abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61670620
Best ziek eigelijk.
Call of Duty 6 in 2009 alweer.
deel 2, 3, 4, 5 en 6 allemaal op de 360 verschenen in 4 jaar tijd

tevens, Far cry 2, Brothers in Arms HH, Fable 2 en Saints Row 2 bij gamehubs besteld.
Fallout 3 wacht ik mee, misschien ga ik voor de CE.

[ Bericht 26% gewijzigd door Scarface2004 op 16-09-2008 12:04:44 ]
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:55:50 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61670653
Infinity Ward is allang bezig met CoD6 hoor, en na CoD5 gaat treyarch weer bezig met CoD7, waarom denk je dat ze steeds omwisselen ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_61670833
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Infinity Ward is allang bezig met CoD6 hoor, en na CoD5 gaat treyarch weer bezig met CoD7, waarom denk je dat ze steeds omwisselen ook
Ze hebben afgesproken dat Infinity Ward de enige is die Call of Duty games met een nummer erachter mogen maken.

Dus:
Call of Duty 4 (IW)
Call of Duty: World at War (Treyarch)
Call of Duty 5 (IW)

etc...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61671206
Vanaf 19 september worden prijzen van de xbox360 alweer verlaagd

Arcade wordt ¤ 179,99
Pro wordt ¤ 239,99
Elite wordt ¤ 299,99

Daarnaast is er een actie (cashback-actie) alleen voor de nederlandse en belgische markt. Als je een coupon opstuurt krijg je geld terug bij een arcade krijg je 30 euro terug. Pro 40 euro en elite 50 euro actieprijzen worden dus

Arcade ¤ 149,99
Pro ¤ 199,99
Elite ¤ 249,99

http://tweakers.net/nieuw(...)ing-op-xbox-360.html

Ik ga dus maar even een pro kopen

[ Bericht 11% gewijzigd door Palmboom313 op 16-09-2008 12:27:33 ]
pi_61671296
Ik ga er nog een 360 bij kopen voor op mijn Full HD pc scherm
  Redactie Games dinsdag 16 september 2008 @ 12:42:19 #206
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61671806
Sales voor de 360 met 2-300% omhoog denk ik

Een Elite voor de prijs van een Wii
.....Kennedy
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:23:30 #207
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_61672777
Toch maar even conan gehaald bij FRS was tevens laatste in het filiaal in Wageningen, Gelderland. leek me eerst een beetje saai maar volgens jullie is die best vermakelijk en voor 5 euro kan ik hem niet laten liggen natuurlijk.
pi_61673307
Denk dat ik voor de Elite ga en me oude naar de slaapkamer of mijn computer kamer verhuis.

Goede zaken van MS
MOKUM XXX RATED
pi_61673483
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef Yi-Long het volgende:

Welnee. Ik wachte voornamelijk totdat de prijzen onder de 300 euro kwamen, EN dat ik er een fatsoenlijke TV bij kon kopen, FullHD en plasma, voor rond de 1500. Dat is dus pas zo'n beetje rond deze zomer het geval.
Als ik eerder de stap naar next-gen had gemaakt, dan had ik teveel betaald voor te weinig (dus dan had ik een FullHD LCD moeten kopen, welke gewoon minder goed is voor gaming en films enzo... en dan had ik teveel betaald voor de consoles)
Dus ik wacht iets langer, en spaar op die manier honderden euro's uit terwijl ik tegelijkertijd betere deals/kwaliteit krijg. Niets vreemds aan.

Intussen wel gewoon dagelijks al het nieuws gevolgd voor de meeste systemen, en goede aanbiedingen alvast aangeschaft (zoals games en controllers in Hong Kong), dus zodra ik over 2 weken ofzo hier een nieuwe plasma en 360 Elite heb staan, dan heb ik meteen aardig wat games om mee te spelen. Zelfde geldt voor de PS3 btw.

Als je alles meteen koopt zodra het uitkomt, dan ben je gewoon een idioot. De kwaliteit wordt echt niet minder als je even een paar maandjes wacht (vaak zelfs beter, aangezien bugs etc dan weggewerkt zijn)
Gast Je had hooguit 100 euro meer betaald, ben je nu blij dat je 100 piek hebt bespaard na 2 jaar wachten? Dus 1500 euro budget is prima maar honderd euro te veel vind jij niet kunnen? Vreemde snuiter vind ik je maar. Ach, wat weet ik, ik ben maar een idioot.
pi_61673627
Man wat is de Xbox toch vreselijk geprijsd Ronduit schandalig.

Absurde hoge adviesprijzen voor software, hardware die om de haverklap stuk gaat, consoles die pc vormen beginnen aan te nemen. Bah.

MS
Next gen generatie

dinsdag 16 september 2008 @ 14:03:43 #211
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61673762
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:54 schreef emokid het volgende:

[..]

Gast Je had hooguit 100 euro meer betaald, ben je nu blij dat je 100 piek hebt bespaard na 2 jaar wachten? Dus 1500 euro budget is prima maar honderd euro te veel vind jij niet kunnen? Vreemde snuiter vind ik je maar. Ach, wat weet ik, ik ben maar een idioot.
Ten eerste scheelt de Elite na de komende prijsverlaging 200 euro met 1 jaartje geleden. Daarnaast gaf ik al aan dat ik sowieso wachtte om de stap naar next-gen meteen goed te doen, dus dan moest er ook een fullHD plasma bij komen. Dit najaar heb je natuurlijk betere plasma's voor een betere prijs dan vorig jaar. Dus qua kwaliteit en prijs ben je gewoon beter af wanneer je even wacht, vooral als je meeneemt dat het voor mij geen noodzaak was om al de overstap naar next-gen te maken, omdat ik sowieso nog veel plezier beleef(de) aan de vorige generatie consoles.

Als ik alles wat ik nodig heb een jaar geleden zou hebben gekocht, dus een PS3, een 360, en een echt goede FullHD plasma, dan zou me dat zo'n 3000 euro hebben gekost gok ik (600 euro (PS3) + 450 euro (360 Elite) + goede fullHD plasma (rond de 2000 destijds), dan zou ik dus in totaal zo'n 600-700 euro meer kwijt zijn geweest, en dan heb ik het er nog niet eens over dat de hardware nu beter is, veel goede games inmiddels voor een budgetprijs verkrijgbaar zijn, de consoles zelf meer opties hebben gekregen door updates, etc etc.

Dus voor jou is het misschien heel belangrijk dat je het nieuwste van het nieuwste hebt. Voor mij is dat minder belangrijk dus kan ik rustig wachten op goede deals, aanbiedingen en afprijzingen, en kan daarmee honderden euro's besparen. Voor dat geld heb je dan weer een mooie 24 inch monitor voor de pc, en een nieuwe printer, of een hele zooi games, of iets anders wat leuk of nuttig is.
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:05:15 #212
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61673799
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:

Absurde hoge adviesprijzen voor software, hardware die om de haverklap stuk gaat, consoles die pc vormen beginnen aan te nemen. Bah.

MS
Next gen generatie

Het grootste nadeel van next-gen vind ik al die DLC waar je voor moet betalen. Daarnaast natuurlijk dat Europa gewoon teveel betaald ivm Azie en Amerika, vaak slechtere deals krijgt met betrekking tot special editions etc, en al die verschillende SKU's.
pi_61673941
Dat je voor DLC betaalt kan heel logisch zijn. Waarom? Stel Bungie brengt Halo 3 uit met 20 maps waar ze aan gewerkt hebben in al die tijd. Fijn, dat krijg je natuurlijk in de prijs mee. Natuurlijk zit Bungie niet stil en gaan ze verder ontwikkelen aan *NIEUWE* content wat dus later uitgebracht wordt. Hiervoor vragen ze dan een bedrag omdat hier achteraf aan gewerkt is, die developers moeten toch wel door kunnen blijven ontwikkelen? Waarom vind je het vreemd dat als een developer met iets nieuws komt en daarvoor niet eens 10 euro vraagt?

Mensen kunne echt fucking zeiken ook om dit soort dingen, moet je maar geen next-gen console nemen als je het te duur vindt.
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:17:53 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61674133
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef emokid het volgende:
Dat je voor DLC betaalt kan heel logisch zijn. Waarom? Stel Bungie brengt Halo 3 uit met 20 maps waar ze aan gewerkt hebben in al die tijd. Fijn, dat krijg je natuurlijk in de prijs mee. Natuurlijk zit Bungie niet stil en gaan ze verder ontwikkelen aan *NIEUWE* content wat dus later uitgebracht wordt. Hiervoor vragen ze dan een bedrag omdat hier achteraf aan gewerkt is, die developers moeten toch wel door kunnen blijven ontwikkelen? Waarom vind je het vreemd dat als een developer met iets nieuws komt en daarvoor niet eens 10 euro vraagt?

Mensen kunne echt fucking zeiken ook om dit soort dingen, moet je maar geen next-gen console nemen als je het te duur vindt.
Het gaat me er meer om dat je bij bepaalde DLC sterk het gevoel hebt dat die content allang klaar was voordat de game gereleased werd, maar dat het express uit de retailversie is gehouden om het vervolgens 2 weken later op marketplace te gooien om er extra aan te verdienen.

Soul Calibur 4 is daar een goed voorbeeld van, waarbij het vrijwel dezelfde dag als de release al op marketplace enzo stond.

Met ECHTE DLC heb ik weinig moeite... dus als het echt iets is waar men extra aan gewerkt heeft nadat de game al af is, en het echt iets toevoegt.... maar dat is helaas niet zo vaak het geval.
Daarnaast zie je ook dat bepaalde developers het WEL gratis aanbieden of willen bieden, gewoon als 'extraatje' voor de mensen die hun game hebben gekocht, en om ze het langer te laten spelen etc. Je had dat op de oude Xbox bijvoorbeeld met Rallisport Challenge 2, waarbij je vrij veel extra content gratis kreeg, en nu heb je dat met Burnout Paradise.
Op die manier ben je ook eerder geneigd om zo'n game te kopen en de developers te steunen, terwijl je dat bij Soul calibur dus weer omgekeerd hebt: je ziet dat ze misbruik maken van dat hele DLC en dus besluit je de game maar gewoon voorlopig te laten liggen in de winkel totdat het straks 20 euro ofzo is...
pi_61674452
Geweldig hoe je elke keer weer met minimaal 400 woorden weet terug te komen en precies hetzelfde zegt. De regering kan inderdaad niet tippen aan jou.
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:32:36 #216
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61674488
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:31 schreef emokid het volgende:
Geweldig hoe je elke keer weer met minimaal 400 woorden weet terug te komen en precies hetzelfde zegt. De regering kan inderdaad niet tippen aan jou.
Als jij niet telkens dezelfde vragen zou stellen, dan zou ik niet telkens dezelfde antwoorden hoeven te geven.
pi_61674508
Ik ben knock-out.
pi_61674576
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:

MS
Next gen generatie

Je hebt helemaal gelijk
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:00:06 #219
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_61675196
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het grootste nadeel van next-gen vind ik al die DLC waar je voor moet betalen. Daarnaast natuurlijk dat Europa gewoon teveel betaald ivm Azie en Amerika, vaak slechtere deals krijgt met betrekking tot special editions etc, en al die verschillende SKU's.
Ook hier geld weer wat je wel snapt met de hardware. Als je wat langer wacht kan het zo maar zijn dat de prijs halveert of zelfs gratis wordt. Ik heb het meegemaakt met de extra mappen van GoW. Ik heb er voor betaald, en week later waren ze gratis. Ze gaan die dingen. Onlnags zijn een flink aantal DLC gehalveerd in prijs. En wat je later over Soulcalibur zegt: zo veel voegen ze niet toe, je kunt ze gewoon laten liggen wordt de game echt niet minder om

Ik heb dan trouwens wel een week lang goed vermaakt met die download
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_61675230
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:37 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk
Inderdaad, maar toch
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_61675240
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Ook hier geld weer wat je wel snapt met de hardware. Als je wat langer wacht kan het zo maar zijn dat de prijs halveert of zelfs gratis wordt. Ik heb het meegemaakt met de extra mappen van GoW. Ik heb er voor betaald, en week later waren ze gratis. Ze gaan die dingen. Onlnags zijn een flink aantal DLC gehalveerd in prijs. En wat je later over Soulcalibur zegt: zo veel voegen ze niet toe, je kunt ze gewoon laten liggen wordt de game echt niet minder om

Die DLC van GoW kon alleen maar gratis worden uitgebracht dmv een sponsor, waarom denk je dat er overal Discovery Channel stond.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:07:47 #222
44855 Rkatier
pi_61675386
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef emokid het volgende:

[..]

Die DLC van GoW kon alleen maar gratis worden uitgebracht dmv een sponsor, waarom denk je dat er overal Discovery Channel stond.
Toen ik het downloade was het al geruime tijd bekend dat het gratis werd
Maar dat weerhield me ook niet
last.fm
pi_61675760
Zo, dat word binnenkort een elite halen
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:22:12 #224
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61675830
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Ik koop die DLC dan ook niet of nauwelijks. Het is voor mij juist een reden om een game voorlopig niet te kopen, en dan maar een andere game te kopen. Zodra de DLC gratis is en de game ligt dan inmiddels in de budgetbak, dan is zo'n game opeens weer het overwegen waard
pi_61677483
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

heel lang verhaal
En als je nog 5 jaar wacht heb je een 360elite voor heel weing, en een kwalitatief betere tv dan je nu koopt voor een stuk minder geld
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:22:41 #226
44855 Rkatier
pi_61677618
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik koop die DLC dan ook niet of nauwelijks. Het is voor mij juist een reden om een game voorlopig niet te kopen, en dan maar een andere game te kopen. Zodra de DLC gratis is en de game ligt dan inmiddels in de budgetbak, dan is zo'n game opeens weer het overwegen waard
Ik persoonlijk heb niet vaak meegemaakt dat ik bij aanschaf al wist of er DLC kwam en of de prijs/kwaliteits verhouding goed was.

Wat ik er beetje uit begrijp is dat je het direct in de game wilt hebben en anders het liefst gratis. Dan krijg je dus heel snel de situatie dat ze games op den duur niet meer gaan ondersteunen en door gaan naar volgend projectje. Geld is binnen en nu door.

Oja nog een dingetje: hoe kijk je tegen bv die DLC wat je veel bij Need for Speed ziet. Je kunt het betaald downloaden of je kunt het vrij spelen, Ik ga altijd voor 2de maar stoor me niet aan de eerste optie
last.fm
pi_61677648
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

En als je nog 5 jaar wacht heb je een 360elite voor heel weing, en een kwalitatief betere tv dan je nu koopt voor een stuk minder geld
Ja precies. Dus Yi-Long, als ik jou was zou ik nog een jaar wachten want dan zijn ze weer goedkoper. Waarom doe je dat niet gewoon?
pi_61677817
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:23 schreef emokid het volgende:

[..]

Ja precies. Dus Yi-Long, als ik jou was zou ik nog een jaar wachten want dan zijn ze weer goedkoper. Waarom doe je dat niet gewoon?
Wat een nutteloze discussie zeg...
HIJ vindt het het wachten waard. Dat is ZIJN overweging.
JIJ speelt dingen liever als ze nog hot zijn en jij hebt daar wat meer voor over. Dat is JOUW overweging.

Goh, niet iedereen vindt dezelfde dingen even belangrijk.
Dus...
pi_61678045
Jammer dat Fable II op dezelfde dag uitkomt als Far Cry 3
pi_61678068
Far Cry 3
pi_61678117
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

JIJ speelt dingen liever als ze nog hot zijn en jij hebt daar wat meer voor over. Dat is JOUW overweging.

Hey laat me lekker ja.
pi_61678696
pi_61678750
M'n xbox is wel een tikkie luidruchtiger geworden sinds die terug is uit Duitsland
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61678875
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat Fable II op dezelfde dag uitkomt als Far Cry 3
Jammer voor Far Cry ja, die moet dan maar even wachten.
pi_61679230
quote:
als het spel maar langer duurt dan een uur of 5-8
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:36:15 #236
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61679703
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Ik persoonlijk heb niet vaak meegemaakt dat ik bij aanschaf al wist of er DLC kwam en of de prijs/kwaliteits verhouding goed was.

Wat ik er beetje uit begrijp is dat je het direct in de game wilt hebben en anders het liefst gratis. Dan krijg je dus heel snel de situatie dat ze games op den duur niet meer gaan ondersteunen en door gaan naar volgend projectje. Geld is binnen en nu door.

Oja nog een dingetje: hoe kijk je tegen bv die DLC wat je veel bij Need for Speed ziet. Je kunt het betaald downloaden of je kunt het vrij spelen, Ik ga altijd voor 2de maar stoor me niet aan de eerste optie
Bij een aantal games weet je al dat er DLC aan zal komen vlak na de release, zoals destijds bij Forza 2 toen het al van te voren aangekondigt werd. Bij Soul Calibur was het ook al snel duidelijk, en zo zijn er nog wel een aantal games waarbij het vaak al van te voren duidelijk is (Little Big Planet willen ze ook aardig uitmelken met DLC).

Gewoon de nieuwssites een beetje volgen.
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
Ik wacht zolang ik 'kan' wachten, en spaar daar tegelijkertijd geld mee uit terwijl de kwaliteit en keuze vaak ook nog eens omhoog gaat. Niets mis mee toch? Als anderen een PS3 bij de launch voor 600 euro willen kopen terwijl er vrijwel geen goede games op verkrijgbaar zijn, dan moeten zij dat weten, maar dat zou niet mijn keus zijn. Diezelfde mensen hoorde je trouwens daarna vaak klagen dat er bijna geen goede games te krijgen waren, de multi-platform games het slecht deden op de PS3, en dat ie binnen 1,5 jaar nu al 200 euro goedkoper is geworden.
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:39:52 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61681430
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wat hij zegt.
Ik wacht zolang ik 'kan' wachten, en spaar daar tegelijkertijd geld mee uit terwijl de kwaliteit en keuze vaak ook nog eens omhoog gaat. Niets mis mee toch? Als anderen een PS3 bij de launch voor 600 euro willen kopen terwijl er vrijwel geen goede games op verkrijgbaar zijn, dan moeten zij dat weten, maar dat zou niet mijn keus zijn. Diezelfde mensen hoorde je trouwens daarna vaak klagen dat er bijna geen goede games te krijgen waren, de multi-platform games het slecht deden op de PS3, en dat ie binnen 1,5 jaar nu al 200 euro goedkoper is geworden.
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!

En als je iets later koopt is het wel goedkoper maar speel je er ook minder lang mee dus al met al maakt het niet veel uit!

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:53:08 #238
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61681812
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!

En als je iets later koopt is het wel goedkoper maar speel je er ook minder lang mee dus al met al maakt het niet veel uit!

Misschien bedoel je Burnout Paradise, waarvan ik deze week aangaf dat ik nog twijfelde tussen de 360 en PS3 versie? Die game is nog niet eens een jaartje oud geloof ik.
Verder kan ik me momenteel niet echt games voor de geest halen waarover ik twijfel qua systeem.
pi_61681839
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo zijn?
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:55:52 #240
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61681872
Hoi,

Ik heb één van jullie vervloekt met een RROD,
hij komt er binnen nu en 2 maanden aan.

Groetjes,

Een XBOX360 Elite bezitter.
  Redactie Games dinsdag 16 september 2008 @ 18:57:33 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61681913
Ik wou dat ik zo grappig was
.....Kennedy
pi_61681956
Waar kan ik de goedkoopste 13 maanden XBOX vinden?
pi_61682012
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Hoi,

Ik heb één van jullie vervloekt met een RROD,
hij komt er binnen nu en 2 maanden aan.

Groetjes,

Een XBOX360 Elite bezitter.
Wat een dijenkletser!
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:06:27 #244
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61682169
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef Niek. het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo zijn?
Omdat ik een xbox kocht voor 200 euro en 10 maanden later al weer de 360

Als je niet steeds het nieuwste wil dan kan het idd wel maar als je een console meteen bij de release komt kun je er wel 5 jaar mee vooruit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:12:42 #245
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_61682326
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik de goedkoopste 13 maanden XBOX vinden?
Jij wil 13 maand een xbox huren

Mocht je xbox live bedoelen, das microsoftpointsxbox.com
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:14:47 #246
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61682384
Zo, Xbox 360 support gebeld, krijg binnen 24 uur een label toegemaild en daarna kan ik de UPS bellen zodat ze em op m'n werk komen ophalen

Superaardige vrouw bij de support daar, top
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_61682634
oh ja cool wat was haar naam ik wil haar ook want die van mij is ook kapot. wat een sloeber apparaat is het toch.

ik denk dat ik gewoon wacht tot 19 en koop een elite voor 249.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:44:58 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61683281
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef Wessiej het volgende:
Ik wou dat ik zo grappig was [ afbeelding ]
HOUDT JE BEK JONG!!!!!!!!!!!
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:47:37 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_61683360
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

HOUDT JE BEK JONG!!!!!!!!!!!
Doe normaal, of ga ergens anders rellen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_61683465
Jezus crisis tyfus, zijn alle GAM mods op vakantie ofzo?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')