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dankje... ik was online een beetje de weg kwijt
Chili concarne Lekkerquote:
Coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo effe ingelezen..........
Ik ben nog steeds niet genezen voor mij blijven Yasmin en Ribas toch echt hét stel![]()
kan het ook niet helpen![]()
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....quote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef neo567 het volgende:
Zow wat een warrige uitzending vanavond, maar goed, misschien wordt het ooit nog duidelijker.
Ik heb misschien teveel gemist om chelsea te begrijpen, tenminste haar keuze!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Cool![]()
beterschap BQYasmin is de mooiste vrouw van allemaal, hij heeft gelijk als ie zegt: mijn vrouw blijft mijn vrouw in zo'n gesloten territoriumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo effe ingelezen..........
Ik ben nog steeds niet genezen voor mij blijven Yasmin en Ribas toch echt hét stel![]()
kan het ook niet helpen![]()
Het is een beetje de omgekeerde wereld voor de vrouwen, nu is het:quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....
maar ja dan snap ik al niet zo waarom ze erin is gegaan of het moet flink tegenvallen daar ......
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....quote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik las ergens dat ze een vriendje thuis heeft.....
maar ja dan snap ik al niet zo waarom ze erin is gegaan of het moet flink tegenvallen daar ......
ben alleen bang voor flatuleren tijdens de bio breakquote:
Dat doen vrouwen nietquote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben alleen bang voor flatuleren tijdens de bio break
Nee, dat lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....
Als je dat maar niet komt melden hierquote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben alleen bang voor flatuleren tijdens de bio break
18 jaar, die heeft waarschijnlijk een studentje van 23 hooguit, en keerde weer terug bij gebrek aan beterquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar dan? Is dat niet gewoon geroddel? Ik kan me niet voorstellen dat je in CBML gaat met een vent thuis....
ne kan ik me ook niet voorstellen, maar ik geloof dat ik het las in het chelsea topic,quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als je een kat op schoot wil en roept dan komt ze niet.
En als je het niet verwacht dan springt er zo een op je schoot!
![]()
![]()
ik heb een billenfluisteraarquote:Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je dat maar niet komt melden hier
Enorm fucked up.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Juud79 het volgende:
Kijken jullie allemaal ER en GV of kijkt er ook nog iemand naar 'Op zoek naar Joseph'? En hoe fucked op is het dat ze drie zulke leuke programma's tegenover elkaar zetten....
Ow en Haai!
Jij scheert de kat vd buurvrouw kaalquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben niet dol op harige poezen...
GVquote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Juud79 het volgende:
Kijken jullie allemaal ER en GV of kijkt er ook nog iemand naar 'Op zoek naar Joseph'? En hoe fucked op is het dat ze drie zulke leuke programma's tegenover elkaar zetten....
Ow en Haai!
Je bedoelt dat je een billenfluisteraar bént?quote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een billenfluisteraar
niet als ze haar periode heeftquote:Op zondag 14 september 2008 21:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij scheert de kat vd buurvrouw kaal
ER hier.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Juud79 het volgende:
Ow en Haai!
Godver mijn oren waren echt niet zo bigquote:
en de ezelquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ER hier.
En laat ze bij Maria zoeken.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ER hier.
En laat ze bij Maria zoeken.
svetlana kom er maar in.......quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Hier nu ook GV, op Ned 1 is even pauze....
Exit Svetlana!quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
svetlana kom er maar in.......
Beerquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
Bij dat programma : Op Zoek Naar Joseph zit een jongen en die heet Baer. Dat vind ik zo aanstellerig, zo van kijk mij eens origineel zijn. Beer is toch goed genoeg?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Nounou, ik viel zeg maar op het hoogtepunt vd uitzending binnen....quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Oh ik vond Merel die even kwam buurten anders ook niet mis.quote:Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nounou, ik viel zeg maar op het hoogtepunt vd uitzending binnen....
Nou vooruit, Bert?quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
BeerDat lijkt mij nou weer aanstellerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |