Hei$t wordt cool man, dat gaat echt mijn Juiced 2 van 2008 wordenquote:
Als je geluk hebt, krijg je een gloednieuwe terug.quote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef ezekielll het volgende:
ga ik meteen doen ! Hoe zijn de ervaringen daarmee ? Als je je box eenmaal terugkrijgt, zijn de problemen dan meestal echt goed opgelost of blijven mensen vaak last houden van een gerepareerde console?
Jawel! (nu.nl)quote:AMSTERDAM - Spellenfabrikant Electronic Arts (EA) heeft een bod van 2 miljard dollar op branchegenoot Take-Two ingetrokken.
Take-Two heeft zich steeds tegen de overname verzet, omdat het bedrijf het bod te laag achtte. Daarbij kon het zich beroepen op het succes van Grand Theft Auto IV, zijn bekendste titel.
Ook in de afgelopen maanden leidden gesprekken tussen de directies van beide bedrijven niet tot een doorbraak.
Overnamepad
Take-Two onderzoekt nu andere mogelijkheden, waaronder een zelfstandig voortbestaan. EA blijft ondertussen op overnamepad. Topman Owen Mahoney laat tegenover de Wall Street Journal weten vooral te zijn geïnteresseerd in een bedrijf dat EA in staat stelt om spellen via internet rechtstreeks aan klanten te verkopen, zonder tussenkomst van de detailhandel.
Ik ga ook Gamehubbenquote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, ik zal ophouden met mn blije verbazing van Juiced 2...
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
Dat werkt gewoon kut, hebben ze in die uitbreiding aangepast maar in 3 is het gewoon kuttigquote:Op maandag 15 september 2008 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb C&C3 weer eens uit de kast getrokken. Blijft een tof spel, alleen heb ik nog steeds wat moeite met het groeperen van units. Mensen nog tips hoe dit handig te doen?
Ik kreeg m op een andere manier kapot terugquote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef ezekielll het volgende:
ga ik meteen doen ! Hoe zijn de ervaringen daarmee ? Als je je box eenmaal terugkrijgt, zijn de problemen dan meestal echt goed opgelost of blijven mensen vaak last houden van een gerepareerde console?
Star Wars The Force Unleashed is opzich wel grappig, al had ik er meer van verwacht. Beetje matig dus maar wel waard om te spelen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar RacerDKB ook dus dat betekent dat we niet "jaloers" kunnen worden dat ie weer eens games eerder speelt dan ons!
Fixed.quote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Star Wars The Force Unleashed is opzich wel grappig, al had ik er meer van verwacht. Beetje matig dus maar wel waard om te downloaden.
quote:Alien Breed confirmed for next year, logo released
Team17’s confirmed to VG247 this afternoon that an Alien Breed remake will release next year, although you’re going to have to wait for further details.
That’s the game’s official logo. More soon, hopefully.
http://www.videogaming247(...)-year-logo-released/
Ze doen het weer gewoonquote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Nu zijn die save's weer naar de klote![]()
![]()
![]()
Het gebeurt als ik stop en dan later een andere save wil inladen! Bijvoorbeeld de auto save van 10 min eerder! Maar vanochtend deed die het weer ineens dus ik probeer het morgen nog maar eens!
Half Life 2quote:Op maandag 15 september 2008 17:47 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net bij Half life 2 de achievement gehaald dat je alleen je gravtiy gun in Ravenhold mag gebruiken. Wel een leuke achievement.
Neen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Half Life 2
Game of the Forever![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Maar ga jij maar weer lekker sChiEtEuhHH jochie.
Falcon bord heeft sowieso een HDMI uitgang en een voeding van 175W.quote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi ik had een kort vraagje
Hoe kan ik zien of ik een falcon moederbord heb of welke falcon oid?
quote:Op maandag 15 september 2008 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]lelijke kankerlijer, wie zit hier nou te SChietTuuHhhHh met je half life 2.
Die laatste twee heb ikquote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Falcon bord heeft sowieso een HDMI uitgang en een voeding van 175W.
pleur ff op uit deze reeks.quote:Op maandag 15 september 2008 19:17 schreef RickoKun het volgende:
Vraag je jezelf eensch af, wie was er nou eerder, Rickokun of Edwinuss?
tssk, ontwetende beginnelingen.
Er is maar 1 soort Falcon.quote:Op maandag 15 september 2008 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die laatste twee heb ik
maar zijn er dan ook nog verschillende soorten falcon?
Want ik snap niet helemaal wat het is
Ah, oke!quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er is maar 1 soort Falcon.
En als je 360 175 watt is dan is het Falcon. Dus goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |