Nee joh! Doe net als ik, 14 games kopen terwijl je xbox kapot isquote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Reddiablo het volgende:
vond de Conan demo ook wel aardig op zich, voor 5 pleuro wil ik m ook wel hebben -- maar misschien eerst ff m'n xbox laten fixen
(tvp enzo)
Ik moet nog heel even wachten maar dan kan ook ik het spelenquote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Merc 2 co-op blijft tof
Alles kapot maken, alles
Schademodel is erg groot? Red Faction-style?quote:Op zondag 14 september 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Merc 2 co-op blijft tof
Alles kapot maken, alles
Groter vind ik zelf, echt alles kan kapot.quote:Op zondag 14 september 2008 01:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Schademodel is erg groot? Red Faction-style?
quote:Op zondag 14 september 2008 05:29 schreef DJ_ het volgende:
tvp . kut msn ik nrm bsanm de kaarrt
Het is tijd voor een nieuw spel Gijs!quote:Op zondag 14 september 2008 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Oooooohhhhhh....ik krijg zo de schijt van Lost Odyssey en de 360. Laatste veld in het spel heeft weinig savepunten, en je raad het al: continu disk read errors!![]()
Wanneer komt die update waarmee je games op de HD kunt installeren?
Moet....af...quote:Op zondag 14 september 2008 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is tijd voor een nieuw spel Gijs!
Ik zie de demo nog steeds nie staan?!?! kheb us account,dus had er toch al moeten staan? ik dacht vanaf 12 septquote:Op zondag 14 september 2008 05:08 schreef Niek. het volgende:
Hoe is de demo van merc 2, download waardig?
Ligt het niet aan je 360 dan? Ik had met mijn vorige ook heel vaak Disc Read Errors en sinds ik die nieuwe heb geen enkele meerquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je 360 dan? Ik had met mijn vorige ook heel vaak Disc Read Errors en sinds ik die nieuwe heb geen enkele meer
quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Temple of Enlightment. Vlak bij het einde dus, maar toen kreeg ik op mijn vorige Xbox heel veel vastlopers.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Kan je voor bijv C&C je muis gebruiken op je xbox?
Kutquote:
Het blijkt echt serieus nog best wel een leuk spel te zijn. Als je tenminste van Hack&slash houdt.quote:Op zondag 14 september 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
ConanIk geef liever 50 euro aan een echt goed spel uit dan 5 aan zoiets
Ah herkenbaar inderdaad, fucking irritant is dat. Alle tvs horen gewoon naar av te gaan als je van de 0 naar beneden zapt.quote:Op zondag 14 september 2008 14:55 schreef RickoKun het volgende:
godverkankerdomme. Wil die fucking kanker TV niet switchen naar AV, omdat ik een kanker AB heb waar het knopje niet eens op staat.
ehh ja , ik weet niet eens meer dat ik dat heb getypt eigenlijkquote:
Jawel, het is alleen dat demos de eerste week alleen voor gold-members zijn, daarna kunnen silver-gebruikers ze ook gewoon allemaal dloadenquote:Op zondag 14 september 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Met Silver kan je geen demo's downen hé?
(don't worry, ik heb nog een 1 gratis maand xbox live + 48 uur ( gta 4 + halo 3)
Je kunt demo's gewoon downloaden, soms zijn demo's de eerste week oid. exclusief voor gold members.quote:Op zondag 14 september 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Met Silver kan je geen demo's downen hé?
(don't worry, ik heb nog een 1 gratis maand xbox live + 48 uur ( gta 4 + halo 3)
Heb je het beeld wel op HDMI staan en niet meer op Component?quote:Op zondag 14 september 2008 16:57 schreef Silentuz het volgende:
hmm, nieuwe xbox gekocht, omdat ik toch maar hdmi wilde (oude was brak, uit de garantie en niet zo veel meer waard).
Maar als ik mijn xbox aansluit via HDMI en em aanzet, lijkt de tv em wel te herkennen, maar ik krijg geen beeld. de 360 zelf geeft ook geen errors en lijkt gewoon in het menu te komen?
Iemand hier ervaring mee?
360 met HDMI, en Sharp Aquos 32" (LC-32BV8E)
quote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef Silentuz het volgende:
juh -.-
zat net te denken, het is wel een normale HDMI kabel, moet ik 50 euro neer gaan leggen voor xbox360 HDMI kabel? dat zou toch niet nodig moeten zijn?
Is het wat?quote:Op zondag 14 september 2008 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer ff Rambo gekeken dan krijg je meteen weer zin om Mercenaries te spelen![]()
[ afbeelding ]
Nee komt wel binnenkort.quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Hey negers, is dr al een demo voor MERCS 2 uit?
Ik vond deel 1 veel slechter als deze! Die opzet toen van die 52 lui die moest pakken vond ik vrij snel saai worden en dit zijn toffere dingen!quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Is het wat?
Deel 1 vond ik niet echt spectaculair terwijl ik wel gewoon een free roaming liefhebber ben.
Gaat weg, je kan het ook zien, bestel bijv. een helicopter op een openbare weg, auto's gaan er voor staan, dan zie je zo'n burger uit zijn auto stappen, stapt hij in de heliquote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 veel slechter als deze! Die opzet toen van die 52 lui die moest pakken vond ik vrij snel saai worden en dit zijn toffere dingen!
Wessiej als ik een wagen bestel ofzo en die droppen ze kan ik die dan ergens opslaan? Of is die gewoon weer weg als ik later weer door wil gaan?
Lol dat heb ik nog niet gezien! Maar ze doen idd de meeste vage dingen!quote:Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gaat weg, je kan het ook zien, bestel bijv. een helicopter op een openbare weg, auto's gaan er voor staan, dan zie je zo'n burger uit zijn auto stappen, stapt hij in de heli
Daarna meteen gegrappled en uit de helicopter gegooid, en op die weg een carpet bomb, later burgers
Moet je ook co-op doen op Hardcorequote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef NeeEcht het volgende:
Zonet een wat missie's gedaan in Battlefield Bad Company ging wel lekker en toen Gears of war gespeeld maar wat is dat godsgruwelijk moelijk op hardcoreals je ook maar 3 seconden ergens loopt ben je gelijk dood
quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je ook co-op doen op HardcoreDan is het zwaar tof!
quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil Conan ook alleen hoorde ik dat die eindbazen zo tyfus klote zijn![]()
En daar heb ik geen zin in!
Ik moet nog maar 1 deel op Insane, dan ben ik klaarquote:Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Weet ik maar de 2 mensen die ik RL ken die het spel ook hebben zijn te druk met Call of duty 4Nouw zou ik ook natuurlijk eerst kunnen oefenen sinds ik alleen act 1 op normal pas uitgespeeld hebt en toen dacht fock it ik ga op hardcore
jaja, maar hij is niet van microsoft, het is een gewone HDMI kabel, maar dat moet toch niet uit maken lijkt mij?quote:Op zondag 14 september 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Die linker heb ik ook ja. Dus ja, vast wel... Hij past toch ook, silentuz?
En die HDMI kabel werkt wel met andere apparatuur?quote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jaja, maar hij is niet van microsoft, het is een gewone HDMI kabel, maar dat moet toch niet uit maken lijkt mij?
Tof spel iddquote:Op zondag 14 september 2008 21:51 schreef Motorhoofd het volgende:
Net Call of Juarez demo gedownload, wel een vet spel![]()
Binnenkort maar even aanschaffen! Western spellen
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteitquote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Sackboy
Jezelf vernoemen naar een personage uit een spelletje
Jup, daar doet ie het wel mee.quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef PP. het volgende:
[..]
En die HDMI kabel werkt wel met andere apparatuur?
geen ruzie maken over elkaas nick!quote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteit
Misschien pompt je 360 het signaal in 1080P uit terwijl je TV maar maximaal 720P aankan? Maar dat zou eigenlijk niet mogen, daar is de handshake voor, maar wie weet kun je je 360 forceren op 720P via je component-kabel ofzo? Of wie weet kan de xbox-helpdesk je nog tips geven? Misschien hoe je blind het menu kunt navigeren ofzo?quote:Op zondag 14 september 2008 22:13 schreef Silentuz het volgende:
[..]
Jup, daar doet ie het wel mee.
Verder lijkt de tv wel een soort van signaal te vinden, want de indicator van het kanaal (rechtbovenin enzo, van de tv zelf) gaat wel opnieuw aan als je xbox opstart, het is wel alsof ie niets met het signaal kan.
Ben je weer terugquote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteit
Even gecorrigeerd!quote:
quote:
[jorien]quote:Op maandag 15 september 2008 00:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga er denk ik een userreview over schrijven, vermaak me eigenlijk bestwel enorm met dit spel! Doet me denken aan PGR4 qua controls, rijdt gewoon zo bizar lekker!
quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, ik zal ophouden met mn blije verbazing van Juiced 2...
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
Komende week Baja: Edge of control voor de racers onder onsquote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, ik zal ophouden met mn blije verbazing van Juiced 2...
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
HEEL tof lijstje, alleen boeit PES me niet echt... Ik denk dat Lips misschien nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgenquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hell's Highway
Saint's Row 2
Fable 2
Far Cry 2
Fallout 3 (wellicht)
PES 09 (idem)
Gears 2
Left 4 Dead
Call of Duty: World at War
Zo eerst maar. Zal uiteraard het nodige importeren.
Lips staat idd ook nog op mijn lijstje!quote:Op maandag 15 september 2008 00:41 schreef MrManiak het volgende:
[..]
HEEL tof lijstje, alleen boeit PES me niet echt... Ik denk dat Lips misschien nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen
Haal dan Pure ipv een ps1 spelquote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Komende week Baja: Edge of control voor de racers onder ons.
Die game is zo meesterlijk hequote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb voor een prikkie Juiced 2 over kunnen kopen, en het spel is echt supertof! Je auto helemaal customizen, mooie graphics, realistische physics, lekker scheuren over de weg en slippen, echt erg cool! Toffe muziek ook allemaal en had ik al gezegd dat het er goed uit ziet? Echt zn 15 euro meer dan waar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |