dan moet ze dat melden hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij kon LR alleen maar op donderdag
Wat een onzinquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij kan LR nooit meer, nu ovum in het leven is gekomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een onzinik heb dr van de week ook gewoon gezien, tijdens haar ovum intro
!
En swarma dat heeft ze volgens mij al gemeldt int vorige topic.
dit topic gaat t er pas over alsof ik t ga onthoudenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een onzinik heb dr van de week ook gewoon gezien, tijdens haar ovum intro
!
En swarma dat heeft ze volgens mij al gemeldt int vorige topic.
Goh je bent nummer 1000 die vervelend komt doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij kan LR nooit meer, nu ovum in het leven is gekomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
swarmahoer: vrijdag of zaterdag
yasha: donderdag of zaterdag
jd: zaterdag
brammie: vrijdag
pietje: vrijdag of zaterdag
morgane: donderdag of vrijdag
dupje: vrijdag
moblo: maakt niet uit
cp: maakt niet uit
lr: houden we geen rekening mee
En bedankt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
wie moeten we nog ?
mikkie
houniet
swine
irish bastard
la grive
hej ik ben ook geen held in namen onthoudenquote:
Fijn, heb je net al je chemokuren achter de rug, wordt je weer een ander gezwel toegewenst!quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar jij hebt vast weer een of ander gezwel tegen die tijd![]()
Nou, nee, niet echt, ik check wel wanneer het is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
jij nog een voorkeur hosti ?
Nou , we kunnen met z'n allen naar de sportschool waar ik vroeger wel eens kwam, potjes gaan sparren tegen elkaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, wat een liefdeWe kunnen ook iets gaan doen dat we elkaar pijn mogen doen ofzo..
Gast, neem nog een pilletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ik ben toch niet uitgenodigd dus het zal mij allemaal een worst wezen maar veel plezier !
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk ben jij wel uitgenodigd D_K, je moet niet op swarma yashaaaaa LR LG CP Mikkie Pietje Moblo H_M Doodkapje LG en Houniet letten, doen wij ook niet
Ja inderdaad zeg...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, neem nog een pilletje.
Lang geleden iig...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah als in toen er nog kuilen waren in plaats van drempels?
Oi, don't even go there, sonny.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
Het lijkt me beter een keer een pilletje minder te nemen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, neem nog een pilletje.
De post lijkt me duidelijk genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je eigen posts doelt?
Ga jij eerst je piemol maar eens vinden voor je over neuken gaat pratenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De post lijkt me duidelijk genoeg
Heeft ie al schaamhaar dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga jij eerst je piemol maar eens vinden voor je over neuken gaat praten
swarmahoer: vrijdag of zaterdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
kssssssst, dit is 't meettopic
[/modmode]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil je er over praten D_K?
sm-meetquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, wat een liefdeWe kunnen ook iets gaan doen dat we elkaar pijn mogen doen ofzo..
Ik ben nog steeds aan het wachten totdat ik van nature weer pijnvrij ben! Ik sla ook maar over!quote:
10/10 was het meen ik?quote:
quote:
Ik beslis dat in die week zelf wel! Fok, agenda!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
10 10 staat toch nog niet vast of welwe gingen eerst kiezen oft op een zaterdag vrijdag of donderdag zou zijn
Alhoewel alst dan op een vrijdag moet 10-10 mij wel het beste uitkomt.
Het enige karten waar ik aan doe is Mario Kart!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |