GAM heeft mods?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef PP. het volgende:
Jezus crisis tyfus, zijn alle GAM mods op vakantie ofzo?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe normaal, of ga ergens anders rellen
Erger nog, eindredactie! Dezelfde rechten, geen verplichtingen!quote:
Ik quote mezelf even als reactie hierop:quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef MrMonkeyman het volgende:
I'll just leave this here...
[ afbeelding ]
(als dat tenminste is wat je bedoelt, anders, laat maar zitten...)quote:Op maandag 15 september 2008 10:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]geef de schuld maar aan Leipzig, daar werden alle previews gewoon gedraaid op 360s
Molyneux heeft overigens bekend gemaakt dat de volgende game van hem een stuk duisterder zal worden;quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
Preview van Fable 2:
http://www.gamesradar.com(...)20061010115312575037
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even als reactie hierop:
[..]
(als dat tenminste is wat je bedoelt, anders, laat maar zitten...)
Aquila, haal die stringetjes en naaldhakjes maar weer uit de kast om het oestrogeen hier op te hogen! ijsmeis is hem nu ook al gepeert!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef koen_pijl het volgende:
Waar is ijsmeis eignelijk? Die heb ik al een tijd niet meer gezien :p
NNNNNNNNNNNNGHquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aquila, haal die stringetjes en naaldhakjes maar weer uit de kast om het oestrogeen hier op te hogen! ijsmeis is hem nu ook al gepeert!
Bioshock moet heel goed zijn. Moet je even op marktplaats kijken. Zat xbox 360 spellen voor 20e.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Bellic het volgende:
Weet iemand een tof spel voor 30 euro? Heb alleen maar The Orange Box, Fifa 08, Stuntman Ignition, Viva Pinata en Gears of War, verder heb ik Assasin's Creed GTA IV, en Oblivion al in bezit gehad.
Volgens mij is Call of Duty 4 binnenkort voor een budgetprijsje verkrijbaar. Daarnaast is Skate het overwegen waard, alhoewel daar binnenkort een nieuwe versie van uitkomt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Bellic het volgende:
Weet iemand een tof spel voor 30 euro? Heb alleen maar The Orange Box, Fifa 08, Stuntman Ignition, Viva Pinata en Gears of War, verder heb ik Assasin's Creed GTA IV, en Oblivion al in bezit gehad.
LBP zuigt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga het hier maar eens wat beter in de gaten houden. Aangezien mijn geliefde collega's op vakantie zijn
Kijk op ebay. Zo heb ik GRAW 1 en 2 gekocht voor 30 euro (inclusief verzendkosten). Het is al helemaal goedkoop als je het bij een Amerikaanse winkel koopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Bellic het volgende:
Het gerucht gaat ook dat Payton (ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
Overigens is nu ook bekend gemaakt dat er nu 3 teams bezig zijn met Halo games; 1 ervan is natuurlijk Halo Wars, de andere Peter Jacksons Halo project (met hulp van Weta), en de derde (zo gaat het gerucht) zal met behulp van Bungie en Gearbox een squadshooter worden waar co-op zeer centraal staat.
Had het al gesubmit bij FOK! games.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ook dat Payton (ofzo) van Metal Gear Solid aangenomen is door MS en nu gaat meewerken aan dat Peter Jackson Halo project
Geen idee wie het is trouwens. De naam wel ooit gehoord, maar hij heeft dus veel gedaan aan MGS4?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Had het al gesubmit bij FOK! games.
Ben overigens nogal veel aan het submitten de laatste tijd daar, maar dat komt omdat ik nu een beetje genoeg gegamed heb imho.
Jep. Heeft het spel meer "westers" gemaakt. Dat houdt in dat hij de controls verbeterd heeft, meer actie heeft toegevoegd, en nog meer van dat soort ongein (aldus Kotaku).quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen idee wie het is trouwens. De naam wel ooit gehoord, maar hij heeft dus veel gedaan aan MGS4?
haha, ik ben echt al minstens een half jaar weg bij FOK!gamesquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jep. Heeft het spel meer "westers" gemaakt. Dat houdt in dat hij de controls verbeterd heeft, meer actie heeft toegevoegd, en nog meer van dat soort ongein (aldus Kotaku).
Post mijn submits maar anders, heb ze al helemaal vertaald en uitgetypt![]()
Nog iets leuks overigens:
http://kotaku.com/5050453(...)onsole-should-we-buy
vooral dit is belangrijk:
http://cache.kotaku.com/a(...)/100retailerquiz.jpg (plaatje is te groot om [img] te gebruiken)
Tijd voor een grootse comeback zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, ik ben echt al minstens een half jaar weg bij FOK!games
Den eerste is al gepost zie ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, ik ben echt al minstens een half jaar weg bij FOK!games
Ik wil best Fable 2 en Gears 2 reviewen voor julliequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd voor een grootse comeback zou ik zo zeggen
Fable 2 mag je hebben van me, Gears 2 kan je naar fluitenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik wil best Fable 2 en Gears 2 reviewen voor jullie
stuur maar door dan als Fable 2 binnen is, dan krijg je binnen 10 dagen een reviewquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fable 2 mag je hebben van me, Gears 2 kan je naar fluiten
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:53 schreef ach het volgende:
Heeft iemand hier Mercenaries 2 en de Everybody Wants Some!! achievement?
Goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef kepler het volgende:
[..]
stuur maar door dan als Fable 2 binnen is, dan krijg je binnen 10 dagen een review
Oh wacht, toch nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef ach het volgende:
[..]
Mag ik een minuutje van uw tijd lenen om hem ook te krijgen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet![]()
Ik heb die achievement die erop lijkt, iets ook met want some
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
misschien dat ik dat zelfs nog haal met mn gemiddeldequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GoedDoe je eerst even braaf 30 nieuwtjes per maand posten?
Grote kans inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat ik dat zelfs nog haal met mn gemiddelde(Roy iig wel volgens mij
)
Ik kan niet wachten om daarmee het UP HQ weg te vagen! Maar heb nog steeds niet veel tofs ben nu weer op 48% nadat ik opnieuw was begonnen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Holy shit @ Nuclear Bunker Buster bij Mercenaries 2![]()
Een van de tofste dingen van de laatste tijd, grootste explosie in een game iig.
Had de NBB op 70% en als eerste de PMC hoofdkwartier weggevaagd en daarna UP gebouw, lovelyquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om daarmee het UP HQ weg te vagen! Maar heb nog steeds niet veel tofs ben nu weer op 48% nadat ik opnieuw was begonnen!
Ook nog geen Daisy Cutter
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had de NBB op 70% en als eerste de PMC hoofdkwartier weggevaagd en daarna UP gebouw, lovely
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef merino het volgende:
Kan je het uberhaupt nog wel spelen als je het PMC HQ wegvaagd?
Wie gaat dat nou voor zn lol zitten spelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja
Komt toch weer terug
http://www.gametrailers.com/player/40056.html?type=flv
Holy shit
1 miljoen per stuk!?! hoe flik je dat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef ach het volgende:
[..]
Wie gaat dat nou voor zn lol zitten spelen![]()
Burgers "dood"rijden in Mercenaries 2 kost me nu 1 miljoen per stukWel lomp dat ze niet doodkunnen en je geen bloed ziet
Er zit ook zo'n uitspraak in van iemand als je hem doodmaakt: "Oh my god I'm dying. I'm dying but i'm not even bleeding. Stupid T rating"
Koop jij sowieso eigenlijk weleens wat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze Mercs 2 gecensureert!? Mooi dat ik het weet, zodat ik hem niet per ongeluk aanschaf als ie straks in de budgetbakken ligt
Te belachelijk voor woorden. NPC's in dit soort games hoor je gewoon op iedere mogelijke manier te kunnen slachten en af te maken, zonder ervoor bestraft te worden.
Er wordt 1x fuck of shit geroepen, weet het niet meer, en dan hoor je een piepje die er niet eens door heen gaat, DRAMA.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze Mercs 2 gecensureert!? Mooi dat ik het weet, zodat ik hem niet per ongeluk aanschaf als ie straks in de budgetbakken ligt
Te belachelijk voor woorden. NPC's in dit soort games hoor je gewoon op iedere mogelijke manier te kunnen slachten en af te maken, zonder ervoor bestraft te worden.
Hij bedoeld gecencureerd op het gebied van bloed, niet schelden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er wordt 1x fuck of shit geroepen, weet het niet meer, en dan hoor je een piepje die er niet eens door heen gaat, DRAMA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |