Ben je weer terugquote:Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee Edwinuss getuigt van lekker veel creativiteit
Even gecorrigeerd!quote:
quote:
[jorien]quote:Op maandag 15 september 2008 00:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga er denk ik een userreview over schrijven, vermaak me eigenlijk bestwel enorm met dit spel! Doet me denken aan PGR4 qua controls, rijdt gewoon zo bizar lekker!
quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, ik zal ophouden met mn blije verbazing van Juiced 2...
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
Komende week Baja: Edge of control voor de racers onder onsquote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, ik zal ophouden met mn blije verbazing van Juiced 2...
Hoe gaan jullie het doen de komende tijd qua games? Games niet allemaal tegelijk kopen, in het buitenland besellen, wachten op 2e handsjes/budgetbakken, wel alles meteen kopen en spelen? Want er komt me toch een zooi toffe games aan!
Ikzelf ga denk ik gamehubben en wat reviews afwachten, of misschien kijken of ik hier en daar wat reviewcopies kan regelen
HEEL tof lijstje, alleen boeit PES me niet echt... Ik denk dat Lips misschien nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgenquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Hell's Highway
Saint's Row 2
Fable 2
Far Cry 2
Fallout 3 (wellicht)
PES 09 (idem)
Gears 2
Left 4 Dead
Call of Duty: World at War
Zo eerst maar. Zal uiteraard het nodige importeren.
Lips staat idd ook nog op mijn lijstje!quote:Op maandag 15 september 2008 00:41 schreef MrManiak het volgende:
[..]
HEEL tof lijstje, alleen boeit PES me niet echt... Ik denk dat Lips misschien nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen
Haal dan Pure ipv een ps1 spelquote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Komende week Baja: Edge of control voor de racers onder ons.
Die game is zo meesterlijk hequote:Op zondag 14 september 2008 23:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb voor een prikkie Juiced 2 over kunnen kopen, en het spel is echt supertof! Je auto helemaal customizen, mooie graphics, realistische physics, lekker scheuren over de weg en slippen, echt erg cool! Toffe muziek ook allemaal en had ik al gezegd dat het er goed uit ziet? Echt zn 15 euro meer dan waar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |