Ja! De roze en de groene.quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je je microfoontje wel ingeplugged dan?
Niet zo boos he, ik kan er verder niks aan doen dat jij niet met techniek om kan gaan.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! De roze en de groene.
De roze in de roze en de groene in de groene![]()
Hee, verrek ik zie net dat ik in precies dezelfde tinten gekleed ga
Ik ben heul slecht in tussen de regels lezen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Nee buuv, ik log net aan, heb nog niet eens de káns gehad om iets te slopen, maar hier werkt het OK.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Middag buuf![]()
Tijd voor een bakkie hier, mark
Nee niet van dat neon!quote:
Thanx daar ben ik wel ff aan toe, zit net te bedenken dat mensen het enig diersoort zijn met zichtbaar oogwit, geen enkel dier heeft dat, tenzij je de oogleden omwijd trekt, rare wezens mensen.quote:
Uh... ik ook, geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in tussen de regels lezen hoor.![]()
![]()
| 1 2 3 | 19:30 - 240.000 - 8 |
De techniek kan niet mij mij om gaan jahquote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo boos he, ik kan er verder niks aan doen dat jij niet met techniek om kan gaan.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Thanx daar ben ik wel ff aan toe, zit net te bedenken dat mensen het enig diersoort zijn met zichtbaar oogwit, geen enkel dier heeft dat, tenzij je de oogleden omwijd trekt, rare wezens mensen.
Of weet iemand een soort dat dat wel heeft, nee toch ???
Volgens mij heeft Noekje ook geen zichtbaar oogwit![]()
Is het dan geen kijkopenheid?quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... ik ook, geloof ik.![]()
Geniet er nog maar even van! Als het zo doorgaat met de kijkcijferdaling, zitten we eind van deze week op een negatieve kijkdichtheid.
[ code verwijderd ]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.quote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Goede middag!
Hoe de karakters worden neergezet en gemanipuleerd, is echt ongelovelijk volgens mij, wat je zegt: je mag op TV, maar dan wel zonder eigen wil.
Vandaar dat chelsea weg is gegaan waarschijnlijk, en terecht !
Wij bepalen hoe jij doet en hoe je je gedraagt. Pure psycho-injectie.
Wat beter zou zijn is streams en veel meer vrijheid van keuzes, het concept is best aardig, maar geen streams, geen totaal beeld van wat er nou echt aan de gang is, waarschijnlijk een te laag budget, zonde wat als ze het beter hadden uitgebouwd dan kon het DGK evenaren, dat doet het nu voorlopig moet ik dan zeggen nog lang niet!
Zehadden beter grenzen aan kunnen geven dan alles van boven af te sturen, zelfs hoe en met wie ze moeten gaan wordt denk ik uiteindelijk door het klote hokje bepaald. (wat nou hokjes geest).
Nu manipuleerd, saboteerd het hokje het beeld van degene die meedoen aan CBML, de hele blauwdruk is door hun verzonnen, ik zou daar geen zin in hebben, maar ach, kijken hoe lang het nog duurt...
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Kijk dan Buuv hoe toepasselijk
met als bonus voor Gert een stukje tiet
Ja, ja ik ben aan het SOG-gen
Nou dacht het niet dat ik als vrouw, het wel goed vindt hoe dit spel in elkaar zit.quote:Op maandag 15 september 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.
Wat ik voornamelijk op Fok mis zijn de vrouwen die hier posten. Ze lijken het wel okay te vinden met de ondergeschilte rol die die vrouwen mogen spelen.
De redaktie geeft het idee dat vrouwen wel iets in de melk te brokkelen hebben door Nana Marco creditkaart te laten leegtrekken. Maar uiteindelijk bepaalt de redactie alles.
Duidelijk geen plek voor eigen wil, die wordt ze gewoon afgenomen, en je kan er niets tegen doen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.
Wat ik voornamelijk op Fok mis zijn de vrouwen die hier posten. Ze lijken het wel okay te vinden met de ondergeschilte rol die die vrouwen mogen spelen.
De redaktie geeft het idee dat vrouwen wel iets in de melk te brokkelen hebben door Nana Marco creditkaart te laten leegtrekken. Maar uiteindelijk bepaalt de redactie alles.
Hahaha, demon-cratie is een mislieding om te laten denken dat het volk de mensen de macht hebben.quote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi om te zien hoe alles hier "vaststaat" en er geen enkele twijfel over mogelijk is. Dat je de hele gang van zaken in twijfel trekt ok, maar zoals hier conclusies worden getrokken (ook tijdens DGK) zonder enige vorm van twijfel
.
Jullie zijn toch niet vergeten dat Jaap DGK gewonnen heeft he, en niet die 12 andere febo-favo's?
Weet ik!quote:Op maandag 15 september 2008 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zijn pilletjes voor. @Neo
Ik vind wel dat je gelijk hebt (maar je zou het iets anders kunnen brengen...).quote:Op maandag 15 september 2008 13:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hahaha, demon-cratie is een mislieding om te laten denken dat het volk de mensen de macht hebben.
Zo ook Republiek zijn gewoon Reptilians, anyway, beschouw het maar als onzin, als je swarzenegger niet als een lizard ziet en Mccain als schildpad![]()
Wij bellen en sms-en naar dure 06 llijnen enz, geld levert het op ,maar geloof me!
Het maakt geen drol uit, we willen voor de gek worden gehouden, dan zal dat gebeuren ook![]()
Maar hoe dan ook, wie bepaalt er nou uiteindelijk denk je?
wij mensen, of de mensen achter de schermen ?
Dit is mijn visie, is uiteraard scheef met het bestaande beeld![]()
Jij bekijkt het globaal, en zelfs dan heb je gelijkquote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om dit programma te analyseren in wel of geen wil, vrouwenonderdrukking etc. Lekker belangrijk allemaal. Wat we te zien krijgen is eigenlijk rommelig in elkaar gezet en het pakt gewoon niet.
Daar waar ik DGK, als ik eens een uitzending keek, heel goed gemonteerd vond. Goede voiceover, puike muziek en tringeltjes op spannende momenten. Cbml heeft het niet.
Het is dat de uitzendtopics zo leuk zijn.
Goedemiddag allemaalquote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om dit programma te analyseren in wel of geen wil, vrouwenonderdrukking etc. Lekker belangrijk allemaal. Wat we te zien krijgen is eigenlijk rommelig in elkaar gezet en het pakt gewoon niet.
Daar waar ik DGK, als ik eens een uitzending keek, heel goed gemonteerd vond. Goede voiceover, puike muziek en tringeltjes op spannende momenten. Cbml heeft het niet.
Ik bekijk het als kijker. Ik ga er geen pscycho-wetenschap van maken. Pakt een programma, ja of nee. Nou nee, in dit geval.quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij bekijkt het globaal, en zelfs dan heb je gelijk
Het heeft voor tijd nodig om die karakters te leren kennen. Na twee weken weet ik een paar namen en dan lees ik ook nog mee op Fok. Het programma heeft ondersteuning nodig van de CBML site. Daar moeten de mensen dan weer extra moeite voor doen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou dacht het niet dat ik als vrouw, het wel goed vindt hoe dit spel in elkaar zit.
Ik denk dat het programma juist geen hit is omdat er zo met de vrouwen wordt omgegaan.
En chelsea is er gewoon uit omdat ze thuis een vriendje heeft zitten. Dat had ze al vorige week tegen lisa verteld. In ieder geval sprak chelsea wel goed uit dat ze niet met haar benen wijd ging voor de mannen om een creditcard. Daarna zijn trouwens ook de rode hoeren jurkjes niet meer op tv te zien geweest. En dat op een rijtje staan als in een bordeel.
Vond chelsea een van de leukere meiden.
De reclames vind ik ook altijd leuk!quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
De uitzendtopics vind ik ook het allerleukste, lekker hakken met zijn allen op die stomme Ribas, en vieze Lise, en mooie Fiona en alle andere figuren die daar een paar maanden rondlopen.
De commentaren zijn zo hilarisch dat ik me nu alweer verheug op vanavond half 8
Ja ik kan het anders brengen, immers een beeld zegt meer als 1000 woorden, dit is mijn beeld.quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt (maar je zou het iets anders kunnen brengen...).
Heb net de aflevering van gisteren terug gekeken (waarom zou je nog een tv in huis hebben als je ook internet hebt?). Wordt er vanavond nog gesteukt?
Kelly
Precies de reactie die we allemaal zouden moeten zijn toegedaan volgens de kenners denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal![]()
De uitzendtopics vind ik ook het allerleukste, lekker hakken met zijn allen op die stomme Ribas, en vieze Lise, en mooie Fiona en alle andere figuren die daar een paar maanden rondlopen.
De commentaren zijn zo hilarisch dat ik me nu alweer verheug op vanavond half 8
Niet getrouwd of verloofd denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar nu snap ik het dus niet, het was toch de bedoeling dat al die lui vrijgezel waren?
Wie is er niet vrijgezel dan?quote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar nu snap ik het dus niet, het was toch de bedoeling dat al die lui vrijgezel waren?
quote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
[..]
De reclames vind ik ook altijd leuk!
Nee Mark, dat zie je verkeerd.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En chelsea is er gewoon uit omdat ze thuis een vriendje heeft zitten. Dat had ze al vorige week tegen lisa verteld. In ieder geval sprak chelsea wel goed uit dat ze niet met haar benen wijd ging voor de mannen om een creditcard.
Ik probeer dan ook maar wat te steuken. Wan't CBML zelf gaat tot nu toe nergens over.quote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Dat is eigenlijk waar het denk ik aan schort, het is gewoon allemaal een beetje te rustig en vrij braaf.... Ik heb nog niet met open mond van verbazing zitten te kijken, behalve dan vanwege de dommigheid en hoe de meiden zich af en toe neerzetten, maar niet vanwege acties die zijn ondernomen. Tis een beetje soft allemaal...ze proberen wel eens wat, maar het is t net niet...quote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft voor tijd nodig om die karakters te leren kennen. Na twee weken weet ik een paar namen en dan lees ik ook nog mee op Fok. Het programma heeft ondersteuning nodig van de CBML site. Daar moeten de mensen dan weer extra moeite voor doen.
Ik snap sowieso niet dat een meisje met een vriend thuis aan zoiets meedoet. Tenzij zij er in is gestapt met het idee een gelijkwaardig spel te kunnen spelen. Eigenlijk vind ik als man het ronduit schandalig dat de vrouwen niet echt zichzelf kunnen zijn en overgeleverd zijn aan de grillen van die mannen. Mannen met wie ze 'gedwongen' samen moeten zijn die ze misschien in het dagelijkse leven geen blik waardig gunnen.
Huub als je meeleest: Zet de plasma eens aan, toon een filmpje met wat uitspraken van de heren. Ben benieuwd hoe de dames reageren. En geef die meiden een normale gelijkwaardige positie. Tijd voor wat roering in dat hok.
Dat want het voel echt alsof je even in een verkeerde tijdzone zit. Net als slechte drugs maar dan beter.quote:Op maandag 15 september 2008 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee Mark, dat zie je verkeerd.
Tijdens de reclame kunnen we juist met elkaar van gedachten wisselen over die figuren daar.
En daar krijgen we ruim de tijd voor, want de reclames duren langer dan de uitzending
Dit liedje komt altijd voorbij! (Toyota reclame).quote:Op maandag 15 september 2008 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee Mark, dat zie je verkeerd.
Tijdens de reclame kunnen we juist met elkaar van gedachten wisselen over die figuren daar.
En daar krijgen we ruim de tijd voor, want de reclames duren langer dan de uitzending
Kunstmatige Insiminatie van 1 van de nieuwe meiden omdat ze daar geen vent kan krijgen en het dan maar zo probeert lijkt me pas nieuws.quote:Op maandag 15 september 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Stel dat een vrouw zwanger worden van een man en dit zou bekend worden gedurende een uitzending of via een blog van een ex-deelneemster.
Dan zou de man het eigenlijk niet kunnen maken om te kiezen voor een andere vrouw.
Ouwe steukdeus!quote:Op maandag 15 september 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook maar wat te steuken. Wan't CBML zelf gaat tot nu toe nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |