Geluktquote:Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we nu ff doorspammen samenhalen we daarna piet uit bed voor 200
Misschien omdat ik sliepquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Piet, waarom duurde et zo lang
Ik heb 'm gedownload, ook nog ff kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
k heb boondock saints opgenomen gister is t wat om te kijken of is die niet leuk
Anders deed Hosti hetquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom gooide jij die andere dicht.. Kan je niet lezen ofzo..
Dude, je snapt er weer niks van he, het ging erom dat piet de LAPO had.. Hosti had dat heus niet gedaan.. Het ging niet om mijn posts maar om die van Piet.. huilliequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Anders deed Hosti hetIk kan wel lezen, heb em netjes voor Piet over gelaten, lekker schijt aan dat jij niet honderdeenenvijftig posts in het topic kon maken ipv honderdvijftig
Die quote ik alvast even voor als jij ziek wordtquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Mikkie het volgende:
En jullie watjes moeten allemaal eens een beetje weerstand opbouwen.
Owja goed dat je het zegt ik moet Crank nog ff op mijn laptop gooien voor ik naar huis ga.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had ik gister nog ff snel 2 films aangezet om te downloaden, ben ik vergeten de downloadlimiet eraf te halen. Nu zijn ze niet klaar, fail.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die quote ik alvast even voor als jij ziek wordt
quote:
Wat CP zegt, lekker fucking boeiendquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom gooide jij die andere dicht.. Kan je niet lezen ofzo..
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti mist Cali. Sterkte jungske
Ik herken lichtelijke ontvlambaarheidquote:
Jaquote:
Had je gewoon gratis en voor niks een veer in d'r reet kunnen steken, pak je de kans nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, dat heeft weinig met Cali te maken, eerder met korte nachtrust, vuig weer en mijn algehele mindset
Maar desalniettemin, bedankt hoor
Gheghe, true. I'm quite dense. Maarja dan nog communicatie via een forum....quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had je gewoon gratis en voor niks een veer in d'r reet kunnen steken, pak je de kans niet.
Nee echt vertieftquote:
Hehe lulligquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Godverkloten.
Ben ik gisteren niet naar Utrecht gegaan ivm school, valt de les uit![]()
![]()
![]()
En toen moest ik weer naar huis, door die stromende regen.. heb 20 min gewacht maar het werd niet minder.. nu zijn m'n spullen echt doorweekt.
Op zich jammer, maar er zijn grote Q feesten te over met hardstylequote:
waneer is qlimax ook al weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op zich jammer, maar er zijn grote Q feesten te over met hardstyle.
22-11quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waneer is qlimax ook al weer?
Laatste twee jaar wel inderaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
Defqon is altijd binnen 20 min uitverkocht
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Godverkloten.
Ben ik gisteren niet naar Utrecht gegaan ivm school, valt de les uit![]()
![]()
![]()
En toen moest ik weer naar huis, door die stromende regen.. heb 20 min gewacht maar het werd niet minder.. nu zijn m'n spullen echt doorweekt.
Ik zit eigenlijk ook steeds vaker te denken om toch weer een eindeloos online gedoe op mijn mobiel te nemenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
Buienradar op je mobiel!
Altijd handig!
De kassa stond buiten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was ik weer
Wat een kutweer, ga je boodschappen doen ist droog, sta je af te rekenen komt het met bakken uit de hemel
wedden dat je m voor de deur kunt parkerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was samen met mijn moeder en de automaar die winkel is zo dat je de auto niet voor de deur kan rijden..
Met je korte beentjes!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut moblo, haalt ze me gewoon ff over om te gaan spinnen
Spinnen is evilquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut moblo, haalt ze me gewoon ff over om te gaan spinnen
Ik dus ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb de conditie van een nat vloeitje dus dan is spinnen echt helemaal waardeloos.
She tricked youquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dus ookalleen moblo zei dat dat niks uitmaakte
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ff topics van nijmegen en groningen aan t vergelijkenkijken of we n beetje inlopen
hoezo kansloos
Dat is een link, daar kan je op klikken, en in dat nieuwsbericht staat iets over mevrouw M. Smit, die vindt Manu nogal geil, dus ik denk ik zeg 't ff.quote:
ow dat laatste wist ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een link, daar kan je op klikken, en in dat nieuwsbericht staat iets over mevrouw M. Smit, die vindt Manu nogal geil, dus ik denk ik zeg 't ff.
Zo moeilijk was dat toch niet.
ja tussen arnhem en nijmegen ree/rijdt niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens NS.nl zijn er geen storingen, of ja nu net eentje bij Gorinchem ofzo..
Waarom doet m'n zusje er dan al meer dan 2 uur over om vanuit Arnhem naar Nijmegen te komen![]()
Ze staat nu in Utrecht Centraal en wordt weer naar Arnhem gestuurd..
Dat is echt kut, heb 't ook al erg vaak gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Waarom doet m'n zusje er dan al meer dan 2 uur over om vanuit Arnhem naar Nijmegen te komen![]()
quote:Arnhem-Nijmegen/Tiel Vrijdag 12 September 15:41
Oorzaak De beperkingen tussen Nijmegen en Arnhem als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
<br /> Het treinverkeer is volledig hervat.
Ze heeft mij gelukkig wel nog, er staat duidelijk in dat haar echte vrienden wel weten dat ze dat wetenquote:
Ik dacht dat alleen Pietje haar geil vondquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht alleen dat CP dr geil vond.
Sjonge ik heb te serieuze msn gesprekken voor het tempo van dit topic
Daarin wordt iig aardig gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht alleen dat CP dr geil vond.
Sjonge ik heb te serieuze msn gesprekken voor het tempo van dit topic
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik dacht dat alleen Pietje haar geil vond
Das standaard op vrijdag en maandagquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef Posdnous het volgende:
Gigantisch veel file's rond Nijmegen..
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daarin wordt iig aardig gedaan
wtfquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, zal je toch maar zo depri worden van de regen dat je besluit om voor de trein te gaan
Pas vanaf half 5quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das standaard op vrijdag en maandag
Op andere dagen eigenlijk ook
Klopt ook, normaal staat het rond die tijd ook pas katsvol met mensen die de stad uit moetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas vanaf half 5en met de motor lekker overal langsop
Maar niet zoals nu.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das standaard op vrijdag en maandag
Nee, was iemand andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
PP ging daar toch heen?
Prima. Ik ben namelijk eigenlijk nooit ziek. Heb me in 11 jaar werk/school/studie nog nooit ziek gemeld en ben eigenlijk ook nooit ziek. Gewoon bikkelen en als je je écht hondsberoerd voelt een ibuprofen en dan alsnog bikkelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die quote ik alvast even voor als jij ziek wordt
Dat is wel heel jammer ja. Maar ach, shit happens. 'T is nu te laat, gewoon vanavond en morgen er een feestje van maken. En wat wellicht ook scheelt: je bent niet de enige die het heeft moeten missen, dus je hebt lotgenotenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar het is écht zuur, je gaat namelijk maar één keer in je verenigingscarrière doen wat ze gisteravond deden.. en het was echt heel erg zonde dat ik niet meeging.. achteraf had ik dus wel gekund, nu zal ik het nooit meemaken![]()
Nouja laat ik dan maar net doen alsof ik me anders weer zieker had gevoeld ofzo, dan heeft het nog enigszins nut gehad.
Da's mooi kut. Reden nummer zoveel om lekker met de auto te gaan. Dan sta je tenminste nog met een lekker muziekje in je eigen karretje in de file ipv op een koud perronquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Nee maar dat staat op de sitequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef morgane het volgende:
Ga jij ook dan?
Ik heb het dan ook tegen Manu, want je zei net al dat je niet gaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee maar dat staat op de site.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef morgane het volgende:
Boeiend? De vorige keer stond ik in een modderplas (MIDDEN in de kleine tent) mn vest uit te wringen...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook tegen Manu, want je zei net al dat je niet gaat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic.
D_K die regelmatig verkeerd begrepen wordt, CP en Yashi die onderling bitchen, gezeik over LR en Ovum. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb niet het idee dat het er gezelliger op wordt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
wie is mikkiequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic.
D_K die regelmatig verkeerd begrepen wordt, CP en Yashi die onderling bitchen, gezeik over LR en Ovum. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb niet het idee dat het er gezelliger op wordt.
Dikke lul Pietquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt allemaal goed Mikkie, het is het weer.
Ik zou er een KLB topic over openenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij waren ze de afgelopen weken sneller dan hier...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mijn berekeningen gaat t over 4 maanden ongeveer gebeuren dat we ze inhalen
wij hebben rond de 25/30 topics per maand, en zij rond de 10
huidige verschil is 80 topics, daar zijn wij 3 maanden mee zoet, in 3 maanden hebben zij ook weer 30 topics erbij dus dat duurt ons nog een maanddus daarom denk ik dat we over 4 maanden ze ingehaald hebben
Die bedoelde ik niet alleen, er zijn vast wel meer mensen die niet gegaan zijn. Bovendien krijg je vast nog leuke dagen en avonden dit jaar, dan ben je Utrecht zo vergetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mik, je vriendin was idd ook een achterblijver haha! Maar je hebt gelijk, ben er al overheen thanks to Yasha en d'r goeie gesprek.
Nah, zie het positief. Je voelt je nu nog steeds bagger. Als je naar Utrecht was gegaan, was de kans enorm groot geweest dat je je nu nóg meer bagger had gevoeld en dat je wellicht vanavond of morgen enorm beroerd was geworden. En vooral morgen met de inauguratie (neem ik aan?) zou dat enorm jammer zijnquote:Ben vandaag gewoon strontchagrijnig omdat ik me nog steeds bagger voel, Utrecht gemist heb voor niets en m'n afwas op me staat te wachten!
Weet ik, maar als je 't hier uit gaat bitchen vallen er slachtoffers. Laat je 't uitwaaien en geef je er verder geen aandacht aan komt 't wel goed, denk / hoop ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
Echter de laatste tijd zijn de afzeikers vooral serieus en lijken mensen er op uit om serieuze kutopmerkingen naar elkaar te slingeren. Beetje jammer.
Geen zin. Dat komt later misschien wel, over een of ander nutteloos onderwerpquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou er een KLB topic over openen
Ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Zo werkt dat bij mij dus nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je 't hier uit gaat bitchen vallen er slachtoffers. Laat je 't uitwaaien en geef je er verder geen aandacht aan komt 't wel goed, denk / hoop ik.
Ywquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mik, je vriendin was idd ook een achterblijver haha! Maar je hebt gelijk, ben er al overheen thanks to Yasha en d'r goeie gesprek.
nee vanaf mei hebben ze tlekens minder topics per maand en wij blijven constant rond de 25 met in mei en augustus 30+ topicsquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze de afgelopen weken sneller dan hier...
Oké papaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij dus niet. Mijn ervaring is dat het vaak niet echt over waait
. Nou ben ik zelf gelukkig niet actief bij het gezeik betrokken, maar dan nog. De lol van het posten gaat er zo snel vanaf.
Ik ben helemaal niet op zoek naar slachtoffers of mensen die naar elkaar gaan wijzen met een belerend vingertje, maar misschien moet eenieder bij zichzelf te rade gaan hoe zijn postgedrag de laatste tijd is en of dat enigszins sfeerverhogend is.
Weet je wie die website heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende week zaterdag middelbare school reünie. Ben eigenlijk best benieuwd of dat leuk gaat worden. Meer dan 1500 man komt er
.
Een aantal docenten heeft 't georganiseerd, dat is dus ook de organisatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef -J-D- het volgende:
Weet je wie die website heeft gemaakt?
Weet je wie er in de organisatie zit?
Weet je wie daar ook op school zat?
Ga je ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef -J-D- het volgende:
We hebben dus meer dan een blouse gemeenschappelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet je wie die website heeft gemaakt? --> JD
Weet je wie er in de organisatie zit? --> JD
Weet je wie daar ook op school zat? --> JD
We hebben dus meer dan een blouse gemeenschappelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een aantal docenten heeft 't georganiseerd, dat is dus ook de organisatie. Wie er allemaal op school zaten? Nou die 1500 man
![]()
.
Zit jij in de organisatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef -J-D- het volgende:
Wat een idiote klus is het om zoiets te organiseren maar goed.
Je de bovenstaande tien à vijftien posts wellicht kunnen lezen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
waar komt een minimeet mikkie?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit jij in de organisatieOMFG nu zie ik de foto pas
!!!!!
![]()
Werk je daar nu nog? Wat doe je daar dan? Zat je er in de periode '97 - '02 ookquote:
Op de reunie waar ik heen ga, en JD mede-organisator van isquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
waar komt een minimeet mikkie?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werk je daar nu nog? Wat doe je daar dan? Zat je er in de periode '97 - '02 ook?
Ey kontenlikken doe ik niet aan hequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
wat gebitch van jou, gekontlik van yas... de afwas bij lr thuisof de reunie van piet...
nog bedankt hequote:
Wat geef je, aan welk niveauquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef -J-D- het volgende:
Na het ff teruggelezen te hebben, moet ik het ff uitleggen.
Tot 97 zat ik er als leerling. Vanaf 2001 als docent
VMBO, Wiskunde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat geef je, aan welk niveau?
Wiskunde-docenten, dat zijn de ergste toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef -J-D- het volgende:
VMBO, Wiskunde.
Geheh, en bedanktquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wiskunde-docenten, dat zijn de ergste toch?
Ik heb uit de organisatie van Verhoeven, vd Wielen, Cuypers en Wenting les gehad.
+ Sponsoren + bijdrage schoolquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat de organisatie een boel werk is geloof ik wel, 1500 man * 20 euro is toch een budget van 30.000 euro. Knap feestje
.
jij hebt ook meegeholpen aan die 200quote:
Eten en zuipen met oude klasgenotenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat gaat er gebeuren op t feestje dan?
Bier en tietenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
maar met zoveel geld bedoel ik meer... daarvoor heb je meer dan alleen eten en drinken lijkt mequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eten en zuipen met oude klasgenoten.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
quote:16.00u
Ontvangst en verwijzing naar lokaal of ruimte waar de eindexamengroep van de bezoeker bijeen komt. Daar worden herinneringen opgehaald, vriendschappen hernieuwd en ervaringen uitgewisseld.
Mocht u het SGOB / OBC hebben verlaten zonder diploma, dan kunt u aansluiten bij een groep oud-klasgenoten naar keuze.
17.00u
Verzamelen in de gemeenschappelijke ruimte voor een drankje, waar docenten en oud-medewerkers ook aanwezig zijn. Wellicht zullen sommigen nog gastlessen verzorgen.
18.00u
Naar Betuws gebruik zal er een drankje geschonken worden en zal er een buffet zijn.
Daarna
Feestavond met muziek
Eindtijd: ongeveer 22.00 uur
Gedurende de dag zullen er foto's gemaakt worden van de klassen/examengroepen.
Bovendien zullen er diverse exposities zijn.
Een hernieuwde kennismaking met oude bekenden, een heerlijk maal én een feestavond met muziek. Wat kan een mens nog meer wensen op een reünie? Dankzij uw bijdrage (20 euro) kunnen wij deze zaken mogelijk maken.
Oh en het topic is van jou, dus jij bedankt iedereen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt ook meegeholpen aan die 200
niemand doet het dusjaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh en het topic is van jou, dus jij bedankt iedereen?Grapje.
Ik heb geen idee waar je het over hebt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
Echter de laatste tijd zijn de afzeikers vooral serieus en lijken mensen er op uit om serieuze kutopmerkingen naar elkaar te slingeren. Beetje jammer.
Mwah, ik denk dat er niet meer dan een half uur speling in zit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die eindtijd is toch wel een schatting he?
Het lijkt mij ook leuk, 1500 aanmeldingen zegt ook wel genoeg over de animoquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef J-heronimus het volgende:
Ik zou een reünie van mijn middelbare school ook wel lachen vinden
Na hoeveel jaar beginnen ze daar over het algemeen mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef J-heronimus het volgende:
Ja dat klopt, maar ik bedoel dan met leraren er bij enz. Of naja, sommige hoeven voor mij niet te komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef swarmahoer het volgende:
en die reunie is altijd in vb onderhand
volgends mij altijd als de school X jaar bestaat zegmaar... dat ze iedereen weer eens uitnodigenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar beginnen ze daar over het algemeen mee eigenlijk?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef LastRequest het volgende:
Waar niemand van mijn vriendengroep heen ging.. dus heb ik het juist superleuk gehad met alle andere oude bekenden
er is er een van mijne, de 18e oktober, omdat de school 100 jaar bestaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef J-heronimus het volgende:
Zal binnenkort dan ook wel een hebben, maar weet nog niet of ik er heen gaquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij altijd als de school X jaar bestaat zegmaar... dat ze iedereen weer eens uitnodigen
Maar dat ben je toch ook helemaal nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is er een van mijne, de 18e oktober, omdat de school 100 jaar bestaat
ik ga écht niet, heb niets met die mensen, en ze geloven toch niet dat ik inmiddels gelukkig en happy en stoer benen ik laat ze dat maar lekker denken
Als je over dit soort dingen praat lijkt 't wel alsof 80% van de mensen een kuttijd op school heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga écht niet, heb niets met die mensen, en ze geloven toch niet dat ik inmiddels gelukkig en happy en stoer benen ik laat ze dat maar lekker denken
heb ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je over dit soort dingen praat lijkt 't wel alsof 80% van de mensen een kuttijd op school heeft gehad.
Ik moest bij mijn vriendengroep ook aardig wat moeite doen om ze over te halen, toen ze twijfelde heb ik me maar aangemeld, gelukkig nog een en toen was 't hek van de damquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of ligt het eraan dat je het er op een forum over hebt?
Ach ik ben gewoon diep van binnen een vervelend naar manneke en dat komt er zo af en toe uit hè!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe D_K je gedrag nu hier komt echt niet overheen met de persoon op de meet
Gewoon weer eens ouderwets met de kop in de wc-potquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een reunie is gaaf! Al die stumperdjes die je vroeger gepest hebt en die nu denken dat ze heel wat geworden zijn eens ouderwets op het zieltje komen trappelen!
Zat je toen niet onder de morfine?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ik ben gewoon diep van binnen een vervelend naar manneke en dat komt er zo af en toe uit hè!
Maar meestal ben ik lief en pluizig net als op de meet!
Nee toen niet! Nu ook niet! Maar gisteren wel en pijnstillers, onthoudingsverschijnselen en ik das geen fijne combinatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat je toen niet onder de morfine?
Ik niet! Ik was vroeger (basisschool &middelbare school) zelf een pestkop! Vroeger was dat natuurlijk leuk en achteraf besef je pas wat je gedaan hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:42 schreef J-heronimus het volgende:
Maar op Fok! zijn er blijkbaar weer veel mensen gepest.
Ja ik zou er zeker niet trots op zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet! Ik was vroeger (basisschool &middelbare school) zelf een pestkop! Vroeger was dat natuurlijk leuk en achteraf besef je pas wat je gedaan hebt.![]()
Ik heb nog steeds moeite om op het juiste moment mn klep dicht te houden!
Ohja dat is wel lief hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niemand doet het dusjadan ik maar
Dus, Piet, dat wordt doorzuipen tot tien uur!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er niet meer dan een half uur speling in zit.
Het begint al om 16u, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Dus, Piet, dat wordt doorzuipen tot tien uur!
Ik ken het, alhoewel ik op de middelbare een beetje een pispaaltje was totdat ik een keer wat terug deed. Vanaf toen was het smooth sailin' .quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik zou er zeker niet trots op zijn.
Ben blij dat ik nooit gepest ben of gepest heb
ik draai mijn mening terug, ik mag je nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een reunie is gaaf! Al die stumperdjes die je vroeger gepest hebt en die nu denken dat ze heel wat geworden zijn eens ouderwets op het zieltje komen trappelen!
Mja, als je op een goede manier iets terug doet is het inderdaad zo voorbij. Probleem is echter wel dat je daarna altijd wat 'buiten de groep valt', al is het vaak de vraag hoe rouwig je daar om moet zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, alhoewel ik op de middelbare een beetje een pispaaltje was totdat ik een keer wat terug deed. Vanaf toen was het smooth sailin' .
Nou het was nogal radicaal die 'tegenreactie' maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik 'respect' kreeg, niemand heeft daarna nog met me gekloot ofzo. Dus kwa groepsdynamiek veranderde er weinig, denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als je op een goede manier iets terug doet is het inderdaad zo voorbij. Probleem is echter wel dat je daarna altijd wat 'buiten de groep valt', al is het vaak de vraag hoe rouwig je daar om moet zijn.
Nou nee. Ik werd in het nauw gedwongen dus dan maakt een kat rare sprongenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt iemand op z'n bek geragd neem ik aan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die post gaat ze geedit worden. Hij nuanceert 't
. @moblo
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nee. Ik werd in het nauw gedwongen dus dan maakt een kat rare sprongen
Daar zal hij het vast om doen hahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgieriger.
Ik ben er niet trots op ofzo en als ik het dan zomaar neerplemp komt dat ook zo matig over. Maar vooruit. Bij ons op de middelbare was een groot sportveld en een gast die echt iedereen treiterde die was me dus aan het kloten en aan het duwen enzo, bij dat sportveld dat omringt was met een soort betonen paaltjes met stalen pijpen die dan horizontaal daar op lagen. Naast dat veld was het fietsenrek en daar werd ik door hem in een hoekje geduwd, waardoor ik het zo zat was dat ik een van die stalen pijpen die daar hingen heb gepakt en hem daarmee zo hard op zijn knieschijf heb geraakt dat die verbrijzeld was. Waardoor ik naar de police moest enzo. Uiteindelijk omdat ik nog minderjarig was geen strafblad voor gekregen, mede omdat het 'slachtoffer' een bekende was bij de locale law enforcement. Daarna meteen begonnen aan mijn kickbox carrierequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgieriger.
Volgens mij niet, laatste keer dat ik m zag had ie een stok. Maar dat is ook al weer een jaar of 8 geleden dat ik hem zag. Diploma uitreiking.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:, kan hij wel weer normaal lopen?
Daarom is zelf koken inderdaad beterquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad
Jezus ik merk nu pas hoe lekker voor jezelf koken is, gewoon eten wanneer je honger hebt.. Nu staat er een pan vol met heerlijke gebakken aardappels klaar en een schaal kibbeling, moeten we op mijn vader en broer wachten
Ja respect of gewoon bang..quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik snap meteen waarom iedereen respect voor je had ineens
Waarschijnlijk het laatste inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja respect of gewoon bang..![]()
Scheelde ook een hoop dat ik toen binnen een zomervakantie van iel mannetje naar getrainde kickboxer ging![]()
dat waren nog eens tijden
Iig niet vanuit een iel mannetje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moet ik ook eens kickboxer worden.
das meer iets voor hmquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iig niet vanuit een iel mannetje.
tja, in 10 jaar kan er veel veranderen... Eerst was ik redelijk normaal gebouwd, daarna ben ik best fanatiek gaan sporten, veel krachttraining enzo en toen ging ik op kamers waardoor ik ineens ging uitzetten, nog wel eten alsof ik veel koolhydraten nodig had maar als je er niet bij sport dan heeft dat geen zin.quote:
hij moet nog vol ff wachten dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ga ik ook maar eens koken. Jullie maken wel een prachtig nieuw topic.
moederskindjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
zeker als je moeder t maakt schiet t op
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:38 schreef swarmahoer het volgende:
is n vriendinnetje van mn zusje hier, kan goed piano spelen zegk zet de a team er zelfs zachter voor
17quote:
jawel duurt vaak te lang en als je net als ik altijd kritiek hebt op ALLES dan is t niet zo gezellig meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:42 schreef swarmahoer het volgende:
niks mis met moeders die je eten klaarmaken
als je overal kritiek op hebt moet je ook maar zelf koken sukkelquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jawel duurt vaak te lang en als je net als ik altijd kritiek hebt op ALLES dan is t niet zo gezellig meer
Mwa ze heeft al een vriend... Maar lelijk is anders hoorquote:
Dat inderdaad, maar ik snap het wel.. Precies wat je zegt op een gegeven moment ist gewoon zat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, dat is idd wel een heftig verhaal.
quote:
Je ziet er helemaal niet zo dik uit hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapske
ik heb het geluk dat ik al met mijn gewicht bezig was voor ik op kamers ging anders was ik nu echt moddervet geweest
Kom maar met die opmerkingen dat ik dat al ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |