Komt toch nog wel?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Riddick was ook echt tofBaal echt dat die niet meer op de 360 komt! Dat spel was geniaal en zenuwslopend
![]()
Ja dat bedoel ik, daar heb ik dus echt geen tijd/zin inquote:Oblivion duurde bij mij 110 uur trouwens
Dacht het niet? Ze hadden toch een hele stapel games gestopt? En een aantal zijn overgenomen maar van Riddick heb ik niets meer gehoordquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Komt toch nog wel?
[..]
Ja dat bedoel ik, daar heb ik dus echt geen tijd/zin in
Het was dinsdag al op TV, maar toen kreeg je een exclusieve eerste gametrailer van Gears 2 te zien (die op de E3 geshowed werd) Dus het ligt nogal achterquote:Op donderdag 11 september 2008 19:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Gametrailers komt naar MTV met Gametrailers TV! Elke Dinsdag om 10uur volgens mij
Ik zag pas mn savegame weer eens: dik 200 uurquote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Oblivion duurde bij mij 110 uur trouwens
Kan ook niet echt een succes worden, een wekelijks programma met oude filmpjes welke in hogere kwaliteit via internet te zien zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het was dinsdag al op TV, maar toen kreeg je een exclusieve eerste gametrailer van Gears 2 te zien (die op de E3 geshowed werd) Dus het ligt nogal achter
Oh dat is wel heel suf ja. Maar op één of andere manier boeit het me altijd als ik games zie op tv. Geen idee waaromquote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het was dinsdag al op TV, maar toen kreeg je een exclusieve eerste gametrailer van Gears 2 te zien (die op de E3 geshowed werd) Dus het ligt nogal achter
Ik heb ook zo genoten van Oblivion,.... Ik zat op iets van 140 uur ofzo,....quote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel was echt niet saaiGewoon rond rijden en kijken wat je tegen komt!
Ik kwam toen s'nachts bij 1 of ander vaag dorpje en toen wouden ze me allemaal killen en ze woonde onder de grond ofzo dat stukje was zo vet![]()
En midden in de nacht op je paard door de striemende regen op weg naar zo'n herberg om je 1e kill voor the Dark Brotherhood te maken![]()
Die prachtige meertjes die verscholen lagen de mooie bosachtige omgeving
Ik heb ook genoten. Er zaten wel een aantal minpuntjes in het spel die me na een tijdje gingen irriteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook zo genoten van Oblivion,.... Ik zat op iets van 140 uur ofzo,....
Eens,... maar voor mij was het toch wel een echte next gen ervaring. Het spel kwam dacht ik twee maanden na reelase van de 360 uit dacht ik. Kan de soundtrack dromen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten. Er zaten wel een aantal minpuntjes in het spel die me na een tijdje gingen irriteren.De wereld wat te groot gezien de hoeveelheid NPC, hierdoor voelde deze vaak leeg aan. En ook al was de wereld gevuld met veel dungeons, deze leken erg op elkaar en werden daardoor al snel repetitief. Main Quest was erg saai en langdradig. In tegenstelling tot de fantastische side missions. NPC models waren erg lelijk. Meelevelende vijanden die na verloop van tijd ook nog aan de lopende band de meest exotische harnassen en wapens achterlieten waardoor geld geen probleem was.
Als ik de previews lees zijn al deze zaken in Fallout 3 verholpen. Een compactere wereld bevolkt door vijanden van verschillende moeilijkheidsgraden. Daarnaast spreekt de post-apocalyptische setting me veel meer aan dan de standaard fantasie-setting van Oblivion.
Ja. Absoluut! Ik had hem toch van jou overgekocht omdat jij hem dubbel had? Was de dag dat ik mijn 360 had gekocht en jij kwam hem 's avonds langsbrengen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... maar voor mij was het toch wel een echte next gen ervaring. Het spel kwam dacht ik twee maanden na reelase van de 360 uit dacht ik. Kan de soundtrack dromen!
Elk spel is voor hun natuurlijk ook een leermoment. Ik snap niet wat al die PC bezitters zitten te zeiken dat Fallout 2 beter was.quote:Fallout 3 ziet er inderdaad compacter en beter in elkaar gezet uit.
Deel 2 nooit gespeeld,... ik ga naakt Fallout 3 opstarten,... lijkt me geweldig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Absoluut! Ik had hem toch van jou overgekocht omdat jij hem dubbel had? Was de dag dat ik mijn 360 had gekocht en jij kwam hem 's avonds langsbrengen.Dat moment in het spel als je uit het riool komt en voor het eerst de wijdsheid van de wereld ziet zit in mijn geheugen gegrift.
[..]
Elk spel is voor hun natuurlijk ook een leermoment. Ik snap niet wat al die PC bezitters zitten te zeiken dat Fallout 2 beter was.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik de previews lees zijn al deze zaken in Fallout 3 verholpen. Een compactere wereld bevolkt door vijanden van verschillende moeilijkheidsgraden. Daarnaast spreekt de post-apocalyptische setting me veel meer aan dan de standaard fantasie-setting van Oblivion.
Heb je The Dark Tower reeks al gelezen? Ben ik nu mee bezig. Aanrader. Speelt zich ook in een soort post-apocalyptische wereld af. Of deze:quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef kepler het volgende:
Ik hou hem in de gaten, die post-apocalyptische settings spreekt mij ook zeer zeker aan(Ben ook fan van Jericho en 1 van mn favoriete boeken is The Stand, van Stephen King )
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:09 schreef existenz het volgende:
Zolang wij jou maar niet naakt hoeven te zien!
The Dark Tower wil ik zeker nog een keer lezen, maar kheb geen zin om die nu te kopenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je The Dark Tower reeks al gelezen? Ben ik nu mee bezig. Aanrader. Speelt zich ook in een soort post-apocalyptische wereld af. Of deze:
[ afbeelding ]
Doomsday is ook wel een leuke recente film als je van die sfeer houdt.
Sorry ik heb niets met naakte mannen...quote:
Dankjequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je The Dark Tower reeks al gelezen? Ben ik nu mee bezig. Aanrader. Speelt zich ook in een soort post-apocalyptische wereld af. Of deze:
[ afbeelding ]
Doomsday is ook wel een leuke recente film als je van die sfeer houdt.
Ik vond de game erg repetatief, maar 5 euro is hij op zich wel waard.quote:
Vind het wel veel, hoeveel credits was het ook alweer -- maar ik schrok er een beetje van.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:59 schreef Un4 het volgende:
FIFA 09 is inderdaad een verdomd goede game!
Vandaag Metallica - Death Magnetic downloaden voor Guitar Hero 3 (en alvast voor World Tour)!
Niemand is perfect!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Sorry ik heb niets met naakte mannen...
Een tweede controller wordt meestal gebruikt om planten te laten groeien. Waarschijnlijk heeft je vriend met 13 controllers een tuincentrum.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef CompanionCube het volgende:
Waar is een 2e controller voor? Welke games kan je daarmee tegelijk spelen ofzo? Is daar een lijstje van?
Want iemand die ik ken heeft 13 controllers en ik kan er eentje van hem kopen
Nee, ik bedoel 2 controllers in 1 game. Co-op dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:05 schreef NvM het volgende:
[..]
Een tweede controller wordt meestal gebruikt om planten te laten groeien. Waarschijnlijk heeft je vriend met 13 controllers een tuincentrum.
Games tegelijk spelen? Elke controller vereist een eigen spel.
Hey je hebt het hier wel over Fallout 3 hé.. de game die bijna niemand nog gespeeld heeft maar zo ontzettend gehyped wordt. Schaam je!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef ach het volgende:
Ik vind Fallout 3 wel een beetje gaar overkomen. De AI loopt heel vreemd en je spreekt een random gast in het café aan die je meteen vraagt een nuke te laten ontploffenDe wereld ziet er ook een beetje te schoon uit
Een kort lijstje dan want anders ben ik half uur bezig:quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 2 controllers in 1 game. Co-op dus.
Klopt, want als ik het helemaal compleet wil maken moet ik ook alle classic xbox games erbij gaan halen die op de 360 nog steeds ondersteund worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:40 schreef existenz het volgende:
Het lijstje waarbij het niet kan is korter...
Omdat Conan echt zo'n typisch 5 euro personage is!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef emokid het volgende:
Hehe toch maar Conan gekocht, 5 euro is zo goed als gratis voor een 360 game. Wat kan trouwens de reden zijn dat een game zo snel voor 5 euro wordt verkocht? Zo enorm oud is die ook weer niet. De gameshop in Hengelo verkoopt hem nog vrolijk voor 35,-.
Conan gaven wij een 76%: Conanquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef SteelDogg het volgende:
Vraagjes: Hoe is Conan? en Moto GP 07
quote:
Wist meteen dat die van Spank wasquote:Grote gespierde mannen met een ballenknijper van bont gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
Er staat een Conan demo op marketplace!
Ik vond die demo best oke!
[..]
[..]
Wist meteen dat die van Spank was![]()
Als je de GP en motorrijden tof vind (zoals ik) dan is het een musthave.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef SteelDogg het volgende:
Motor race spellen vind ik altijd vreemd spelen, bochten voelen onnatuurlijk aan, niets voor mij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:51 schreef SteelDogg het volgende:
Awesome all over my facequote:• 311 - “Beautiful Disaster”
• 30 Seconds To Mars - “The Kill”
• Airbourne - “Too Much Too Young”
• The Allman Brothers Band - “Ramblin' Man”
• Anouk - “Good God”
• The Answer - “Never Too Late”
• At The Drive-In - “One Armed Scissor”
• Beastie Boys - “No Sleep Till Brooklyn”
• Beatsteaks - “Hail to the Freaks”
• Billy Idol - “Rebel Yell”
• Black Label Society - “Stillborn”
• Black Rebel Motorcycle Club - “Weapon of Choice”
• blink-182 - “Dammit”
• Blondie - “One Way or Another”
• Bob Seger & The Silver Bullet Band - “Hollywood Nights”
• Bon Jovi - “Livin’ On A Prayer”
• Bullet For My Valentine - “Scream Aim Fire”
• Coldplay - “Shiver”
• Creedence Clearwater Revival - “Up Around The Bend”
• The Cult - “Love Removal Machine”
• Dinosaur Jr. - “Feel The Pain”
• The Doors - “Love Me Two Times”
• Dream Theater - “Pull Me Under”
• The Eagles - “Hotel California”
• The Enemy - “Aggro”
• Filter - “Hey Man, Nice Shot”
• Fleetwood Mac - “Go Your Own Way”
• Foo Fighters - “Everlong”
• The Guess Who - “American Woman”
• Hush Puppies - “You're Gonna Say Yeah!”
• Interpol - “Obstacle 1”
• Jane's Addiction - “Mountain Song”
• Jimi Hendrix - “Purple Haze (Live)”
• Jimi Hendrix - “The Wind Cries Mary”
• Jimmy Eat World - “The Middle”
• Joe Satriani - “Satch Boogie”
• Kent - “Vinternoll2”
• Korn - “Freak On A Leash”
• Lacuna Coil - “Our Truth”
• Lenny Kravitz - “Are You Gonna Go My Way”
• Linkin Park - “What I've Done”
• The Living End - “Prisoner of Society”
• Los Lobos - “La Bamba”
• Lost Prophets - “Rooftops (A Liberation Broadcast)”
• Lynyrd Skynyrd - “Sweet Home Alabama (Live)”
• Mars Volta - “L'Via L'Viaquez”
• MC5’s Wayne Kramer - “Kick Out The Jams”
• Metallica - “Trapped Under Ice”
• Michael Jackson - “Beat It”
• Modest Mouse - “Float On”
• Motörhead - “Overkill”
• Muse - “Assassin”
• Negramaro - “Nuvole e Lenzuola”
• Nirvana - “About a Girl (Unplugged)”
• No Doubt - “Spiderwebs”
• NOFX - “Soul Doubt”
• Oasis - “Some Might Say”
• Ozzy Osbourne - “Crazy Train”
• Ozzy Osbourne - “Mr. Crowley”
• Paramore - “Misery Business”
• Pat Benatar - “Heartbreaker”
• R.E.M. - “The One I Love”
• Radio Futura - “Escuela De Calor”
• Rise Against - “Re-Education Through Labor”
• Sex Pistols - “Pretty Vacant”
• Silversun Pickups - “Lazy Eye”
• Smashing Pumpkins - “Today”
• Steely Dan - “Do It Again”
• Steve Miller Band - “The Joker”
• Sting - “Demolition Man (Live)”
• The Stone Roses - “Love Spreads”
• Stuck In The Sound - “Toy Boy”
• Sublime - “Santeria”
• Survivor - “Eye of the Tiger”
• System of a Down - “B. Y. O. B.”
• Ted Nugent - “Stranglehold”
• Ted Nugent’s Original Guitar Duel Recording
• Tokio Hotel - “Monsoon”
• Tool - “Parabola”
• Tool - “Schism”
• Tool - “Vicarious”
• Trust - “Antisocial”
• Van Halen - “Hot For Teacher”
• Willie Nelson - “On The Road Again”
• Wings - “Band on the Run”
• Zakk Wylde’s Original Guitar Duel Recording
Je hebt toch wel ja gezegd hequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zal het je nog wat mooier maken! Mn reputatie vliegt heel de wereld over, laatst kreeg ik persoonlijk een mailtje met daarin een persbericht van een of andere erotische game
Of wij dat leuk nieuws vonden voor de site
Ja hierna komt mijn filmlijstje :quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dit is je persoonlijke playlist op je ipod?
aha okquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja hierna komt mijn filmlijstje :
Dacht dat er GH WT boven stond, dus niet, dus alsnog, het is van Guitar Hero World Tour
Wat doe je stom johquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog tips om een Junk Titan in The Force Unleashed te verslaan? En nee, niet in de demo.
Verkapt-ik-kan-op-een-download-knopje-drukken post.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand nog tips om een Junk Titan in The Force Unleashed te verslaan? En nee, niet in de demo.
Nog nie aan toe gekomen, eerst nog halo wars en diablo III uitspelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, laat maar. Teveel zeikers hier.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, laat maar. Teveel zeikers hier.
kan je dat in co-op doen eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown blijft erg gaaf en OOIT ga ik alle orbs halen
Yup!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dat in co-op doen eigenlijk?
Tot waar ben je gekomen? Ik bijna tot het eind maar toen afgehaaktquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Lost Oddysey maar weer eens uit de kast gehaald. Ooit moet ik deze game toch kunnen uitspelen.
Temple of Enlightment. Vlak bij het einde dus, maar toen kreeg ik op mijn vorige Xbox heel veel vastlopers.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:19 schreef AQuila360 het volgende:
Tot waar ben je gekomen? Ik bijna tot het eind maar toen afgehaakt![]()
Dat is redelijk bugged, ik heb dat een aantal maanden terug co-op geprobeerd met een vriend van me en een checklist, we hebben ze systematisch afgewerkt tot we erachter kwamen dat de teller bij mij 6 stuks voorliep op die van hem... (ondanks het feit dus dat we beiden dezelfde orbs hadden gepakt) die teller klopt gewoon niet is ook een veelgehoorde klacht op de fora van de ontwikkelaar in mijn eerst game miste ik 2 groene orbs en 1 blauwe en ik heb het nu maar gewoon opgegeven om ze nog ooit allemaal te vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown blijft erg gaaf en OOIT ga ik alle orbs halen
Alles wat in 2008 geproduceerd is in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:19 schreef existenz het volgende:
Elke elite heeft een Falcon volgens mij
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Waar is die Aanbieding van FRS van Conan voor 5 euro???
In Rdam nergens te vinden!
Staat gewoon voor 64 euro in de schappen!
De actie ervan is afgelopen helaas. Op de site staat inderdaad 5 euro, maar als je hem in je winkelwagen wil plaatsen staat er 30 euro. Volgens de FRS zijn ze op: http://www.budgetgaming.nl/news/885.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzo
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Hier stond ie voor 39,99, maar gewoon ff gevraagd aan de kassa en voor 5 euro meegekregen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Henk-B het volgende:
Waar is die Aanbieding van FRS van Conan voor 5 euro???
In Rdam nergens te vinden!
veel winkel hebben ze nog liggen hoor... Ik heb er vandaag 5 verkocht, en er liggen dr nu nog een stuk of 10. Ik had er dan ook wel erg veel..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De actie ervan is afgelopen helaas. Op de site staat inderdaad 5 euro, maar als je hem in je winkelwagen wil plaatsen staat er 30 euro. Volgens de FRS zijn ze op: http://www.budgetgaming.nl/news/885.html
Ik heb hem, ze hadden hem nog bij een ander Filiaal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Al verschillende frsen geprobeerd? Anders even erop wijzen dat ie op de site 5eu is. Of misschien staat t wel in hun foldertje ofzo
Tof!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
veel winkel hebben ze nog liggen hoor... Ik heb er vandaag 5 verkocht, en er liggen dr nu nog een stuk of 10. Ik had er dan ook wel erg veel..
Huilenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
GVD mijn save's van Mercenaries 2 doen het niet meer!
Weet iemand wat je daar tegen kan doen?
Vuilak mijn hele game doet het niet meer! Als ik new game doe laad die ook nix meerquote:
net als in de glorie dagen van de NES , gewoon blazenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak mijn hele game doet het niet meer! Als ik new game doe laad die ook nix meer![]()
Hoe kan dit en wat moet ik doen Wessiej
Lulhannes ik kan nix meer met die game hoe kan ditquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
net als in de glorie dagen van de NES , gewoon blazen
Speel nu Worms vanaf de HDD?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:36 schreef Wessiej het volgende:
Probeer andere games, misschien is je hdd kaduuk
Savegame Corrupted? Kun je em net zo goed weggooien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel nu Worms vanaf de HDD?
echt kut man
Savegame verwijderen bij opties en dan schijfbeheer of weet ik veel hoe het heetquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lulhannes ik kan nix meer met die game hoe kan dit![]()
Als ik new game kies doet die nix meer en die saves pakt die ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |