Ja! De roze en de groene.quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je je microfoontje wel ingeplugged dan?
Niet zo boos he, ik kan er verder niks aan doen dat jij niet met techniek om kan gaan.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! De roze en de groene.
De roze in de roze en de groene in de groene![]()
Hee, verrek ik zie net dat ik in precies dezelfde tinten gekleed ga
Ik ben heul slecht in tussen de regels lezen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Nee buuv, ik log net aan, heb nog niet eens de káns gehad om iets te slopen, maar hier werkt het OK.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef neo567 het volgende:
[..]
Middag buuf![]()
Tijd voor een bakkie hier, mark
Nee niet van dat neon!quote:
Thanx daar ben ik wel ff aan toe, zit net te bedenken dat mensen het enig diersoort zijn met zichtbaar oogwit, geen enkel dier heeft dat, tenzij je de oogleden omwijd trekt, rare wezens mensen.quote:
Uh... ik ook, geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in tussen de regels lezen hoor.![]()
![]()
| 1 2 3 | 19:30 - 240.000 - 8 |
De techniek kan niet mij mij om gaan jahquote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo boos he, ik kan er verder niks aan doen dat jij niet met techniek om kan gaan.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Thanx daar ben ik wel ff aan toe, zit net te bedenken dat mensen het enig diersoort zijn met zichtbaar oogwit, geen enkel dier heeft dat, tenzij je de oogleden omwijd trekt, rare wezens mensen.
Of weet iemand een soort dat dat wel heeft, nee toch ???
Volgens mij heeft Noekje ook geen zichtbaar oogwit![]()
Is het dan geen kijkopenheid?quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... ik ook, geloof ik.![]()
Geniet er nog maar even van! Als het zo doorgaat met de kijkcijferdaling, zitten we eind van deze week op een negatieve kijkdichtheid.
[ code verwijderd ]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.quote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Goede middag!
Hoe de karakters worden neergezet en gemanipuleerd, is echt ongelovelijk volgens mij, wat je zegt: je mag op TV, maar dan wel zonder eigen wil.
Vandaar dat chelsea weg is gegaan waarschijnlijk, en terecht !
Wij bepalen hoe jij doet en hoe je je gedraagt. Pure psycho-injectie.
Wat beter zou zijn is streams en veel meer vrijheid van keuzes, het concept is best aardig, maar geen streams, geen totaal beeld van wat er nou echt aan de gang is, waarschijnlijk een te laag budget, zonde wat als ze het beter hadden uitgebouwd dan kon het DGK evenaren, dat doet het nu voorlopig moet ik dan zeggen nog lang niet!
Zehadden beter grenzen aan kunnen geven dan alles van boven af te sturen, zelfs hoe en met wie ze moeten gaan wordt denk ik uiteindelijk door het klote hokje bepaald. (wat nou hokjes geest).
Nu manipuleerd, saboteerd het hokje het beeld van degene die meedoen aan CBML, de hele blauwdruk is door hun verzonnen, ik zou daar geen zin in hebben, maar ach, kijken hoe lang het nog duurt...
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Kijk dan Buuv hoe toepasselijk
met als bonus voor Gert een stukje tiet
Ja, ja ik ben aan het SOG-gen
Nou dacht het niet dat ik als vrouw, het wel goed vindt hoe dit spel in elkaar zit.quote:Op maandag 15 september 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.
Wat ik voornamelijk op Fok mis zijn de vrouwen die hier posten. Ze lijken het wel okay te vinden met de ondergeschilte rol die die vrouwen mogen spelen.
De redaktie geeft het idee dat vrouwen wel iets in de melk te brokkelen hebben door Nana Marco creditkaart te laten leegtrekken. Maar uiteindelijk bepaalt de redactie alles.
Duidelijk geen plek voor eigen wil, die wordt ze gewoon afgenomen, en je kan er niets tegen doen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel erg voorspelbaar dat hottie Nana zou blijven. Chelsea moest daarvoor het veld ruimen. Ze mocht de eer aan zichzelf houden door de die creditkaart zg te weigenren. Het was gewoon een toneelhaak.
Wat ik voornamelijk op Fok mis zijn de vrouwen die hier posten. Ze lijken het wel okay te vinden met de ondergeschilte rol die die vrouwen mogen spelen.
De redaktie geeft het idee dat vrouwen wel iets in de melk te brokkelen hebben door Nana Marco creditkaart te laten leegtrekken. Maar uiteindelijk bepaalt de redactie alles.
Hahaha, demon-cratie is een mislieding om te laten denken dat het volk de mensen de macht hebben.quote:Op maandag 15 september 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi om te zien hoe alles hier "vaststaat" en er geen enkele twijfel over mogelijk is. Dat je de hele gang van zaken in twijfel trekt ok, maar zoals hier conclusies worden getrokken (ook tijdens DGK) zonder enige vorm van twijfel
.
Jullie zijn toch niet vergeten dat Jaap DGK gewonnen heeft he, en niet die 12 andere febo-favo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |