Je bent in de war met je vader.quote:
Nerd met je cijferreeksjequote:
Hier, een lolly. En nu stil.quote:Op maandag 15 september 2008 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nerd met je cijferreeksje, dat bepaal ik zelf wel. Als mensen al aanvallend gaan doen dan ga ik dat terug doen. Hap + Hap = slik
quote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, een lolly. En nu stil.
[ afbeelding ]
Zijn RROD verwensingen ban-baar?quote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
Krijgen we nu weer zo'n leuke Xbox 360 topic-rel zoals een stuk of 60 topics terug, met modjes en bepaalde users die zeiken dat er niet offtopic gepraat moet worden?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zijn RROD verwensingen ban-baar?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]lelijke kankerlijer, wie zit hier nou te SChietTuuHhhHh met je half life 2.
hey die ken ikquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
Aquila, bedankt voor je berichtje.
Ik heb er 1 terug gestuurd.
Liefs,
Edwinuss.
quote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zijn RROD verwensingen ban-baar?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: he aquila mn lieve kruisdoosje is terug, binnenkort ff potje wormssseeeeh!
![]()
Dat had ik idd ook gehoord en ik kan absoluut niet tegen moeilijke eindbazenquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking tering spel die Conan, eindbaas is ONMOGELIJK. Nu weet ik waarom die 5,- kost, als je de eindbaas niet kunt verslaan heb je natuurlijk niks aan deze schijtgame. Kut tiefus hoerenspel, zonde van mijn vijfje.
Zo erg? de eindbazen die ik tot nu toe ben tegengekomen vielen me erg mee. (zit nu bij de 2e keer die 1e eindbaas)quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking tering spel die Conan, eindbaas is ONMOGELIJK. Nu weet ik waarom die 5,- kost, als je de eindbaas niet kunt verslaan heb je natuurlijk niks aan deze schijtgame. Kut tiefus hoerenspel, zonde van mijn vijfje.
Fucking hell wat ziet dat er geweldig uit zegquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het om een 360 harde schrijf gaat en niet om een pc harde schijf gaat, ja.quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je een hardeschijf koopt via ebay of zo,
kun je die er dan zelf zomaar inzetten?
Ik denk dan alleen de laatste eindbaas. Ben tot nu toe eigenlijk geen hele moeilijke stukken tegengekomen. (zit in 't 9e/10e level ofzo)quote:
Ok heb de komende tijd toch geen tijd met alle spellen die ik nog heb liggen en andere spellen waar ik de achievements nog voor wil halenquote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik denk dan alleen de laatste eindbaas. Ben tot nu toe eigenlijk geen hele moeilijke stukken tegengekomen. (zit in 't 9e/10e level ofzo)
Waarom wil de knapste Xbox-chick nou weer dr console verkopen? Dan moeten we het zometeen weer met Aquila in vrouwenkleren doen om het niveau oestrogeen hier weer een beetje omhoog te krijgen....quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je een hardeschijf koopt via ebay of zo,
kun je die er dan zelf zomaar inzetten?
Ik speel er nooit opquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom wil de knapste Xbox-chick nou weer dr console verkopen? Dan moeten we het zometeen weer met Aquila in vrouwenkleren doen om het niveau oestrogeen hier weer een beetje omhoog te krijgen....
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik speel er nooit opWant ik ben nooit thuis
dan verkoop ik hem liever nu, voordat hij helemaal verouderd is, en als ik weer heel veel tijd heb, koop ik wel weer een nieuwere versie
Het is makkelijk, tot de eindbaas.quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ok heb de komende tijd toch geen tijd met alle spellen die ik nog heb liggen en andere spellen waar ik de achievements nog voor wil halen.
Omdat niemand anders het doet.quote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG
Hopelijk een echt nieuw deel en geen port naar XBLA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij schurkquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom wil de knapste Xbox-chick nou weer dr console verkopen? Dan moeten we het zometeen weer met Aquila in vrouwenkleren doen om het niveau oestrogeen hier weer een beetje omhoog te krijgen....
Je kunt ook wel bij 1 van ons komen spelen hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik speel er nooit opWant ik ben nooit thuis
dan verkoop ik hem liever nu, voordat hij helemaal verouderd is, en als ik weer heel veel tijd heb, koop ik wel weer een nieuwere versie
Aldus Infinity Ward, de makers van CoD4, bring it onquote:"In 2009, we expect Infinity Ward to deliver another [entry of] ground-breaking quality, Call of Duty 6."
Ik heb hem net geluisterdquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
Aquila, bedankt voor je berichtje.
Ik heb er 1 terug gestuurd.
Liefs,
Edwinuss.
Gelukkig was ik dat nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:26 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Ik heb hem net geluisterd![]()
Jij kunt zo aan de slag bij 0900 nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |