Je hebt toch wel ja gezegd hequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zal het je nog wat mooier maken! Mn reputatie vliegt heel de wereld over, laatst kreeg ik persoonlijk een mailtje met daarin een persbericht van een of andere erotische game
Of wij dat leuk nieuws vonden voor de site
Ja hierna komt mijn filmlijstje :quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dit is je persoonlijke playlist op je ipod?
aha okquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja hierna komt mijn filmlijstje :
Dacht dat er GH WT boven stond, dus niet, dus alsnog, het is van Guitar Hero World Tour
Wat doe je stom johquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog tips om een Junk Titan in The Force Unleashed te verslaan? En nee, niet in de demo.
Verkapt-ik-kan-op-een-download-knopje-drukken post.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog tips om een Junk Titan in The Force Unleashed te verslaan? En nee, niet in de demo.
Nog nie aan toe gekomen, eerst nog halo wars en diablo III uitspelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, laat maar. Teveel zeikers hier.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, laat maar. Teveel zeikers hier.
kan je dat in co-op doen eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown blijft erg gaaf en OOIT ga ik alle orbs halen
Yup!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dat in co-op doen eigenlijk?
Tot waar ben je gekomen? Ik bijna tot het eind maar toen afgehaaktquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Lost Oddysey maar weer eens uit de kast gehaald. Ooit moet ik deze game toch kunnen uitspelen.
Temple of Enlightment. Vlak bij het einde dus, maar toen kreeg ik op mijn vorige Xbox heel veel vastlopers.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:19 schreef AQuila360 het volgende:
Tot waar ben je gekomen? Ik bijna tot het eind maar toen afgehaakt![]()
Dat is redelijk bugged, ik heb dat een aantal maanden terug co-op geprobeerd met een vriend van me en een checklist, we hebben ze systematisch afgewerkt tot we erachter kwamen dat de teller bij mij 6 stuks voorliep op die van hem... (ondanks het feit dus dat we beiden dezelfde orbs hadden gepakt) die teller klopt gewoon niet is ook een veelgehoorde klacht op de fora van de ontwikkelaar in mijn eerst game miste ik 2 groene orbs en 1 blauwe en ik heb het nu maar gewoon opgegeven om ze nog ooit allemaal te vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown blijft erg gaaf en OOIT ga ik alle orbs halen
Alles wat in 2008 geproduceerd is in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:19 schreef existenz het volgende:
Elke elite heeft een Falcon volgens mij
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Waar is die Aanbieding van FRS van Conan voor 5 euro???
In Rdam nergens te vinden!
Staat gewoon voor 64 euro in de schappen!
De actie ervan is afgelopen helaas. Op de site staat inderdaad 5 euro, maar als je hem in je winkelwagen wil plaatsen staat er 30 euro. Volgens de FRS zijn ze op: http://www.budgetgaming.nl/news/885.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzo
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Hier stond ie voor 39,99, maar gewoon ff gevraagd aan de kassa en voor 5 euro meegekregen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Waar is die Aanbieding van FRS van Conan voor 5 euro???
In Rdam nergens te vinden!
veel winkel hebben ze nog liggen hoor... Ik heb er vandaag 5 verkocht, en er liggen dr nu nog een stuk of 10. Ik had er dan ook wel erg veel..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De actie ervan is afgelopen helaas. Op de site staat inderdaad 5 euro, maar als je hem in je winkelwagen wil plaatsen staat er 30 euro. Volgens de FRS zijn ze op: http://www.budgetgaming.nl/news/885.html
Ik heb hem, ze hadden hem nog bij een ander Filiaal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzo
Tof!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
veel winkel hebben ze nog liggen hoor... Ik heb er vandaag 5 verkocht, en er liggen dr nu nog een stuk of 10. Ik had er dan ook wel erg veel..
Huilenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
GVD mijn save's van Mercenaries 2 doen het niet meer!
Weet iemand wat je daar tegen kan doen?
Vuilak mijn hele game doet het niet meer! Als ik new game doe laad die ook nix meerquote:
net als in de glorie dagen van de NES , gewoon blazenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak mijn hele game doet het niet meer! Als ik new game doe laad die ook nix meer![]()
Hoe kan dit en wat moet ik doen Wessiej
Lulhannes ik kan nix meer met die game hoe kan ditquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
net als in de glorie dagen van de NES , gewoon blazen
Speel nu Worms vanaf de HDD?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Wessiej het volgende:
Probeer andere games, misschien is je hdd kaduuk
Savegame Corrupted? Kun je em net zo goed weggooien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel nu Worms vanaf de HDD?
echt kut man
Savegame verwijderen bij opties en dan schijfbeheer of weet ik veel hoe het heetquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lulhannes ik kan nix meer met die game hoe kan dit![]()
Als ik new game kies doet die nix meer en die saves pakt die ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |