Nee joh! Doe net als ik, 14 games kopen terwijl je xbox kapot isquote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Reddiablo het volgende:
vond de Conan demo ook wel aardig op zich, voor 5 pleuro wil ik m ook wel hebben -- maar misschien eerst ff m'n xbox laten fixen
(tvp enzo)
Ik moet nog heel even wachten maar dan kan ook ik het spelenquote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Merc 2 co-op blijft tof
Alles kapot maken, alles
Schademodel is erg groot? Red Faction-style?quote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Merc 2 co-op blijft tof
Alles kapot maken, alles
Groter vind ik zelf, echt alles kan kapot.quote:Op zondag 14 september 2008 01:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Schademodel is erg groot? Red Faction-style?
quote:Op zondag 14 september 2008 05:29 schreef DJ_ het volgende:
tvp . kut msn ik nrm bsanm de kaarrt
Het is tijd voor een nieuw spel Gijs!quote:Op zondag 14 september 2008 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Oooooohhhhhh....ik krijg zo de schijt van Lost Odyssey en de 360. Laatste veld in het spel heeft weinig savepunten, en je raad het al: continu disk read errors!![]()
Wanneer komt die update waarmee je games op de HD kunt installeren?
Moet....af...quote:Op zondag 14 september 2008 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is tijd voor een nieuw spel Gijs!
Ik zie de demo nog steeds nie staan?!?! kheb us account,dus had er toch al moeten staan? ik dacht vanaf 12 septquote:Op zondag 14 september 2008 05:08 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de demo van merc 2, download waardig?
Ligt het niet aan je 360 dan? Ik had met mijn vorige ook heel vaak Disc Read Errors en sinds ik die nieuwe heb geen enkele meerquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je 360 dan? Ik had met mijn vorige ook heel vaak Disc Read Errors en sinds ik die nieuwe heb geen enkele meer
quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Temple of Enlightment. Vlak bij het einde dus, maar toen kreeg ik op mijn vorige Xbox heel veel vastlopers.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Kan je voor bijv C&C je muis gebruiken op je xbox?
Kutquote:
Het blijkt echt serieus nog best wel een leuk spel te zijn. Als je tenminste van Hack&slash houdt.quote:Op zondag 14 september 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
ConanIk geef liever 50 euro aan een echt goed spel uit dan 5 aan zoiets
Ah herkenbaar inderdaad, fucking irritant is dat. Alle tvs horen gewoon naar av te gaan als je van de 0 naar beneden zapt.quote:Op zondag 14 september 2008 14:55 schreef RickoKun het volgende:
godverkankerdomme. Wil die fucking kanker TV niet switchen naar AV, omdat ik een kanker AB heb waar het knopje niet eens op staat.
ehh ja , ik weet niet eens meer dat ik dat heb getypt eigenlijkquote:
Jawel, het is alleen dat demos de eerste week alleen voor gold-members zijn, daarna kunnen silver-gebruikers ze ook gewoon allemaal dloadenquote:Op zondag 14 september 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Met Silver kan je geen demo's downen hé?
(don't worry, ik heb nog een 1 gratis maand xbox live + 48 uur ( gta 4 + halo 3)
Je kunt demo's gewoon downloaden, soms zijn demo's de eerste week oid. exclusief voor gold members.quote:Op zondag 14 september 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Met Silver kan je geen demo's downen hé?
(don't worry, ik heb nog een 1 gratis maand xbox live + 48 uur ( gta 4 + halo 3)
Heb je het beeld wel op HDMI staan en niet meer op Component?quote:Op zondag 14 september 2008 16:57 schreef Silentuz het volgende:
hmm, nieuwe xbox gekocht, omdat ik toch maar hdmi wilde (oude was brak, uit de garantie en niet zo veel meer waard).
Maar als ik mijn xbox aansluit via HDMI en em aanzet, lijkt de tv em wel te herkennen, maar ik krijg geen beeld. de 360 zelf geeft ook geen errors en lijkt gewoon in het menu te komen?
Iemand hier ervaring mee?
360 met HDMI, en Sharp Aquos 32" (LC-32BV8E)
quote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef Silentuz het volgende:
juh -.-
zat net te denken, het is wel een normale HDMI kabel, moet ik 50 euro neer gaan leggen voor xbox360 HDMI kabel? dat zou toch niet nodig moeten zijn?
Is het wat?quote:Op zondag 14 september 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer ff Rambo gekeken dan krijg je meteen weer zin om Mercenaries te spelen![]()
[ afbeelding ]
Nee komt wel binnenkort.quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Hey negers, is dr al een demo voor MERCS 2 uit?
Ik vond deel 1 veel slechter als deze! Die opzet toen van die 52 lui die moest pakken vond ik vrij snel saai worden en dit zijn toffere dingen!quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Is het wat?
Deel 1 vond ik niet echt spectaculair terwijl ik wel gewoon een free roaming liefhebber ben.
Gaat weg, je kan het ook zien, bestel bijv. een helicopter op een openbare weg, auto's gaan er voor staan, dan zie je zo'n burger uit zijn auto stappen, stapt hij in de heliquote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 veel slechter als deze! Die opzet toen van die 52 lui die moest pakken vond ik vrij snel saai worden en dit zijn toffere dingen!
Wessiej als ik een wagen bestel ofzo en die droppen ze kan ik die dan ergens opslaan? Of is die gewoon weer weg als ik later weer door wil gaan?
Lol dat heb ik nog niet gezien! Maar ze doen idd de meeste vage dingen!quote:Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaat weg, je kan het ook zien, bestel bijv. een helicopter op een openbare weg, auto's gaan er voor staan, dan zie je zo'n burger uit zijn auto stappen, stapt hij in de heli
Daarna meteen gegrappled en uit de helicopter gegooid, en op die weg een carpet bomb, later burgers
Moet je ook co-op doen op Hardcorequote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef NeeEcht het volgende:
Zonet een wat missie's gedaan in Battlefield Bad Company ging wel lekker en toen Gears of war gespeeld maar wat is dat godsgruwelijk moelijk op hardcoreals je ook maar 3 seconden ergens loopt ben je gelijk dood
quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je ook co-op doen op HardcoreDan is het zwaar tof!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil Conan ook alleen hoorde ik dat die eindbazen zo tyfus klote zijn![]()
En daar heb ik geen zin in!
Ik moet nog maar 1 deel op Insane, dan ben ik klaarquote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Weet ik maar de 2 mensen die ik RL ken die het spel ook hebben zijn te druk met Call of duty 4Nouw zou ik ook natuurlijk eerst kunnen oefenen sinds ik alleen act 1 op normal pas uitgespeeld hebt en toen dacht fock it ik ga op hardcore
jaja, maar hij is niet van microsoft, het is een gewone HDMI kabel, maar dat moet toch niet uit maken lijkt mij?quote:Op zondag 14 september 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Die linker heb ik ook ja. Dus ja, vast wel... Hij past toch ook, silentuz?
En die HDMI kabel werkt wel met andere apparatuur?quote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jaja, maar hij is niet van microsoft, het is een gewone HDMI kabel, maar dat moet toch niet uit maken lijkt mij?
Tof spel iddquote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Motorhoofd het volgende:
Net Call of Juarez demo gedownload, wel een vet spel![]()
Binnenkort maar even aanschaffen! Western spellen
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteitquote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Sackboy
Jezelf vernoemen naar een personage uit een spelletje
Jup, daar doet ie het wel mee.quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef PP. het volgende:
[..]
En die HDMI kabel werkt wel met andere apparatuur?
geen ruzie maken over elkaas nick!quote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteit
Misschien pompt je 360 het signaal in 1080P uit terwijl je TV maar maximaal 720P aankan? Maar dat zou eigenlijk niet mogen, daar is de handshake voor, maar wie weet kun je je 360 forceren op 720P via je component-kabel ofzo? Of wie weet kan de xbox-helpdesk je nog tips geven? Misschien hoe je blind het menu kunt navigeren ofzo?quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Silentuz het volgende:
[..]
Jup, daar doet ie het wel mee.
Verder lijkt de tv wel een soort van signaal te vinden, want de indicator van het kanaal (rechtbovenin enzo, van de tv zelf) gaat wel opnieuw aan als je xbox opstart, het is wel alsof ie niets met het signaal kan.
Ben je weer terugquote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteit
Even gecorrigeerd!quote:
quote:
[jorien]quote:Op maandag 15 september 2008 00:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga er denk ik een userreview over schrijven, vermaak me eigenlijk bestwel enorm met dit spel! Doet me denken aan PGR4 qua controls, rijdt gewoon zo bizar lekker!
quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, ik zal ophouden met mn blije verbazing van Juiced 2...
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
Komende week Baja: Edge of control voor de racers onder onsquote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
HEEL tof lijstje, alleen boeit PES me niet echt... Ik denk dat Lips misschien nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgenquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hell's Highway
Saint's Row 2
Fable 2
Far Cry 2
Fallout 3 (wellicht)
PES 09 (idem)
Gears 2
Left 4 Dead
Call of Duty: World at War
Zo eerst maar. Zal uiteraard het nodige importeren.
Lips staat idd ook nog op mijn lijstje!quote:Op maandag 15 september 2008 00:41 schreef MrManiak het volgende:
[..]
HEEL tof lijstje, alleen boeit PES me niet echt... Ik denk dat Lips misschien nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen
Haal dan Pure ipv een ps1 spelquote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Komende week Baja: Edge of control voor de racers onder ons.
Die game is zo meesterlijk hequote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb voor een prikkie Juiced 2 over kunnen kopen, en het spel is echt supertof! Je auto helemaal customizen, mooie graphics, realistische physics, lekker scheuren over de weg en slippen, echt erg cool! Toffe muziek ook allemaal en had ik al gezegd dat het er goed uit ziet? Echt zn 15 euro meer dan waar!!
Hei$t wordt cool man, dat gaat echt mijn Juiced 2 van 2008 wordenquote:
Als je geluk hebt, krijg je een gloednieuwe terug.quote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef ezekielll het volgende:
ga ik meteen doen ! Hoe zijn de ervaringen daarmee ? Als je je box eenmaal terugkrijgt, zijn de problemen dan meestal echt goed opgelost of blijven mensen vaak last houden van een gerepareerde console?
Jawel! (nu.nl)quote:AMSTERDAM - Spellenfabrikant Electronic Arts (EA) heeft een bod van 2 miljard dollar op branchegenoot Take-Two ingetrokken.
Take-Two heeft zich steeds tegen de overname verzet, omdat het bedrijf het bod te laag achtte. Daarbij kon het zich beroepen op het succes van Grand Theft Auto IV, zijn bekendste titel.
Ook in de afgelopen maanden leidden gesprekken tussen de directies van beide bedrijven niet tot een doorbraak.
Overnamepad
Take-Two onderzoekt nu andere mogelijkheden, waaronder een zelfstandig voortbestaan. EA blijft ondertussen op overnamepad. Topman Owen Mahoney laat tegenover de Wall Street Journal weten vooral te zijn geïnteresseerd in een bedrijf dat EA in staat stelt om spellen via internet rechtstreeks aan klanten te verkopen, zonder tussenkomst van de detailhandel.
Ik ga ook Gamehubbenquote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat werkt gewoon kut, hebben ze in die uitbreiding aangepast maar in 3 is het gewoon kuttigquote:Op maandag 15 september 2008 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb C&C3 weer eens uit de kast getrokken. Blijft een tof spel, alleen heb ik nog steeds wat moeite met het groeperen van units. Mensen nog tips hoe dit handig te doen?
Ik kreeg m op een andere manier kapot terugquote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef ezekielll het volgende:
ga ik meteen doen ! Hoe zijn de ervaringen daarmee ? Als je je box eenmaal terugkrijgt, zijn de problemen dan meestal echt goed opgelost of blijven mensen vaak last houden van een gerepareerde console?
Star Wars The Force Unleashed is opzich wel grappig, al had ik er meer van verwacht. Beetje matig dus maar wel waard om te spelen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar RacerDKB ook dus dat betekent dat we niet "jaloers" kunnen worden dat ie weer eens games eerder speelt dan ons!
Fixed.quote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Star Wars The Force Unleashed is opzich wel grappig, al had ik er meer van verwacht. Beetje matig dus maar wel waard om te downloaden.
quote:Alien Breed confirmed for next year, logo released
Team17’s confirmed to VG247 this afternoon that an Alien Breed remake will release next year, although you’re going to have to wait for further details.
That’s the game’s official logo. More soon, hopefully.
http://www.videogaming247(...)-year-logo-released/
Ze doen het weer gewoonquote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Nu zijn die save's weer naar de klote![]()
![]()
![]()
Het gebeurt als ik stop en dan later een andere save wil inladen! Bijvoorbeeld de auto save van 10 min eerder! Maar vanochtend deed die het weer ineens dus ik probeer het morgen nog maar eens!
Half Life 2quote:Op maandag 15 september 2008 17:47 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net bij Half life 2 de achievement gehaald dat je alleen je gravtiy gun in Ravenhold mag gebruiken. Wel een leuke achievement.
Neen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Half Life 2
Game of the Forever![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Maar ga jij maar weer lekker sChiEtEuhHH jochie.
Falcon bord heeft sowieso een HDMI uitgang en een voeding van 175W.quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi ik had een kort vraagje
Hoe kan ik zien of ik een falcon moederbord heb of welke falcon oid?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]lelijke kankerlijer, wie zit hier nou te SChietTuuHhhHh met je half life 2.
Die laatste twee heb ikquote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Falcon bord heeft sowieso een HDMI uitgang en een voeding van 175W.
pleur ff op uit deze reeks.quote:Op maandag 15 september 2008 19:17 schreef RickoKun het volgende:
Vraag je jezelf eensch af, wie was er nou eerder, Rickokun of Edwinuss?
tssk, ontwetende beginnelingen.
Er is maar 1 soort Falcon.quote:Op maandag 15 september 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die laatste twee heb ik
maar zijn er dan ook nog verschillende soorten falcon?
Want ik snap niet helemaal wat het is
Ah, oke!quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er is maar 1 soort Falcon.
En als je 360 175 watt is dan is het Falcon. Dus goed.
Je bent in de war met je vader.quote:
Nerd met je cijferreeksjequote:
Hier, een lolly. En nu stil.quote:Op maandag 15 september 2008 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nerd met je cijferreeksje, dat bepaal ik zelf wel. Als mensen al aanvallend gaan doen dan ga ik dat terug doen. Hap + Hap = slik
quote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, een lolly. En nu stil.
[ afbeelding ]
Zijn RROD verwensingen ban-baar?quote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
Krijgen we nu weer zo'n leuke Xbox 360 topic-rel zoals een stuk of 60 topics terug, met modjes en bepaalde users die zeiken dat er niet offtopic gepraat moet worden?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zijn RROD verwensingen ban-baar?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]lelijke kankerlijer, wie zit hier nou te SChietTuuHhhHh met je half life 2.
hey die ken ikquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
Aquila, bedankt voor je berichtje.
Ik heb er 1 terug gestuurd.
Liefs,
Edwinuss.
quote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zijn RROD verwensingen ban-baar?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: he aquila mn lieve kruisdoosje is terug, binnenkort ff potje wormssseeeeh!
![]()
Dat had ik idd ook gehoord en ik kan absoluut niet tegen moeilijke eindbazenquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking tering spel die Conan, eindbaas is ONMOGELIJK. Nu weet ik waarom die 5,- kost, als je de eindbaas niet kunt verslaan heb je natuurlijk niks aan deze schijtgame. Kut tiefus hoerenspel, zonde van mijn vijfje.
Zo erg? de eindbazen die ik tot nu toe ben tegengekomen vielen me erg mee. (zit nu bij de 2e keer die 1e eindbaas)quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking tering spel die Conan, eindbaas is ONMOGELIJK. Nu weet ik waarom die 5,- kost, als je de eindbaas niet kunt verslaan heb je natuurlijk niks aan deze schijtgame. Kut tiefus hoerenspel, zonde van mijn vijfje.
Fucking hell wat ziet dat er geweldig uit zegquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het om een 360 harde schrijf gaat en niet om een pc harde schijf gaat, ja.quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je een hardeschijf koopt via ebay of zo,
kun je die er dan zelf zomaar inzetten?
Ik denk dan alleen de laatste eindbaas. Ben tot nu toe eigenlijk geen hele moeilijke stukken tegengekomen. (zit in 't 9e/10e level ofzo)quote:
Ok heb de komende tijd toch geen tijd met alle spellen die ik nog heb liggen en andere spellen waar ik de achievements nog voor wil halenquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik denk dan alleen de laatste eindbaas. Ben tot nu toe eigenlijk geen hele moeilijke stukken tegengekomen. (zit in 't 9e/10e level ofzo)
Waarom wil de knapste Xbox-chick nou weer dr console verkopen? Dan moeten we het zometeen weer met Aquila in vrouwenkleren doen om het niveau oestrogeen hier weer een beetje omhoog te krijgen....quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je een hardeschijf koopt via ebay of zo,
kun je die er dan zelf zomaar inzetten?
Ik speel er nooit opquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom wil de knapste Xbox-chick nou weer dr console verkopen? Dan moeten we het zometeen weer met Aquila in vrouwenkleren doen om het niveau oestrogeen hier weer een beetje omhoog te krijgen....
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik speel er nooit opWant ik ben nooit thuis
dan verkoop ik hem liever nu, voordat hij helemaal verouderd is, en als ik weer heel veel tijd heb, koop ik wel weer een nieuwere versie
Het is makkelijk, tot de eindbaas.quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ok heb de komende tijd toch geen tijd met alle spellen die ik nog heb liggen en andere spellen waar ik de achievements nog voor wil halen.
Omdat niemand anders het doet.quote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG
Hopelijk een echt nieuw deel en geen port naar XBLA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij schurkquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom wil de knapste Xbox-chick nou weer dr console verkopen? Dan moeten we het zometeen weer met Aquila in vrouwenkleren doen om het niveau oestrogeen hier weer een beetje omhoog te krijgen....
Je kunt ook wel bij 1 van ons komen spelen hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik speel er nooit opWant ik ben nooit thuis
dan verkoop ik hem liever nu, voordat hij helemaal verouderd is, en als ik weer heel veel tijd heb, koop ik wel weer een nieuwere versie
Aldus Infinity Ward, de makers van CoD4, bring it onquote:"In 2009, we expect Infinity Ward to deliver another [entry of] ground-breaking quality, Call of Duty 6."
Ik heb hem net geluisterdquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
Aquila, bedankt voor je berichtje.
Ik heb er 1 terug gestuurd.
Liefs,
Edwinuss.
Gelukkig was ik dat nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:26 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Ik heb hem net geluisterd![]()
Jij kunt zo aan de slag bij 0900 nummers
Ze hebben afgesproken dat Infinity Ward de enige is die Call of Duty games met een nummer erachter mogen maken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Infinity Ward is allang bezig met CoD6 hoor, en na CoD5 gaat treyarch weer bezig met CoD7, waarom denk je dat ze steeds omwisselen ook
Gastquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
Welnee. Ik wachte voornamelijk totdat de prijzen onder de 300 euro kwamen, EN dat ik er een fatsoenlijke TV bij kon kopen, FullHD en plasma, voor rond de 1500. Dat is dus pas zo'n beetje rond deze zomer het geval.
Als ik eerder de stap naar next-gen had gemaakt, dan had ik teveel betaald voor te weinig (dus dan had ik een FullHD LCD moeten kopen, welke gewoon minder goed is voor gaming en films enzo... en dan had ik teveel betaald voor de consoles)
Dus ik wacht iets langer, en spaar op die manier honderden euro's uit terwijl ik tegelijkertijd betere deals/kwaliteit krijg. Niets vreemds aan.
Intussen wel gewoon dagelijks al het nieuws gevolgd voor de meeste systemen, en goede aanbiedingen alvast aangeschaft (zoals games en controllers in Hong Kong), dus zodra ik over 2 weken ofzo hier een nieuwe plasma en 360 Elite heb staan, dan heb ik meteen aardig wat games om mee te spelen. Zelfde geldt voor de PS3 btw.
Als je alles meteen koopt zodra het uitkomt, dan ben je gewoon een idioot. De kwaliteit wordt echt niet minder als je even een paar maandjes wacht (vaak zelfs beter, aangezien bugs etc dan weggewerkt zijn)
Ten eerste scheelt de Elite na de komende prijsverlaging 200 euro met 1 jaartje geleden. Daarnaast gaf ik al aan dat ik sowieso wachtte om de stap naar next-gen meteen goed te doen, dus dan moest er ook een fullHD plasma bij komen. Dit najaar heb je natuurlijk betere plasma's voor een betere prijs dan vorig jaar. Dus qua kwaliteit en prijs ben je gewoon beter af wanneer je even wacht, vooral als je meeneemt dat het voor mij geen noodzaak was om al de overstap naar next-gen te maken, omdat ik sowieso nog veel plezier beleef(de) aan de vorige generatie consoles.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:54 schreef emokid het volgende:
[..]
GastJe had hooguit 100 euro meer betaald, ben je nu blij dat je 100 piek hebt bespaard na 2 jaar wachten? Dus 1500 euro budget is prima maar honderd euro te veel vind jij niet kunnen? Vreemde snuiter vind ik je maar. Ach, wat weet ik, ik ben maar een idioot.
Het grootste nadeel van next-gen vind ik al die DLC waar je voor moet betalen. Daarnaast natuurlijk dat Europa gewoon teveel betaald ivm Azie en Amerika, vaak slechtere deals krijgt met betrekking tot special editions etc, en al die verschillende SKU's.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Man wat is de Xbox toch vreselijk geprijsdRonduit schandalig.
Absurde hoge adviesprijzen voor software, hardware die om de haverklap stuk gaat, consoles die pc vormen beginnen aan te nemen. Bah.
MS![]()
Next gen generatie![]()
![]()
Het gaat me er meer om dat je bij bepaalde DLC sterk het gevoel hebt dat die content allang klaar was voordat de game gereleased werd, maar dat het express uit de retailversie is gehouden om het vervolgens 2 weken later op marketplace te gooien om er extra aan te verdienen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef emokid het volgende:
Dat je voor DLC betaalt kan heel logisch zijn. Waarom? Stel Bungie brengt Halo 3 uit met 20 maps waar ze aan gewerkt hebben in al die tijd. Fijn, dat krijg je natuurlijk in de prijs mee. Natuurlijk zit Bungie niet stil en gaan ze verder ontwikkelen aan *NIEUWE* content wat dus later uitgebracht wordt. Hiervoor vragen ze dan een bedrag omdat hier achteraf aan gewerkt is, die developers moeten toch wel door kunnen blijven ontwikkelen? Waarom vind je het vreemd dat als een developer met iets nieuws komt en daarvoor niet eens 10 euro vraagt?
Mensen kunne echt fucking zeiken ook om dit soort dingen, moet je maar geen next-gen console nemen als je het te duur vindt.
Als jij niet telkens dezelfde vragen zou stellen, dan zou ik niet telkens dezelfde antwoorden hoeven te geven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:31 schreef emokid het volgende:
Geweldig hoe je elke keer weer met minimaal 400 woorden weet terug te komen en precies hetzelfde zegt. De regering kan inderdaad niet tippen aan jou.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Man wat is de Xbox toch vreselijk geprijsdRonduit schandalig.
Absurde hoge adviesprijzen voor software, hardware die om de haverklap stuk gaat, consoles die pc vormen beginnen aan te nemen. Bah.
MS![]()
Next gen generatie![]()
![]()
Ook hier geld weer wat je wel snapt met de hardware. Als je wat langer wacht kan het zo maar zijn dat de prijs halveert of zelfs gratis wordt. Ik heb het meegemaakt met de extra mappen van GoW. Ik heb er voor betaald, en week later waren ze gratis. Ze gaan die dingen. Onlnags zijn een flink aantal DLC gehalveerd in prijs. En wat je later over Soulcalibur zegt: zo veel voegen ze niet toe, je kunt ze gewoon laten liggen wordt de game echt niet minder omquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van next-gen vind ik al die DLC waar je voor moet betalen. Daarnaast natuurlijk dat Europa gewoon teveel betaald ivm Azie en Amerika, vaak slechtere deals krijgt met betrekking tot special editions etc, en al die verschillende SKU's.
Die DLC van GoW kon alleen maar gratis worden uitgebracht dmv een sponsor, waarom denk je dat er overal Discovery Channel stond.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ook hier geld weer wat je wel snapt met de hardware. Als je wat langer wacht kan het zo maar zijn dat de prijs halveert of zelfs gratis wordt. Ik heb het meegemaakt met de extra mappen van GoW. Ik heb er voor betaald, en week later waren ze gratis. Ze gaan die dingen. Onlnags zijn een flink aantal DLC gehalveerd in prijs. En wat je later over Soulcalibur zegt: zo veel voegen ze niet toe, je kunt ze gewoon laten liggen wordt de game echt niet minder om
Ik heb dan trouwens wel een week lang goed vermaakt met die download
Toen ik het downloade was het al geruime tijd bekend dat het gratis werdquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Die DLC van GoW kon alleen maar gratis worden uitgebracht dmv een sponsor, waarom denk je dat er overal Discovery Channel stond.
Ik koop die DLC dan ook niet of nauwelijks. Het is voor mij juist een reden om een game voorlopig niet te kopen, en dan maar een andere game te kopen. Zodra de DLC gratis is en de game ligt dan inmiddels in de budgetbak, dan is zo'n game opeens weer het overwegen waardquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ook hier geld weer wat je wel snapt met de hardware. Als je wat langer wacht kan het zo maar zijn dat de prijs halveert of zelfs gratis wordt. Ik heb het meegemaakt met de extra mappen van GoW. Ik heb er voor betaald, en week later waren ze gratis. Ze gaan die dingen. Onlnags zijn een flink aantal DLC gehalveerd in prijs. En wat je later over Soulcalibur zegt: zo veel voegen ze niet toe, je kunt ze gewoon laten liggen wordt de game echt niet minder om
Ik heb dan trouwens wel een week lang goed vermaakt met die download
En als je nog 5 jaar wacht heb je een 360elite voor heel weing, en een kwalitatief betere tv dan je nu koopt voor een stuk minder geldquote:
Ik persoonlijk heb niet vaak meegemaakt dat ik bij aanschaf al wist of er DLC kwam en of de prijs/kwaliteits verhouding goed was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop die DLC dan ook niet of nauwelijks. Het is voor mij juist een reden om een game voorlopig niet te kopen, en dan maar een andere game te kopen. Zodra de DLC gratis is en de game ligt dan inmiddels in de budgetbak, dan is zo'n game opeens weer het overwegen waard
Ja precies. Dus Yi-Long, als ik jou was zou ik nog een jaar wachten want dan zijn ze weer goedkoper. Waarom doe je dat niet gewoon?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:17 schreef Niek. het volgende:
[..]
En als je nog 5 jaar wacht heb je een 360elite voor heel weing, en een kwalitatief betere tv dan je nu koopt voor een stuk minder geld
Wat een nutteloze discussie zeg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja precies. Dus Yi-Long, als ik jou was zou ik nog een jaar wachten want dan zijn ze weer goedkoper. Waarom doe je dat niet gewoon?
Hey laat me lekker ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een nutteloze discussie zeg...
HIJ vindt het het wachten waard. Dat is ZIJN overweging.
JIJ speelt dingen liever als ze nog hot zijn en jij hebt daar wat meer voor over. Dat is JOUW overweging.
Goh, niet iedereen vindt dezelfde dingen even belangrijk.
Jammer voor Far Cry ja, die moet dan maar even wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat Fable II op dezelfde dag uitkomt als Far Cry 3
als het spel maar langer duurt dan een uur of 5-8quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Interview met Peter Molyneux over Fable 2
Bij een aantal games weet je al dat er DLC aan zal komen vlak na de release, zoals destijds bij Forza 2 toen het al van te voren aangekondigt werd. Bij Soul Calibur was het ook al snel duidelijk, en zo zijn er nog wel een aantal games waarbij het vaak al van te voren duidelijk is (Little Big Planet willen ze ook aardig uitmelken met DLC).quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet vaak meegemaakt dat ik bij aanschaf al wist of er DLC kwam en of de prijs/kwaliteits verhouding goed was.
Wat ik er beetje uit begrijp is dat je het direct in de game wilt hebben en anders het liefst gratis. Dan krijg je dus heel snel de situatie dat ze games op den duur niet meer gaan ondersteunen en door gaan naar volgend projectje. Geld is binnen en nu door.
Oja nog een dingetje: hoe kijk je tegen bv die DLC wat je veel bij Need for Speed ziet. Je kunt het betaald downloaden of je kunt het vrij spelen, Ik ga altijd voor 2de maar stoor me niet aan de eerste optie
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een nutteloze discussie zeg...
HIJ vindt het het wachten waard. Dat is ZIJN overweging.
JIJ speelt dingen liever als ze nog hot zijn en jij hebt daar wat meer voor over. Dat is JOUW overweging.
Goh, niet iedereen vindt dezelfde dingen even belangrijk.
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wat hij zegt.
Ik wacht zolang ik 'kan' wachten, en spaar daar tegelijkertijd geld mee uit terwijl de kwaliteit en keuze vaak ook nog eens omhoog gaat. Niets mis mee toch? Als anderen een PS3 bij de launch voor 600 euro willen kopen terwijl er vrijwel geen goede games op verkrijgbaar zijn, dan moeten zij dat weten, maar dat zou niet mijn keus zijn. Diezelfde mensen hoorde je trouwens daarna vaak klagen dat er bijna geen goede games te krijgen waren, de multi-platform games het slecht deden op de PS3, en dat ie binnen 1,5 jaar nu al 200 euro goedkoper is geworden.
Misschien bedoel je Burnout Paradise, waarvan ik deze week aangaf dat ik nog twijfelde tussen de 360 en PS3 versie? Die game is nog niet eens een jaartje oud geloof ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!
En als je iets later koopt is het wel goedkoper maar speel je er ook minder lang mee dus al met al maakt het niet veel uit!
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!
En als je iets later koopt is het wel goedkoper maar speel je er ook minder lang mee dus al met al maakt het niet veel uit!
Wat een dijenkletser!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Hoi,
Ik heb één van jullie vervloekt met een RROD,
hij komt er binnen nu en 2 maanden aan.
Groetjes,
Een XBOX360 Elite bezitter.
Omdat ik een xbox kocht voor 200 euro en 10 maanden later al weer de 360quote:
Jij wil 13 maand een xbox hurenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik de goedkoopste 13 maanden XBOX vinden?
HOUDT JE BEK JONG!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef Wessiej het volgende:
Ik wou dat ik zo grappig was [ afbeelding ]
GAM heeft mods?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef PP. het volgende:
Jezus crisis tyfus, zijn alle GAM mods op vakantie ofzo?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe normaal, of ga ergens anders rellen
Erger nog, eindredactie! Dezelfde rechten, geen verplichtingen!quote:
Ik quote mezelf even als reactie hierop:quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef MrMonkeyman het volgende:
I'll just leave this here...
[ afbeelding ]
(als dat tenminste is wat je bedoelt, anders, laat maar zitten...)quote:Op maandag 15 september 2008 10:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]geef de schuld maar aan Leipzig, daar werden alle previews gewoon gedraaid op 360s
Molyneux heeft overigens bekend gemaakt dat de volgende game van hem een stuk duisterder zal worden;quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
Preview van Fable 2:
http://www.gamesradar.com(...)20061010115312575037
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even als reactie hierop:
[..]
(als dat tenminste is wat je bedoelt, anders, laat maar zitten...)
Aquila, haal die stringetjes en naaldhakjes maar weer uit de kast om het oestrogeen hier op te hogen! ijsmeis is hem nu ook al gepeert!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef koen_pijl het volgende:
Waar is ijsmeis eignelijk? Die heb ik al een tijd niet meer gezien :p
NNNNNNNNNNNNGHquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aquila, haal die stringetjes en naaldhakjes maar weer uit de kast om het oestrogeen hier op te hogen! ijsmeis is hem nu ook al gepeert!
Bioshock moet heel goed zijn. Moet je even op marktplaats kijken. Zat xbox 360 spellen voor 20e.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Bellic het volgende:
Weet iemand een tof spel voor 30 euro? Heb alleen maar The Orange Box, Fifa 08, Stuntman Ignition, Viva Pinata en Gears of War, verder heb ik Assasin's Creed GTA IV, en Oblivion al in bezit gehad.
Volgens mij is Call of Duty 4 binnenkort voor een budgetprijsje verkrijbaar. Daarnaast is Skate het overwegen waard, alhoewel daar binnenkort een nieuwe versie van uitkomt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Bellic het volgende:
Weet iemand een tof spel voor 30 euro? Heb alleen maar The Orange Box, Fifa 08, Stuntman Ignition, Viva Pinata en Gears of War, verder heb ik Assasin's Creed GTA IV, en Oblivion al in bezit gehad.
LBP zuigt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga het hier maar eens wat beter in de gaten houden. Aangezien mijn geliefde collega's op vakantie zijn
Kijk op ebay. Zo heb ik GRAW 1 en 2 gekocht voor 30 euro (inclusief verzendkosten). Het is al helemaal goedkoop als je het bij een Amerikaanse winkel koopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Bellic het volgende:
Het gerucht gaat ook dat Payton (ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
Overigens is nu ook bekend gemaakt dat er nu 3 teams bezig zijn met Halo games; 1 ervan is natuurlijk Halo Wars, de andere Peter Jacksons Halo project (met hulp van Weta), en de derde (zo gaat het gerucht) zal met behulp van Bungie en Gearbox een squadshooter worden waar co-op zeer centraal staat.
Had het al gesubmit bij FOK! games.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ook dat Payton (ofzo) van Metal Gear Solid aangenomen is door MS en nu gaat meewerken aan dat Peter Jackson Halo project
Geen idee wie het is trouwens. De naam wel ooit gehoord, maar hij heeft dus veel gedaan aan MGS4?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Had het al gesubmit bij FOK! games.
Ben overigens nogal veel aan het submitten de laatste tijd daar, maar dat komt omdat ik nu een beetje genoeg gegamed heb imho.
Jep. Heeft het spel meer "westers" gemaakt. Dat houdt in dat hij de controls verbeterd heeft, meer actie heeft toegevoegd, en nog meer van dat soort ongein (aldus Kotaku).quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen idee wie het is trouwens. De naam wel ooit gehoord, maar hij heeft dus veel gedaan aan MGS4?
haha, ik ben echt al minstens een half jaar weg bij FOK!gamesquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jep. Heeft het spel meer "westers" gemaakt. Dat houdt in dat hij de controls verbeterd heeft, meer actie heeft toegevoegd, en nog meer van dat soort ongein (aldus Kotaku).
Post mijn submits maar anders, heb ze al helemaal vertaald en uitgetypt![]()
Nog iets leuks overigens:
http://kotaku.com/5050453(...)onsole-should-we-buy
vooral dit is belangrijk:
http://cache.kotaku.com/a(...)/100retailerquiz.jpg (plaatje is te groot om [img] te gebruiken)
Tijd voor een grootse comeback zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, ik ben echt al minstens een half jaar weg bij FOK!games
Den eerste is al gepost zie ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, ik ben echt al minstens een half jaar weg bij FOK!games
Ik wil best Fable 2 en Gears 2 reviewen voor julliequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd voor een grootse comeback zou ik zo zeggen
Fable 2 mag je hebben van me, Gears 2 kan je naar fluitenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik wil best Fable 2 en Gears 2 reviewen voor jullie
stuur maar door dan als Fable 2 binnen is, dan krijg je binnen 10 dagen een reviewquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fable 2 mag je hebben van me, Gears 2 kan je naar fluiten
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:53 schreef ach het volgende:
Heeft iemand hier Mercenaries 2 en de Everybody Wants Some!! achievement?
Goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef kepler het volgende:
[..]
stuur maar door dan als Fable 2 binnen is, dan krijg je binnen 10 dagen een review
Oh wacht, toch nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef ach het volgende:
[..]
Mag ik een minuutje van uw tijd lenen om hem ook te krijgen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet![]()
Ik heb die achievement die erop lijkt, iets ook met want some
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
misschien dat ik dat zelfs nog haal met mn gemiddeldequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GoedDoe je eerst even braaf 30 nieuwtjes per maand posten?
Grote kans inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat ik dat zelfs nog haal met mn gemiddelde(Roy iig wel volgens mij
)
Ik kan niet wachten om daarmee het UP HQ weg te vagen! Maar heb nog steeds niet veel tofs ben nu weer op 48% nadat ik opnieuw was begonnen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Holy shit @ Nuclear Bunker Buster bij Mercenaries 2![]()
Een van de tofste dingen van de laatste tijd, grootste explosie in een game iig.
Had de NBB op 70% en als eerste de PMC hoofdkwartier weggevaagd en daarna UP gebouw, lovelyquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om daarmee het UP HQ weg te vagen! Maar heb nog steeds niet veel tofs ben nu weer op 48% nadat ik opnieuw was begonnen!
Ook nog geen Daisy Cutter
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had de NBB op 70% en als eerste de PMC hoofdkwartier weggevaagd en daarna UP gebouw, lovely
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef merino het volgende:
Kan je het uberhaupt nog wel spelen als je het PMC HQ wegvaagd?
Wie gaat dat nou voor zn lol zitten spelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja
Komt toch weer terug
http://www.gametrailers.com/player/40056.html?type=flv
Holy shit
1 miljoen per stuk!?! hoe flik je dat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef ach het volgende:
[..]
Wie gaat dat nou voor zn lol zitten spelen![]()
Burgers "dood"rijden in Mercenaries 2 kost me nu 1 miljoen per stukWel lomp dat ze niet doodkunnen en je geen bloed ziet
Er zit ook zo'n uitspraak in van iemand als je hem doodmaakt: "Oh my god I'm dying. I'm dying but i'm not even bleeding. Stupid T rating"
Koop jij sowieso eigenlijk weleens wat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze Mercs 2 gecensureert!? Mooi dat ik het weet, zodat ik hem niet per ongeluk aanschaf als ie straks in de budgetbakken ligt
Te belachelijk voor woorden. NPC's in dit soort games hoor je gewoon op iedere mogelijke manier te kunnen slachten en af te maken, zonder ervoor bestraft te worden.
Er wordt 1x fuck of shit geroepen, weet het niet meer, en dan hoor je een piepje die er niet eens door heen gaat, DRAMA.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze Mercs 2 gecensureert!? Mooi dat ik het weet, zodat ik hem niet per ongeluk aanschaf als ie straks in de budgetbakken ligt
Te belachelijk voor woorden. NPC's in dit soort games hoor je gewoon op iedere mogelijke manier te kunnen slachten en af te maken, zonder ervoor bestraft te worden.
Hij bedoeld gecencureerd op het gebied van bloed, niet schelden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er wordt 1x fuck of shit geroepen, weet het niet meer, en dan hoor je een piepje die er niet eens door heen gaat, DRAMA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |