Ik persoonlijk heb niet vaak meegemaakt dat ik bij aanschaf al wist of er DLC kwam en of de prijs/kwaliteits verhouding goed was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop die DLC dan ook niet of nauwelijks. Het is voor mij juist een reden om een game voorlopig niet te kopen, en dan maar een andere game te kopen. Zodra de DLC gratis is en de game ligt dan inmiddels in de budgetbak, dan is zo'n game opeens weer het overwegen waard
Ja precies. Dus Yi-Long, als ik jou was zou ik nog een jaar wachten want dan zijn ze weer goedkoper. Waarom doe je dat niet gewoon?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:17 schreef Niek. het volgende:
[..]
En als je nog 5 jaar wacht heb je een 360elite voor heel weing, en een kwalitatief betere tv dan je nu koopt voor een stuk minder geld
Wat een nutteloze discussie zeg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja precies. Dus Yi-Long, als ik jou was zou ik nog een jaar wachten want dan zijn ze weer goedkoper. Waarom doe je dat niet gewoon?
Hey laat me lekker ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een nutteloze discussie zeg...
HIJ vindt het het wachten waard. Dat is ZIJN overweging.
JIJ speelt dingen liever als ze nog hot zijn en jij hebt daar wat meer voor over. Dat is JOUW overweging.
Goh, niet iedereen vindt dezelfde dingen even belangrijk.
Jammer voor Far Cry ja, die moet dan maar even wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat Fable II op dezelfde dag uitkomt als Far Cry 3
als het spel maar langer duurt dan een uur of 5-8quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Interview met Peter Molyneux over Fable 2
Bij een aantal games weet je al dat er DLC aan zal komen vlak na de release, zoals destijds bij Forza 2 toen het al van te voren aangekondigt werd. Bij Soul Calibur was het ook al snel duidelijk, en zo zijn er nog wel een aantal games waarbij het vaak al van te voren duidelijk is (Little Big Planet willen ze ook aardig uitmelken met DLC).quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet vaak meegemaakt dat ik bij aanschaf al wist of er DLC kwam en of de prijs/kwaliteits verhouding goed was.
Wat ik er beetje uit begrijp is dat je het direct in de game wilt hebben en anders het liefst gratis. Dan krijg je dus heel snel de situatie dat ze games op den duur niet meer gaan ondersteunen en door gaan naar volgend projectje. Geld is binnen en nu door.
Oja nog een dingetje: hoe kijk je tegen bv die DLC wat je veel bij Need for Speed ziet. Je kunt het betaald downloaden of je kunt het vrij spelen, Ik ga altijd voor 2de maar stoor me niet aan de eerste optie
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een nutteloze discussie zeg...
HIJ vindt het het wachten waard. Dat is ZIJN overweging.
JIJ speelt dingen liever als ze nog hot zijn en jij hebt daar wat meer voor over. Dat is JOUW overweging.
Goh, niet iedereen vindt dezelfde dingen even belangrijk.
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wat hij zegt.
Ik wacht zolang ik 'kan' wachten, en spaar daar tegelijkertijd geld mee uit terwijl de kwaliteit en keuze vaak ook nog eens omhoog gaat. Niets mis mee toch? Als anderen een PS3 bij de launch voor 600 euro willen kopen terwijl er vrijwel geen goede games op verkrijgbaar zijn, dan moeten zij dat weten, maar dat zou niet mijn keus zijn. Diezelfde mensen hoorde je trouwens daarna vaak klagen dat er bijna geen goede games te krijgen waren, de multi-platform games het slecht deden op de PS3, en dat ie binnen 1,5 jaar nu al 200 euro goedkoper is geworden.
Misschien bedoel je Burnout Paradise, waarvan ik deze week aangaf dat ik nog twijfelde tussen de 360 en PS3 versie? Die game is nog niet eens een jaartje oud geloof ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!
En als je iets later koopt is het wel goedkoper maar speel je er ook minder lang mee dus al met al maakt het niet veel uit!
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met wachten iets niets mis maar soms overdrijf je het! Bij 1 of ander spel was je nu nog steeds aan het nadenken of je hem voor de 360 of ps3 gaat halen en dat spel is al 2 jaar uit!
En als je iets later koopt is het wel goedkoper maar speel je er ook minder lang mee dus al met al maakt het niet veel uit!
Wat een dijenkletser!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Hoi,
Ik heb één van jullie vervloekt met een RROD,
hij komt er binnen nu en 2 maanden aan.
Groetjes,
Een XBOX360 Elite bezitter.
Omdat ik een xbox kocht voor 200 euro en 10 maanden later al weer de 360quote:
Jij wil 13 maand een xbox hurenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik de goedkoopste 13 maanden XBOX vinden?
HOUDT JE BEK JONG!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef Wessiej het volgende:
Ik wou dat ik zo grappig was [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |